שנה בדיוק לאחר שהודיעו כי הם נפרדים והגישו את מסמכי הגירושים - ג'ו ג'ונאס וסופי טרנר הגיעו רשמית להסכם פשרה. במסמכים שהוגשו לבית המשפט והגיעו לידיהם הרכלניות של מגזין People נודע כי השופט בפלורידה קבע כי נישואיהם של השניים הרוסים באופן סופי. התנאים עליהם הסכימו השניים חסויים, אך על פי המסמכים הם הגיעו ל"הסכם שהיה מקובל על שני הצדדים והמשפחה".
בנוסף, השופט העניק לטרנר וג'ונאס כתב ויתור על תקופת ההמתנה לגירושים שעל פי המדינה עומדת על 20 ימים, בטענה כי "הנישואים של השניים הרוסים וכתוצאה מכך שניהם הוחזרו למעמד של רווקים". נציגיהם של טרנר וג'ונאס סירבו להתייחס לדברים.
2 צפייה בגלריה
ג'ו ג'ונאס סופי טרנר ואניטי פייר אוסקר
ג'ו ג'ונאס סופי טרנר ואניטי פייר אוסקר
תם ונשלם. כמעט. ג'ו ג'ונאס וסופי טרנר
(צילום: MICHAEL TRAN\AFP)
נזכיר כי בספטמבר 2023 ג'ונאס וטרנר הודיעו כי הם נפרדים. על פי הדיווחים, ג'ונאס היה זה שהגיש בקשה לגירושים מטרנר, בטענה כי נישואיהם הגיעו למצב בלתי הפיך.
מהר מאוד העניינים הסלימו ובמרץ האחרון השניים מצאו את עצמם בבית המשפט, אחרי שנכשלו בניסיון להגיע לפשרה בנוגע לתנאי המשמורת על בנותיהן. טרנר האשימה את ג'ונאס בכך שהוא מונע מהבנות להגיע ולבקר אותה בבריטניה ומסתיר את הדרכונים שלהן. היא אף תבעה אותו על כך, אך בהמשך ביטלה את תביעתה והשניים החליטו לעבור את הליך הגישור על מנת לשמור על פרטיות משפחתם. כאמור, הם לא הצליחו וכעת בית המשפט צפוי להתערב.
ג'ו וסופי החלו לצאת בשנת 2016, וכעבור קצת יותר משנה הודיעו כי הם מאורסים. הם התחתנו במאי 2019, ובתם הבכורה ווילה נולדה כשנה לאחר מכן. ביולי 2022 הם הביאו לעולם את בתם השנייה דלפין.
2 צפייה בגלריה
סופי טרנר ג'ו ג'ונאס
סופי טרנר ג'ו ג'ונאס
היה נחמד, ביי
(AP)