השחקנית דראה דה מתאו (52) מרוויחה הרבה כסף מהעמוד שלה באתר Only Fans, והיא לא מוכנה להתנצל על כך ובטח לא לתת לאחרים לבייש אותה.
כוכבת הסדרה "הסופרנוס" ספגה לאחרונה ביקורת מטים פול, עיתונאי ופרשן פוליטי קונסברטיבי, שכתב עליה: "נשים שמחליטות להיות פרוצות במקום לעבוד, זה משהו שלא ציפיתי מהפמיניזם לתמוך בו". פול כתב את הדברים בתגובה לכתבה שסיפרה על ההכנסות של דה-מתאו מהעמוד הפופולרי שלה באתר השנוי במחלוקת.
דה מתאו לא עברה על כך בשתיקה ואתמול (ב') צייצה : "אני שמחה שהוא הבהיר שאני פרוצה... תמשיך להציל את אמריקה בעזרת הפלטפורמה הגדולה ורבת ההשפעה שלך, על ידי כך שתלגלג על אימהות יחידניות נזקקות, בחור קשוח". כדי להדגיש את רגשותיה כלפיו, היא הוסיפה כמה קללות וחתמה בכינוי: "הפרוצה של הוליווד".
4 צפייה בגלריה
דראה דה מתאו
דראה דה מתאו
"היצאנית של הוליווד". דראה דה מתאו, מתוך עמוד ה"אונלי פאנס" שלה
(צילום מסך)
פול לא נרתע והשיב לה: "אני לא מבין למה זה מעליב כשאני אומר שלמכור סקס ב-Only Fans זה זנות. מה לא בסדר בכך שאני אומר שנשים עוזבות את עבודותיהן כדי לעשות סקס? אתן צריכות להתגאות במה שאתן עושות". הוא המשיך: "למען האמת, לא כיניתי אותך פרוצה באופן ספציפי, אולי את רק מפרסמת סלפי שלך או משהו. אבל בכנות, דיברתי עלייך ועל נשים שמשתמשות בזנות".
הריב הפומבי לא הסתיים שם – פול העלה סקר לעוקביו ושאל אם לדעתם הוא צודק (באופן לא מפתיע, הרוב המוחץ תמך בו), ודה מתאו כתבה עליו: "הנה עוד קשקשן, מרושע, שיפוטי וצדקן שלא בודק את הדברים שעליהם הוא מדבר לפני שהוא מזלזל. הוא נשמע בדיוק כמו השמאלנים הקיצונים שהוא תוקף כל הזמן. אתה צודק טים, אמריקה בוערת בגלל 'ידענים' מטומטמים כמוך, שמתרכזים בדברים הכי לא חשובים בחברה שלנו. תעשה לי טובה, למה בכלל אכפת לך?"
היא המשיכה: "תרשו לי לצאת להגנתן של הנשים שלא יכולות להתאים את עצמן לתדמית הילדה הטובה שיש לך. אל תשפוט אף אדם עד שתחייה את חייו ותדע מאיפה הוא הגיע. אלו בורות, חוסר אחריות ועצלנות. עבדתי קשה כל חיי ודאגתי להרבה אנשים עם הפרנסה שלי. בחרתי לפרוש מתעשייה מפולגת עם מערכת כושלת של תרבות ביטול, ונחש מי הפנים של כל זה? ברכותיי טים, זה אתה!".
היא גם סיפרה שהיא ופול נפגשו בעבר בכנס קונסרבטיבי, ושהוא ביקש ממנה לעזור לו לקדם את הקריירה המוזיקלית שלו.
4 צפייה בגלריה
דראה דה מתאו
דראה דה מתאו
"בחרתי לפרוש מתעשייה מפולגת עם מערכת כושלת של תרבות ביטול"
(צילום: Jamie McCarthy\GettyImages)
כוכבת הריאליטי "עקרות הבית של ניו יורק", ליאה מקסוויני – שמתחזקת עמוד Only Fans משל עצמה, נחלצה להגנתה של חברתה, שלחה את פול לעשות לעצמו דברים גסים וכתבה לו: "לא שיש משהו רע בלהיות פרוצה, אבל זה לא מה שהיא ואיך אתה מעז לקרוא לה בכינוי משפיל כל כך רק בגלל שיש לה חשבון Only Fans?'".
היא לא הסתפקה בכך והאשימה אותו: "אתה לא יודע איפה נמצא הדגדגן ומעולם לא גרמת לאישה לגמור".
פול לא הגן על ביצועיו במיטה והתייחס רק לחלק הראשון של דבריה: "אם אין שום דבר רע בלהיות פרוצה, למה את מתנהגת כאילו זה מעליב?".
אתמול בלילה הוא החליף נושא וצייץ בפשטות: "ישראל", אולי כדי להסית את השיחה לעניינים פחות סוערים. 1,100 התגובות שקיבל על הציוץ במהלך הלילה רומזות שהצליח לו.
4 צפייה בגלריה
טים פול
טים פול
טים פול
(צילום מסך)
דה מתאו הצטרפה לאתר הפרובוקטיבי בשנה שעברה, והסבירה שמאז שסירבה להתחסן נגד קורונה, נודתה מהוליווד, לא קיבלה עבודות ונקלעה לחובות. לשמחתה, העמוד שלה הפך להצלחה מסחררת והיא סיפרה לאחרונה: "האתר הזה הציל אותי, המעריצים הצילו את חיי. אני לא מאמינה שאני אומרת את זה, אבל זה באמת הציל אותנו".
היא סיפרה שבעזרת הרווחים מהאתר, הצליחה לשלם את המשכנתה על ביתה ולהקים מותג אופנה משלה. "העליתי תמונות וחמש דקות לאחר מכן כבר היה לי מספיק כסף כדי לשלם את החובות".
לכוכבת יש שני ילדים, אלבמה (16) ו-ווילון (12) מבן זוגה לשעבר, המוזיקאי שוטר ג'נינגס. היא סיפרה אז: "כל מי שרוצה לבקר אותי על כך - לכו על זה. אני רק אאחל לכם שלעולם לא תמצאו את עצמכם במצב שהגעתי אליו בזמן שיש לי ילדים לטפל בהם".
4 צפייה בגלריה
דראה דה מתאו
דראה דה מתאו
מעלה תמונה וצוחקת כל הדרך אל הבנק
(צילום: AP)