כוכבים וכוכבות רבים צועדים על השטיחים האדומים בפסטיבל קאן, אבל בעוד שבטקסים כמו האוסקר וגלובוס הזהב יש להם יכולת יותר גדולה להתפרע עם הלבוש ולנסות להתבלט, פסטיבל קאן הוא מעונב ורשמי יותר, ולכן התלבושות שרואים במהלכו הם בדרך כלל מעודנים וכמעט שלא זועקים לתשומת לב.
ובכל זאת, מדי פעם מגיעה כוכבת שבכל זאת מותחת קצת את הגבולות, משלבת בין האלגנטי לסנסציוני ומצליחה למקם את עצמה במרכז תשומת הלב. קבלו את בלה חדיד.
6 צפייה בגלריה
בלה חדיד
בלה חדיד
מותחת את הגבולות. בלה חדיד
(צילום: Gareth Cattermole/Getty Images)
הטופ מודל בת ה-27, שכנראה לעולם לא תיחשב ליקירת ישראל מהסיבות המובנות, הגיעה אתמול (ב') לפרמיירת הסרט "המתמחה", שמבוסס על חייו המוקדמים של נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, שלפני שהיה נשיא כושל היה איש עסקים מצליח (או שבעצם כושל, תלוי את מי שואלים).
חדיד הגיעה בשמלה חומה של המותג סן לורן, שהייתה שקופה בחלקה העליון ולהשלמת הלוק ויתרה על חזייה, מה שהותיר מעט מאוד מקום לדמיון. לא שאי פעם היה צורך לדמיין, מכיוון שחדיד מעולם לא התביישה לחשוף את הגוף שלה.
עבור חדיד, הייתה זו הופעתה הפומבית הראשונה באירוע של התעשייה מאז מרץ 2023. כמה חודשים לאחר מכן היא הודיעה שתיקח פסק זמן מהקריירה כדי להתרכז בהחלמה ממחלת הליים שממנה סבלה (מה שלא מנע ממנה כמובן להגיב על המלחמה ולקרוא לשחרור פלסטין).
6 צפייה בגלריה
בלה חדיד
בלה חדיד
(צילום: Andreas Rentz/Getty Images)
6 צפייה בגלריה
בלה חדיד
בלה חדיד
בלה חדיד
(צילום: Scott A Garfitt/Invision/AP)
בגזרת גונבי ההצגה בפסטיבל הייתה מישהי נוספת, קטנה וחמודה יותר: פילאף, כלבת הצ'יוואווה של דמי מור. הכוכבת הביאה איתה את פילאף בתור דייט לאירוע לכבוד סרטה החדש The Substance, שבו היא מככבת לצד מרגרט קוואלי ודניס קווייד. מסתבר שהסרט ממש טוב: בסיום הקרנתו הוא זכה למחיאות כפיים נלהבות בעמידה שנמשכו 13 דקות.
לאחרונה מור סיפרה על הכלבה הקטנה בריאיון: "פילאף, העכברה הקטנה, היא כוכבת. היא שוקלת 600 גרם. היא אוצר, היא כמו לב נוסף וקטן שיש לי". ואם מישהו רצה לטעון שהיא מתייחסת לכלבה כמו לאקססורי – למור יש תשובה: "האמת היא שאני האקססורי שלה".
6 צפייה בגלריה
דמי מור
דמי מור
(Vianney Le Caer/Invision/AP)
6 צפייה בגלריה
דמי מור
דמי מור
מי האקססורי של מי? דמי מור ופילאף
(Andreea Alexandru/Invision/AP)
בניגוד למור שהביאה איתה דייט אחד קטן, קווין קוסטנר הביא איתו פמליה שלמה: חמישה מתוך שבעת ילדיו משתי נשים שונות: אנני (40) ולילי (37) מאשתו לשעבר סינדי סילבה, וקיידן (17), הייז (15) וגרייס (13), ילדיו מגרושתו הטרייה סינדי באומגרטנר. השניים התגרשו בשנה שעברה אחרי כמעט עשרים שנות נישואים.
המשפחה הגדולה הגיעה לפסטיבל לרגל הקרנת הסרט "הורייזון: סאגה אמריקאית" שבו מככב קוסטנר, שניצל את המעמד כדי לעשות עם ילדיו חופשה משפחתית.
לקוסטנר יש שני ילדים נוספים שלא נכחו: ג'ו (36), בנה של סילבה וליאם (26), בנו מהאקסית ברידג'ט רוני.
6 צפייה בגלריה
לילי קוסטנר הייז קוסטנר גרייס קוסטנר קווין קוסטנר קיידן קוסטנר וויאט קוסטנר
לילי קוסטנר הייז קוסטנר גרייס קוסטנר קווין קוסטנר קיידן קוסטנר וויאט קוסטנר
חופשה משפחתית. קווין קוסטנר עם ילדיו לילי, הייז, גרייס, אנני וקיידן
(Vianney Le Caer/Invision/AP)