את התואר "אב השנה" כנראה שאיש לא יחשוב להעניק לבראד פיט - בטח לא ילדיו. בסוף השבוע האחרון פורסם כי שיילו, בתם בת ה-18 של שחקן הקולנוע ואשתו לשעבר אנג'לינה ג'ולי, החליטה להגיש עתירה לבית המשפט בבקשה למחוק את שם משפחתו של אביה משמה באופן רשמי. כעת מקורביו של הכוכב מספרים על תחושותיו.
"בראד מודע לבקשה של בתו והוא נסער מכך", סיפר מקור יודע דבר למגזין People. "הוא מעולם לא היה מאושר יותר מאשר ברגע שבו שיילו נולדה. הוא תמיד רצה בת".
אותו מקור הוסיף כי "התזכורת שהוא איבד את ילדיו לא קלה עבורו. הוא אוהב אותם ומתגעגע אליהם, לכולם. זה מאוד עצוב".
3 צפייה בגלריה
בראד פיט
בראד פיט
נסער. בראד פיט
(צילום: Gettyimages)
נחזור לפסקת הפתיחה, בה קצת האשמנו את פיט שהוא לא אבא יוצא מן הכלל. ובכן - את ההוכחה לכך סיפק אותו מקור, שכמובן התייחס קודם כל ובעיקר לשיילו - בתו הביולוגית הבכורה של פיט. וזה הזמן להזכיר כי שיילו היא הבת השלישית שבחרה להתנתק משמו של אביה. השתיים הקודמות היו זהרה ובתו הביולוגית הנוספת ויויאן.
3 צפייה בגלריה
אנג'לינה ג'ולי זהרה שיילו
אנג'לינה ג'ולי זהרה שיילו
תפסו את הצד של האמא. שיילו, אנג'לינה וזהרה ג'ולי
(צילום: Marilla Sicilia/Mondadori Portfolio via Getty Images)
לסיום, ובזמן שאנחנו מבטיחים להישאר אובייקטיבים לחלוטין - בכל זאת, את אף אחד מהצדדים אנחנו לא באמת מחבבים - האחד בגד בג'ניפר אניסטון (לעולם לא נסלח) והשנייה מעודדת העברות כספים לעזה, נזכיר כי מאז הפרידה של פיט ואנג'לינה, אי שם בשנת 2016 - ג'ולי מאז הקפידה להתראיין ולספר על ילדיה, ואילו פיט כמעט שלא עשה זאת בעצמו, ותמיד היו אלה "מקורבים" שהכניסו מילים לפיו.
כל שנותר לנו לאחל ולייחס זה שהשניים יתגרשו כבר, סופית.
3 צפייה בגלריה
אנג'לינה ג'ולי
אנג'לינה ג'ולי
תתגרשו כבר ודי!
(קרדיט- GettyImages)