4 צפייה בגלריה
ג'ניפר אניסטון
ג'ניפר אניסטון
מה חשבו האקסים שלה? ג'ניפר אניסטון
(צילום: Gettyimages)
ג'ניפר אניסטון עוררה הרבה עניין אתמול (ד') בזכות הריאיון החושפני שנתנה למגזין Allure, בו סיפרה בפעם הראשונה על נסיונותיה הכושלים להיכנס להיריון, ועל ההתמודדות המתסכלת עם השמועות והספקולציות של הציבור וכלי התקשורת לגבי הסיבות שבגללן לא הביאה ילדים לעולם. בין היתר סיפרה: "אמרו שבעלי עזב אותי בגלל שלא הצלחתי להביא לו ילד. אלו היו שקרים מוחלטים".
אם תהיתם איך מרגישים שני בעליה לשעבר, בראד פיט וג'סטין ת'רו לגבי הדברים שאמרה, אז יש לנו תשובות עבורכם. מקורבים לפיט סיפרו לאתר Hollywood Life שלא הייתה לו בעיה עם הדברים שאמרה הכוכבת: "בראד מכבד את ההחלטה של ג'ניפר לדבר על ההתמודדות שלה עם קשיי הפוריות. לשניהם היו עליות ומורדות ביחד, והיום הם חברים טובים".
4 צפייה בגלריה
ג'ניפר אניסטון בראד פיט
ג'ניפר אניסטון בראד פיט
בראד דווקא תומך. אניסטון ובאד פיט
(צילום: AP)
אניסטון ופיט היו נשואים במשך חמש שנים, עד שהתגרשו בשנת 2005. לאחר מכן החל הכוכב זוגיות ארוכת שנים עם אנג'לינה ג'ולי, במהלכה אימצו והביאו ילדים ביולוגיים לעולם, התחתנו, התגרשו ועד היום מנהלים קרב מלוכלך בבתי המשפט ועל דעת הקהל.
אניסטון התחתנה בשנית גם היא, עם השחקן ג'סטין ת'רו. השניים היו נשואים במשך שנתיים עד לגירושיהם בשנת 2017 ובניגוד לבראד ואנג'לינה, סיימו את זה יפה יותר. ת'רו הגיב גם הוא על הריאיון של אניסטון, בניגוד לפיט לא דרך מקורביו אלא בעצמו – והביע תמיכה על ידי אימוג'ים של לבבות בתגובה לפוסט שבו שיתפה אניסטון את הריאיון.
4 צפייה בגלריה
ג'סטין מפרגן עם אימוג'ים. אניסטון וג'סטין ת'רו
ג'סטין מפרגן עם אימוג'ים. אניסטון וג'סטין ת'רו
ג'סטין מפרגן עם אימוג'ים. אניסטון וג'סטין ת'רו
(צילום: gettyimages)
ולא רק ת'רו הגיב: הפוסט של הכוכבת צבר בפחות מיממה יותר מ-5 מיליון לייקים והמוני חברים מפורסמים כתבו ופירגנו, ביניהם (קחו אוויר, הניים דרופינג יהיה ארוך): ריס וויתרספון, מישל פייפר, קלי רולנד, לילי קולינס, צ'ארלי פות', גווינת' פאלטרו, מינדי קלינג, קייט הדסון, ונסה ברייאנט, צ'לסי הנדלר, אשלי בנסון, קרי וושינגטון, מאט בומר, ג'יימי פוקס, אוקטביה ספנסר, טרייסי אליס רוס, הלנה כריסטנסן, אקוואפינה, ריטה ווילסון, אל מקפירסון (שהתארחה ב"חברים"), מנדי מור, וקלואי קרדשיאן. בין המגיבים היו גם ג'יין סיבט (שגילמה את קרול ב"חברים") שכתבה: "מהממת, אוהבת אותך כל כך", ושרה פוסטר שהתלוצצה: "מישהו צריך לבדוק מה שלום האקסים שלך היום".
כן, כמו שאפשר לראות – אניסטון בהחלט יושבת בשולחן של המקובלים בהוליווד, והיא מאוד אהובה שם. תגובות מהחברים של "חברים" דווקא לא מצאנו, אבל אנחנו בטוחים שהם סימסו לה באופן אישי.
בריאיון סיפרה אניסטון בין היתר שעשתה הרבה בניסיון להיכנס להיריון: "זו הייתה דרך מאתגרת עבורי. עברתי הפריות, שתיתי תה סיני, מה שתרצו. ניסיתי הכל. הייתי נותנת הרבה כדי שמישהו יגיד לי 'תעשי לעצמך טובה ותקפיאי את הביציות'. זה לא משהו שאת חושבת עליו. והנה אני היום, וההזדמנות חלפה".
כאמור, היא גם דיברה על היחס שקיבלה מכלי התקשורת שלא היססו לחטט בחייה האישיים ולהעלות השערות לגבי הסיבות בגללן לא הביאה ילדים לעולם: "אמרו שאני אנוכית, שאכפת לי רק מהקריירה שלי. וחס וחלילה שאישה תהיה מצליחה ולא יהיו לה ילדים. אמרו שבעלי עזב אותי בגלל שלא הצלחתי להביא לו ילד. אלו היו שקרים מוחלטים".
לאחר פרסום הריאיון, שיתפה השחקנית קיילי קווקו (כוכבת "המפץ הגדול" ו"הדיילת") את דבריה של אניסטון וכתבה: "אף פעם אי אפשר לדעת מה אנשים עוברים מאחורי הקלעים. תפסיקו להניח הנחות ולשפוט כל דבר קטן. תודה שחלקת את הסיפור הזה ג'ניפר אניסטון". קווקו (36) ובן זוגה, השחקן טום פלפרי (40), מצפים בימים אלו לילדם הראשון. קווקו דיברה בעבר על הרצון להביא ילדים לעולם ורמזה על הקשיים, כשאמרה בשנת 2016 למגזין "קוסמופוליטן": "חשבתי שעד עכשיו כבר יהיה לי ילד. את רואה את החיים שלך הולכים לכיוון מסוים ואז משנים כיוון לחלוטין".
גם מגישת הספורט ארין אנדרוז (44) הייתה שותפה להרגשתה של קווקו, שיתפה גם היא את הריאיון של אניסטון וכתבה: "אי אפשר לדעת מה אנשים עוברים מאחורי דלתות סגורות. עבור רבים מדובר בדרך אכזרית וקשה. תודה על הכנות, ג'ניפר אניסטון". אנדרוז עצמה סיפרה לאחרונה שעברה כבר 7 סבבים של טיפולי הפריה חוץ גופית.
4 צפייה בגלריה
אוהבים אותך מאז ולתמיד. אניסטון
אוהבים אותך מאז ולתמיד. אניסטון
אוהבים אותך מאז ולתמיד. אניסטון
(צילום: Gettyimages)