3 צפייה בגלריה
ג'וליה רוברטס
ג'וליה רוברטס
"עוזר לנו להעריך את מה שיש לנו". ג'וליה רוברטס
(צילום: AP)
ג'וליה רוברטס, שהייתה בת זוגו של מת'יו פרי באמצע שנות התשעים, הגיבה אתמול (ב') לראשונה על מותו לפני כחודש וחצי. "מוות מפתיע של מישהו צעיר כל כך, זה שובר לב. אני חושבת שזה עוזר לנו להעריך את מה שיש לנו ולהמשיך הלאה בצורה הכי חיובית שאפשר", אמרה בריאיון ל-Entertainment Tonight.
רוברטס התארחה בשנת 1995 באחד הפרקים הכי זכורים של הסדרה "חברים", ששודר אחרי הסופרבול בעונה השנייה, ובמהלך הצילומים כבר הייתה בת זוגו של הכוכב. היא סיפרה על החוויה: "הם קיבלו אותי מאוד יפה בהתחשב בזה שהתארחתי רק בפרק אחד, וזה היה כיף מאוד".
הזוגיות של פרי ורוברטס ארכה כמה חודשים בלבד, ופרי סיפר באוטוביוגרפיה שלו שרוברטס הייתה זו שעשתה את הצעד הראשון כשהביעה בו עניין - והוא לעומת זאת, היה זה שיזם את הפרידה: "לצאת עם ג'וליה רוברטס היה יותר מדי עבורי. הייתי בטוח כל הזמן שהיא עומדת להיפרד ממני. ולמה שהיא לא תעשה את זה? לא הייתי מספיק עבורה, לא הייתי מסוגל להיות כזה. הייתי שבור, עקום, לא היה ניתן לאהוב אותי".
פרי הסביר שרגשי הנחיתות האלו הובילו אותו לעשות עם רוברטס את שיחת 'יחסינו לאן', שהיא כלל לא ציפתה לה: "יכול להיות שהיא חשבה שהיא מתפשרת על כוכב הטלוויזיה, וכעת כוכב הטלוויזיה היה זה שנפרד ממנה. אני לא יכול להתחיל לתאר את המבט המבולבל שהיה על פניה".
רוברטס מקדמת בימים אלו את סרט החדש Leave the World Behind שיעלה בנטפליקס בהמשך השבוע. אחד מכוכבי הסרט, מהרשלה עלי, סיפר שבסרט יש כמה אזכורים ל"חברים" ואמר: "משמח שהתאפשר לנו להוקיר את מת'יו ואת הסדרה, נחמד שיש לזה מקום קטן בסרט".
3 צפייה בגלריה
ג'וליה רוברטס מת'יו פרי
ג'וליה רוברטס מת'יו פרי
רוברטס ומת'יו פרי
(צילום: GettyImages)
במהלך סבב הראיונות שנתנה השבוע רוברטס לכלי התקשורת השונים, היא סיפרה גם על חיי המשפחה, נושא שהיא בדרך כלל לא נוהגת לדבר עליו.
התאומים שלה ושל בעלה דניאל מודר, פינאוס והייזל, חגגו בשבוע שעבר את יום הולדתם ה-19, לומדים בקולג' וגרים מחוץ לבית. בתוכנית Today רוברטס סיפרה שבכל הנוגע להרגשתה כאמא לילדים כבוגרים, אין הרבה הבדל מהתקופה שבה הם היו ילדים קטנים: "אני דואגת להם באותה צורה שעשיתי כשגרו בבית. 'אתם ישנים מספיק? אתם נשמעים קצת חולים, אתם שותים תה? תסמסו לי כשתגיעו הביתה, שאדע שהכול בסדר'". היא הוסיפה: "אני מאוד מעריכה את העובדה שהם נותנים לי להיות אותה אמא עבורם מבלי לגלגל עיניים".
לרוברטס ולמודר יש ילד נוסף, הנרי בן ה-16. רוברטס סיפרה שהעובדה שבני המשפחה מפוזרים ברחבי המדינה הופכת את התקשורת ביניהם למאתגרת מעט: "אני לא נמצאת, דני והנרי בבית באזור זמן שונה, פין נמצא במקום אחד והייזל במקום אחר. לפני כמה ימים דיברנו בפייס טיים וזה היה כיף. יכול להיות שהייתה לי מגבת על השיער הרטוב שלי. כל כך שימח אותנו להיות שוב ביחד והייתה כל כך הרבה אהבה".
רוברטס ומודר הכירו בשנת 2000 כשעבדו ביחד בסרט "המקסיקני", שבו כיכבה רוברטס לצד בראד פיט ומודר צילם. הם התחתנו כשנתיים לאחר מכן. את הקרדיט לחיי משפחה מוצלחים, רוברטס נותנת לבעלה: "הכול מתחיל עם דני מודר. הוא האיש שלנו והקפטן של הספינה שלנו, בצורה הכי טובה שיכולה להיות. התחלתי להבין כמה מרגשים יכולים להיות החיים ברגע שפגשתי אותו".
כשהתארחה השבוע בתוכנית The View, רוברטס נתנה טיפ לחיי נישואים ארוכים ומאושרים: "אחותי שנשואה 25 או 26 שנים טוענת שהסוד לנשואים מאושרים הוא שני כיורים באמבטיה ושני קווי טלפון נפרדים. לדעתי, מה שחשוב הוא להגיד שלום ולהתראות עם נשיקה. נסו את זה, תנו לזה שבוע – כל פעם שאתם אומרים בוקר טוב, תעשו את זה עם חיבוק ונשיקה". המנחה וופי גולדברג, שהתחתנה והתגרשה שלוש פעמים, התבדחה: "אולי זאת הבעיה שלי, אני נותנת נשיקה בצד של הפה, 'נתראה, ביי. תחזור עוד שבוע'. פגע וברח, ככה אני מעדיפה את זה!".
3 צפייה בגלריה
ג'וליה רוברטס
ג'וליה רוברטס
ג'וליה רוברטס
(צילום: AP)