עונת טקסי הפרסים בהוליווד נמצאת בשיאה: בשבוע שעבר היה לנו את גלובוס הזהב, היום בלילה (בין שני לשלישי, שעון ישראל) יתקיים טקס האמי, ורגע לפני, נערך אתמול (א') גם טקס פרסי המבקרים. כל כך הרבה טקסים בזמן כל כך קצר, אבל היי – מי אמר שלהיות כוכב הוליוודי זו עבודה קלה?
בין הזוגות שבלטו על השטיח האדום היו אמילי בלאנט וג'ון קרזינסקי, שנראה שהייתה להם מטרה אחת חשובה: להזים את השמועות שטענו שהם עומדים להתגרש. אותן שמועות החלו בשבוע שעבר, לאחר שקרזינסקי נראה אומר משהו לבלאנט על השטיח האדום. את דבריו לא היה ניתן לשמוע, אבל גולשים טענו בתוקף שאמר: "אני מחכה להתגרש". אתר US Weekly גייס קוראי שפתיים מקצועיים שהרגיעו וסיפרו שהכוכב בסך הכל אמר: "אני מחכה להם", כלומר לצלמים. בכל אופן, הפעם הם הקפידו להראות חזית אוהבת וצמודה ונמנעו מלהגיד משפטים שעלולים לעשות צרות.
עוד צמד שסובב ראשים: אחרי שריס וויתרספון הגיעה לגלובוס הזהב עם בנה דיקון, הפעם היא לקחה כדייט את בתה אווה (24). מי יהיה הפלוס אחד שלה בטקס האמי? נדע הלילה. כמובן שאנחנו בעד הגרוש והאבא של הילדים, ריאן פיליפה.
9 צפייה בגלריה
אמילי בלאנט ג'ון קרסינקי טקס פרסי המבקרים 2024
אמילי בלאנט ג'ון קרסינקי טקס פרסי המבקרים 2024
"הכל בסדר בינינו, אנחנו ממש מאוהבים". אמילי בלאנט וג'ון קרזינסקי מפריכים את השמועות
(צילום: AP)
9 צפייה בגלריה
ריס וויתרספון אווה פיליפה טקס פרסי המבקרים 2024
ריס וויתרספון אווה פיליפה טקס פרסי המבקרים 2024
גנים משובחים. ריס וויתרספון ובתה אווה פיליפה
(צילום: AP)
ומה לגבי זוגות שלא ראינו? ליאונרדו דיקפריו, כמנהגו בקודש, הגיע בלי בת זוג (בימים אלו מדובר בוויטוריה צ׳רטי: כן, גם דוגמנית, ולא, עדיין לא חצתה את גיל 25, זה יקרה רק ביוני). הכוכב וויתר על השטיח האדום ונכנס היישר לאולם וחבל – כי בחוץ צעדה האקסית שלו קמילה מורונה, וכך פספסנו איחוד שכנראה לא היה נעים עבורם אבל מענג עבורנו.
את הטקס הנחתה הקומיקאית צ'לסי הנדלר (ובימים אלו חשוב לציין: היא תומכת ישראל), שהייתה אחראית לכמה רגעים משעשעים או קרינג'ים במיוחד, כל אחד וההומור שלו. הנדלר, האקסית של ג'וי קוי, הקומיקאי שהנחה (בחוסר הצלחה מוחלט) את הטקס שבוע שעבר, הודיעה שהיא מעדיפה את הגברים שלה "חתיכים וזקנים", והוסיפה: "אני מסתכלת עליכם, רוברט דה נירו והריסון. אני לא יודעת מי מכם יותר לוהט, אבל שניכם הייתם כאלו במשך עשורים ורק משתבחים עם השנים. תפסיקו עם זה כבר. אני יודעת ששניכם תפוסים אז אני לא מתחילה איתכם. אבל אני כן מתחילה איתכם".
שני הכוכבים, פורד בן ה-81 ודה נירו בן ה-80, לא נראו מוחמאים ושמרו על ארשת פנים ספק חתומה ספק נבוכה, מה שגרם לגולשים לצייץ: "נראה כאילו הם מעדיפים להיות בכל מקום אחר מאשר שם", "זה היה כל כך מביך" ו"הריסון פורד לא היה משועשע ממנה".
9 צפייה בגלריה
הריסון פורד טקס פרסי המבקרים 2024
הריסון פורד טקס פרסי המבקרים 2024
לא צחק. הריסון פורד
(צילום מסך)
9 צפייה בגלריה
רוברט דה נירו טקס פרסי המבקרים 2024
רוברט דה נירו טקס פרסי המבקרים 2024
מעדיף לישון. רוברט דה נירו
(צילום מסך)
הנדלר לא הבינה את הרמז והמשיכה עם השבחים הלא הולמים גם לאחר מכן, כשהזמינה את פורד לקבל את פרס מפעל חיים ואמרה: "הוא מעורר את ההורמונים שלי מאז שהייתי בת שמונה", וסיפרה שהוא גורם לה להרגיש כמו "ברבי מבולבלת".
כאמור – פורד תפוס והודה על הבמה לאשתו מזה 23 שנים, השחקנית קליסטה פלוקהרט (59): "היא תומכת בי כשאני צריך תמיכה, ואני זקוק להרבה תמיכה".
