4 צפייה בגלריה
רבל ווילסון
רבל ווילסון
רבל ווילסון
(צילום: GettyImages)
רבל ווילסון חוטפת אש בגלל סיבה מפתיעה: קו האופנה שלה לא כולל בגדים במידות גדולות. בהתחשב בכך שהיא התפרסמה בתור כוכבת "פלאס סייז" ובשנתיים האחרונות השילה יותר מ-35 ק"ג ממשקלה – החלטתה שלא למכור בגדים במידות האלה מאכזבת ומכעיסה את העוקבות שלה – שהביעו את מורת רוחן בחשבון האינסטגרם שלה.
הכוכבת הודיעה לאחרונה על מכירת ליין מיוחד של טרנינגים אותם עיצבה ביחד עם בת זוגה רמונה אגרומה, במחירים לא ממש שווים לכל כיס, של 271 דולר לעליונית ו-226 דולר למכנסיים. וילסון כתבה: "נצלו את חופשת החגים כדי לעשות ספורט בבגדים היפים האלו!". מסתבר שהם מגיעים גם במידות לא שוות לכל גוף מכיוון שהמגוון המוצע נע בין מידה אקסטרה סמול ומגיע עד אקסטרה לארג' בלבד.
אלו שהשתכנעו על ידי ווילסון וביקשו לרכוש את הבגדים, הופתעו לגלות שאין מידות גדולות יותר, וכתבו לה: "מחיר כל כך יקר עבור טרנינג שאין בו מספיק מידות. עשית טעות, וזה מצער מאוד", הגיב לה אחד הגולשים.
אחר כתב: "איפה המידות הגדולות? ברצינות, אם מישהי צריכה להבין את זה...". עוד תגובות מאוכזבות אמרו: "כמישהי שהייתה פעם גדולה בעצמה, היית צריכה לדעת טוב יותר", "יקר ולא כולל את כל המידות. אני מוותרת", "כנראה שלא אכפת לה", ו"זה מגעיל אותי! יותר מ-400 דולר ואין את כל המידות? נפלת על הראש רבל?". גולשים אחרים ציינו את האירוניה בכך שהיא מוכרת כעת בגדים שבעבר לא הייתה יכולה ללבוש בעצמה.
עד כה, ווילסון לא הגיבה לתלונות ולא נראה שהיא מתכוונת להוסיף מגוון בקרוב, בטח לא בזמן לקניות של חג המולד.
4 צפייה בגלריה
רבל ווילסון
רבל ווילסון
ווילסון מדגמנת את הטרנינג המדובר
(צילום: אינסטגרם)
ווילסון פצחה לפני כשנתיים במסע לעבר גוף בריא יותר, במהלכו הורידה יותר מ-35 ק"ג ממשקלה.
היא בעצמה התלוננה בעבר על האפשרויות האופנתיות המעטות שניצבות בפני נשים בעלות משקל כבד יותר: "שוק הפלוס סייז מאוד מצומצם. אני יודעת שיש הרבה נשים שרוצות ללבוש את הבגדים שאני לובשת", אמרה בריאיון לקוסמופליטן ב-2017 וכשנשאלה אם חוותה קשיים בקניית בגדים אמרה: "כל הזמן. כשהייתי נערה והלכתי לקניון, זה היה קשה נפשית עבורי. אם את גדולת מימדים, אין לך הרבה מבחר ולא ידעתי מה נראה עליי טוב. אז הקניות לא היו חוויה מהנה".
4 צפייה בגלריה
החלה באורח חיים ספורטיבי ובריא
החלה באורח חיים ספורטיבי ובריא
החלה באורח חיים ספורטיבי ובריא
(צילום: אינסטגרם)
עוד אמרה: "אני חושבת שתעשיית האופנה כוללת יותר אפשרויות עכשיו. אני רוצה שנשים במידות גדולות ירגישו בטוחות בעצמם ובמראה שלהן, ושיוכלו להתלבש בסטייל. רק בגלל שאת לא במידה קטנה, זה לא אומר שאין לך סטייל".
התקופה האחרונה הייתה סוערת ומרגשת עבור הכוכבת בת ה-42, שהפכה בתחילת נובמבר לאמא בעזרת פונדקאית. "גאה כל כך להודיע על לידת בתי הראשונה, רויס ליליאן, שנולדה לפני כשבוע בעזרת אם פונדקאית. אני לא יכולה לתאר את האהבה שיש לי אליה, היא נס יפהפה. אני אהיה אסירת תודה לנצח לכל המעורבים (אתם יודעים מי אתם)", בישרה.
4 צפייה בגלריה
רבל ווילסון רמונה אגרומה
רבל ווילסון רמונה אגרומה
עיצבו את הטרנינג ביחד. רבל ווילסון ובת זוגה רמונה אגרומה
(צילום: אינסטגרם)