ג'סטין טימברלייק עמד לאחרונה במרכזה של שערורייה, כשנעצר אחרי שנתפס נוהג שיכור. כעת הוא עושה צעד שעלול לעורר מעט תמיהה בהתחשב בנסיבות - ופותח בר משלו.
במיזם החדש, טימברלייק חובר שוב לשחקן הגולף טייגר וודס: השניים כבר פתחו בר אחד בניו יורק לפני קרוב לשנה, וכעת יפתחו אחד נוסף – הפעם בסקוטלנד. השניים מתכננים למקם את הבר בבית קולנוע מפורסם שנסגר, שאותו הם ישפצו ויהפכו למקום הבילוי החדש שימשוך אליו בתקווה את כל הסקוטים חובבי הבידור והספורט. כמו לבר הראשון, גם לחדש יקראו T-Squared Social, כשהאות T מסמלת את שמות המשפחה של שני היזמים.
3 צפייה בגלריה
ג'סטין טימברלייק
ג'סטין טימברלייק
חופשי על הבר. ג'סטין טימברלייק
(צילום: Amy Sussman/Getty Images)
לפי הדיווחים, בתור מחווה למורשת הענפה של המקום הם מתכננים להשאיר שניים ממסכי הקולנוע שלו, לצד הכנסת אטרקציות מתבקשות שיכללו מאה משחקי סימולציות ספורטיביות, מסלולי מיני באולינג וזריקת חיצים.
במסמכי הנדל"ן של המקום, נאמר שהוא יאפשר לתושבים המקומיים "לקבל חוויה רחבה של קולנוע, אוכל ובידור", ושתהיה לו "חשיבות עתידית גדולה בהיצע הקולנועי". המקום יהיה פתוח שבעה ימים בשבוע מתשע בבוקר ועד חצות במהלך השבוע, ועד אחת בלילה בימי שישי ושבת. בנוסף הוא עתיד לספק בין 40 ל-45 משרות של עובדי הנהלה, בר, מסעדה ומלצרים.
השניים כבר קיבלו את אישורה של המועצה האזורית וכעת יוכלו להתחיל בעבודה. יש לציין שאם אתם מתכננים להיות בסקוטלנד בקרוב – אל תבנו על ביקור בבר, מכיוון שייקח זמן עד שיסתיימו השיפוצים. המועצה ציינה שהעבודה חייבת להתחיל בשלוש השנים הקרובות ולעמוד בתנאים שהציבה, ובראשם שמירה על המהות והמראה של בית הקולנוע, שנחשב לאתר היסטורי.
3 צפייה בגלריה
טייגר וודס
טייגר וודס
טייגר וודס
(צילום: ROSS KINNAIRD / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
האתר הרשמי של המקום, שבקרוב יהפוך לרשת בינלאומית, מספר איך השניים החליטו להיכנס לעסקים ביחד. מסתבר שזה קרה במהלך משחק גולף באיי בהאמה, שבמהלכו הם "התחילו לדבר על לעשות יותר דברים עסקיים ביחד, שישקפו את תשוקותיהם. שני חברים שאוהבים תחרות, משחקים וספורט, מוזיקה ובידור ואוכל טוב, שיתפו פעולה כדי להגשים את חזונם". הלכנו לשחק מיני גולף בקאנטרי השכונתי, אולי גם אנחנו נקבל כזו השראה.
כאמור, טימברלייק נעצר בחודש שעבר על נהיגה בשכרות, לאחר שלא עצר בתמרור עצור וסטה ממסלולו. משפטו ייערך ב-26 ביולי (למרות שבאותו יום מתוכננת לו הופעה בפולין).
עורך דינו הכחיש את ההאשמות, וטימברלייק הגיב בערך בהופעה שלו בשיקגו: "זה היה שבוע קשה. אני יודע שקשה לאהוב אותי לפעמים, אבל אתם ממשיכים להחזיר לי אהבה". את האהבה שלנו אנחנו שומרים לכאלה שמגיע להם.
3 צפייה בגלריה
ג'סטין טימברלייק
ג'סטין טימברלייק
תמונת המעצר של טימברלייק
(צילום: Sag Harbor Police Department / BACKGRID)