9 צפייה בגלריה
הריסון פורד קליסטה פלוקהרט טקס פרסי המבקרים 2024
הריסון פורד קליסטה פלוקהרט טקס פרסי המבקרים 2024
בקרוב 24 שנים ביחד. הריסון פורד וקליסטה פלוקהרט
(צילום: AP)
בכלל, הדור הוותיק של הוליווד כיכב במונולוג של הנדלר – גם מג ריאן עמדה במרכז של בדיחה אחרת של הקומיקאית, שאמרה על הסרט "מסכנים שכאלה" בכיכובה של אמה סטון: "היו שם כל כך הרבה אורגזמות על המסך, שאפילו מג ריאן אמרה 'תירגעי קצת אחותי'".
אופרה ווינפרי, שלאחרונה הודתה שהיא משתמשת בתרופות הרזייה, הוכיחה שהן עובדות כי הציגה על הבמה גזרה דקיקה בשמלה צמודה, והתבדחה על הרגע האייקוני מתוכנית האירוח שלה שבו חילקה מכוניות לכל היושבים בקהל, ואמרה למועמדים: "כולכם כל כך טובים, הלוואי שהייתי יכולה להגיד 'אתה מקבל פסלון, וגם אתה מקבל פסלון וגם את מקבלת פסלון! אבל למרבה הצער, זה לא עובד כך".
9 צפייה בגלריה
אופרה ווינפרי טקס פרסי המבקרים 2024
אופרה ווינפרי טקס פרסי המבקרים 2024
"אתה מקבל אוזפיק, ואת מקבלת אוזמפיק!". אופרה ווינפרי
(צילום: AP)
ריאן גוסלינג אמנם לא זכה בפרס על תפקידו בסרט "ברבי" אבל ציין הישג נחמד אחר, כשהבעת פניו בזמן שבאולם הושמע שירו I’m Just Ken שזכה בפרס השיר הטוב ביותר, עוררה את התלהבות הגולשים: "הוא יצר מם חדש עם הפרצוף הזה", כתב גולש ואחרת הסכימה: "אני עדיין צוחקת ממנו". מישהו אחר חביב פחות טען: "אפילו ריאן לא הבין למה השיר שלו זכה". רובם הסכימו שלמרות שלא זכה בפרס השחקן, הוא קיבל את פרס "התגובה הטובה ביותר" של הלילה.
מי שהייתה פחות מרוצה בזמן הקראת המועמדויות בקטגוריה הזו היא השחקנית אריאנה דבוז. לפני שמגישי הפרס, בלה רמזי ואנת'וני רמוס, הקריאו את שמות המועמדים, הם התבדחו על "שחקנים שחושבים שהם גם זמרים" ובין הדוגמאות שנתנו, לצד גוסלינג וג'ק בלאק, ציינו גם את דבוז - שמאוד לא אהבה את הבדיחה, לא הסתירה זאת וגם צייצה לאחר מכן: "לא, לא חשבתי שזה היה מצחיק. LOL".
הגולשים נחלצו להגנתה והזכירו שמדובר בכוכבת ברודווי מצליחה שמלבד היותה שחקנית מוכשרת, ידועה גם ביכולות השירה שלה. "סליחה, אתם אומרים את זה על מישהי שכיכבה ב'המילטון'? תעשו גוגל לפני שאתם מאשרים בדיחה", צייץ צופה ומעריץ זועם.
9 צפייה בגלריה
ריאן גוסלינג טקס פרסי המבקרים 2024
ריאן גוסלינג טקס פרסי המבקרים 2024
"אפשר להפסיק את המוזיקה?". ריאן גוסלינג
(צילום מסך)
9 צפייה בגלריה
אריאנה דבוז טקס פרסי המבקרים 2024
אריאנה דבוז טקס פרסי המבקרים 2024
"למי אתם קוראים 'לא זמרת'?". אריאנה דבוז
(צילום מסך)
ואפרופו "ברבי", הנדלר לא הסתירה מה הסרט החביב עליה בין המועמדים. במהלך הערב היא ציינה ש"ברבי" זכה לפני תחילת הטקס בקטגורית סרט הקומדיה הטוב ביותר, והזמינה את הכוכבת שלו מרגו רובי ובמאית הסרט גרטה גרוויג לעלות לבמה ולנאום בכל זאת. רובי המופתעת אמרה: "אתם יודעים איך שכולם אומרים שהם לא ציפו לזה? אז הפעם באמת לא ציפינו וזה לא חלק מהטקס. אנחנו אסירות תודה".
טקס פרסי המבקרים הוא אמנם לא נוצץ כמו טקסי פרסים אחרים אבל הוא בכל זאת חשוב ומסמן עוד תחזית ושלב קריטי בדרך אל האוסקר, שהמועמדויות אליו יוכרזו ביום שלישי הבא, ויתקיים ב-10 במרץ.
9 צפייה בגלריה
מרגו רובי גרטה גרוויג טקס פרסי המבקרים 2024
מרגו רובי גרטה גרוויג טקס פרסי המבקרים 2024
באמת לא ציפו. מרגו רובי וגרטה גרוויג
(צילום: AP)