5 צפייה בגלריה
אמילי רטאייקאוסקי פיט דייוידסון
אמילי רטאייקאוסקי פיט דייוידסון
אנחנו מצליחים לדמיין את זה. פיט דייוידסון ואמילי רטאייקאוסקי
(צילום: Gettyimages)
פיט דיווידסון עושה את זה שוב: על פי דיווחים מעבר לים, שלושה חודשים לאחר שפירק את החבילה עם קים קרדשיאן, פיט דיווידסון מתחזק זוגיות חדשה - והפעם עם הדוגמנית אמילי רטאייקאוסקי (31).
"הם בשלבים מתקדמים של הקשר, הם ממש מחבבים אחד את השנייה ומדברים כבר כמה חודשים", סיפר מקורב לזוג למגזין Us Weekly, והוסיף שגם הפעם להומור המוצלח של פיט יש חלק גדול בזה: "הוא מאוד מצחיק את אמילי".
למרות שעוד לא קיבלנו הוכחה מצולמת ראויה, שמועות בדבר הזוגיות הנרקמת הפכו לוויראליות וקיבלו תפנית מעניינת כשאחד העוקבים של בלוג הרכילות DeuxMoi נתן טיפ אנונימי וחשף כי השניים נצפו יחד במה שנראה כמו דייט, בברוקלין. "הידיים של פיט היו על אמילי וברור ולגמרי שיש שם חיבור".
5 צפייה בגלריה
אמילי רטאייקאוסקי
אמילי רטאייקאוסקי
נפלה ברשת
(צילום: Gettyimages)
נזכיר כי בחודש יולי האחרון, אחרי ארבע שנות נישואים וילד אחד משותף, רטאייקאוסקי ובעלה, המפיק סבסטיאן בר-מקלארד, נפרדו - כשברקע שמועות על בגידה (מצידו של המפיק) מציפות את אתרי הרכילות. "זו הייתה החלטה של אמילי", סיפר מקורב למגזין People. "היא מסתדרת ממש בסדר, היא ממוקדת ומתרכזת בבנה. היא אוהבת להיות אמא".
זמן קצר לאחר הפרידה החלו לצוץ שמועות נוספות - הפעם מצידה של הדוגמנית. אתרי הרכילות מעבר לים טענו כי היא בתחילתו של רומן חדש עם לא אחר מהשחקן בראד פיט, לאחר שהשניים נצפו מספר פעמים. הרומן עם פיט לא אושר מעולם ויותר מכך - בחודש שעבר צולמה הדוגמנית כשהיא מתנשקת בלהט עם הדי.ג'יי אורציו ריספו. "אני רווקה טרייה בפעם הראשונה בחיי אי פעם", אמרה בריאיון ל-Variety. "אני מרגישה שאני נהנית החופש של לא להיות מודאגת לגבי איך שאני נתפסת".
נציין כי בשנת 2021 רטאייקאוסקי ודייוידסון עבדו יחד על פרויקט צילום קצר, ובריאיון ל-סת' מאיירס הרעיפה הדוגמנית מחמאות על הקומיקאי. "הוא מקצוען, קודם כל חשוב שיידעו את זה. הוא גבוה וברור שנשים מוצאות אותו מאוד מושך. הוא סופר מקסים, פגיע והלק שלו מדהים. הוא נראה טוב".
5 צפייה בגלריה
אמילי רטאייקאוסקי
אמילי רטאייקאוסקי
רווקה וחופשיה
(צילום: Gettyimages)
לגבי דייוידסון, אנחנו לא יכולים לומר שזו באמת הפתעה. הקומיקאי אומנם רק בן 28 איך הוא מתחזק רשימה זוגית משובחת במיוחד עם שמות כמו אריאנה גרנדה, לה היה מאורס, קייט בקינסייל, קאיה גרבר, פיבי דינבור וכמובן קים קרדשיאן.
"מישהו צריך לעשות מחקר על איך פיט דייוידסון הצליח להיות עם אריאנה גרנדה, קים קרדשיאן ואמילי רטאייקאוסקי באותו גלגול חיים", צייץ אלמוני, והוא לא היה היחיד: "אני חושב שפיט יכול להשיג כל אישה שהוא רוצה. אני לא מבין את זה". אדם שלישי הצטרף לתהייה, וצייץ: "פיט דייוידסון עם אמילי רטאייקאוסקי עכשיו. הוא פשוט האקססורי הכי מבוקש לסלבס".

ועוד קצת ממים נהדרים שמציפים את הרשת:

אז לגבי השאלה שחוזרת על עצמה - מה יש בפיט שמושך אליו את הנשים הכי יפות ומצליחות בעולם. אריאנה גרנדה טענה בזמנו כי יש לו איבר מין עצום, וקים קרדשיאן חיזקה את דבריה והודתה כי לאחר ששמעה את השמועה על גודל האיבר של הקומיקאי - החליטה שהיא חייבת לנסות בעצמה. "פשוט שלחתי לו הודעה, אפילו לא חשבתי שאני אהיה איתו במערכת יחסים. פשוט חשבתי על ה-BDE ששמעתי שיש לו (הפירוש הוא Big Dick Energy - ע.ח.), ואמרתי שאני צריכה לבדוק את זה", סיפרה קים באחד הפרקים של "משפחת קרדשיאן". "בעצם, כל מה שרציתי זה רק DFT" - שעבור מי שלא יודע, נסביר שהיא רק חיפשה סקס.
5 צפייה בגלריה
קים קרדשיאן פיט דיווידסון
קים קרדשיאן פיט דיווידסון
"תזכרי תמיד שהגודל כן קבוע". קרדשיאן ודייוידסון
(צילום: Gettyimage)
5 צפייה בגלריה
חביב הנשים. דייוידסון
חביב הנשים. דייוידסון
חביב הנשים. דייוידסון
(צילום: Gettyimages)