5 צפייה בגלריה
ג'ניפר אניסטון
ג'ניפר אניסטון
התרגלה ללבד. ג'ניפר אניסטון
(צילום: Frazer Harrison/Getty Images)
"תמיד היה לי קצת קשה במערכות יחסים, אני חושבת שזה באמת כי הייתי הרבה לבד", אמרה ג'ניפר אניסטון בריאיון חדש למגזין WSJ. עברה הרומנטי של אניסטון בת ה-54 עשיר בשמות גדולים ויפים - מטייט דונובן דרך בראד פיט ועד ג'סטין ת'רו, אך כוכבת "חברים" מודה כי חוויית הילדות שלה, כבת להורים גרושים, תמיד הקשתה עליה להגיד I DO.
"מערכת היחסים של ההורים שלי לא גרמה לי לחשוב 'אוי, אני לא יכולה לחכות לרגע שאתחתן", סיפרה. הוריה, ננסי והשחקן ג'ון אניסטון, שהלך לעולמו לפני כשנה, התגרשו כשהכוכבת הייתה בת 9. "קל יותר להיות לבד", אמרה. "לא אהבתי את הרעיון להקריב את מי שאתה או מה שאתה צריך - גם לא ממש ידעתי איך לעשות את זה. קל יותר להיות סולו - לא הייתה לי שום הכשרה ב'קח ותן'".
בריאיון ל"רולינג סטון" בשנת 1999 סיפרה כי בעבר שאלה את אביה מדוע הוא עזב את אמא שלה, והודתה שהוא עשה עבודה גרועה בלהסביר. "הוא לא איש תקשורת טוב. אולי אם ההורים שלי היו מדברים יותר... אבל כמו שאני מכירה את אבא שלי, הוא כנראה לא אמר כלום". אניסטון הוסיפה כי היא משוכנעת שהוא עשה כמיטב יכולתו וסיפרה כי הוא הסביר, התנצל ומבחינתה זה מספיק. "עדיין קשה לי לפעמים, אבל אני אישה מבוגרת, אני לא יכולה להאשים את ההורים שלי יותר".
5 צפייה בגלריה
ג'ניפר אניסטון
ג'ניפר אניסטון
"לא הייתה לי שום הכשרה ב-קח ותן"
(צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images)
חמש שנים וחצי עברו מאז שאניסטון ות'רו התגרשו, ולמרות כמה שמועות שהיו בדרך - רובן בדבר קאמבק לבעלה הראשון, הלא הוא בראד פיט, אניסטון עדיין לבד. "אני ממש טובה בכל עבודה אחרת שלי - אבל בתחום הזה אני קצת...", אמרה והתבדחה כי הכלבים שלה הם אלה שנכנסים איתה למיטה.
כאמור, לפני תשעה חודשים איבדה השחקנית את אביה, ומקורבים יודעי דבר מספרים כי ת'רו היה לצידה ותמך בה בתקופה הקשה שעברה. "ג'סטין מתקשר אליה כמעט כל יום כדי לבדוק מה שלומה ולנחם אותה", סיפרו ל"דיילי מייל".
5 צפייה בגלריה
ג'ניפר אניסטון ג'סטין ת'רו
ג'ניפר אניסטון ג'סטין ת'רו
דואג לשלומה. אניסטון וג'סטין ת'רו
(צילום: GettyImages)
נעצור כדי לציין כי מיד לאחר שהודיעו השניים שהם נפרדים - בהודעה מכובסת היטב בפברואר 2018, שמועות על כך שת'רו בגד באניסטון הציפו את אתרי הרכילות מכל עבר. כך גם קרה לאחר הפרידה מפיט, שהכיר את אשתו הבאה בתור - אנג'לינה ג'ולי, על הסט של "מר וגברת סמית'" והותיר את אניסטון שבורת לב מאחור. למרות כל זה - מקורביה של השחקנית מספרים כי היא במערכת יחסים טובה עם שניהם.
5 צפייה בגלריה
שמרו על קשר טוב. אניסטון ובראד פיט
שמרו על קשר טוב. אניסטון ובראד פיט
שמרו על קשר טוב. אניסטון ובראד פיט
(צילום: Gettyimages)
עוד שמועה שמלווה את אניסטון היא כי גם פיט וגם ת'רו החליטו לעזוב אותה כי סירבה להביא איתם ילדים לעולם, שמועה שאניסטון שמה לה קץ לפני שנה. "ניסיתי להיכנס להיריון, זה היה מאוד מאתגר עבורי", סיפרה למגזין Allure. "כל השנים האלה וכל השמועות - זה היה מאוד קשה. עברתי הפריה חוץ גופית, שתיתי תה סיני, ניסיתי הכל".
5 צפייה בגלריה
"לא יכולה להאשים את ההורים שלי יותר"
"לא יכולה להאשים את ההורים שלי יותר"
"לא יכולה להאשים את ההורים שלי יותר"
(צילום: gettyimages)