2 צפייה בגלריה
מבלה בהוואי עם "ידידה טובה". פיט דייוידסון
מבלה בהוואי עם "ידידה טובה". פיט דייוידסון
מבלה בהוואי עם "ידידה טובה". פיט דייוידסון
(צילום: Gettyimage)
לא ברור אם החדשות האלו משמחות אותה או שאולי היא פחות מפרגנת, אבל נראה ששני הגברים האחרונים בחייה של קים קרדשיאן המשיכו הלאה: בעלה לשעבר קניה ווסט התחתן במפתיע (ובהצלחה לאשתו החדשה) וגם בן הזוג שהגיע אחריו, פיט דייוידסון (29), כבר נמצא בזוגיות חדשה. הוא אמנם לא הרחיק לכת כמו ווסט ולא החליף טבעות עדיין, אבל נצפה על ידי הפפראצי מבלה עם החברה הנוכחית שלו, השחקנית צ'ייס סוי (26), בכמה וכמה דייטים מהנים.
דייוידסון אמנם ניסה להכחיש את הזוגיות וטען שהם "רק ידידים טובים", אבל את סוף השבוע בילו השניים בהוואי ואם הם אכן "רק ידידים" כפי שהוא טוען, נראה שמדובר בידידות מאוד חמה ואוהבת, מכיוון שהשניים תועדו מבלים בים כשהם מתחבקים ומתנשקים בלהט. אולי נגדיר זאת כידידים פלוס.
השניים הכירו במהלך צילומי סרט משותף, Bodies, Bodies, Bodies, בו הם מגלמים בני זוג. עם או בלי קשר לזוגיות המלבלבת – נודע שסוי גם תצטרף לצוות השחקנים של הסדרה החדשה של הכוכב Bupkis, המצטלמת בימים אלו.
מי שחקר לעומק את התמונות של דיווידסון בחוף הים, אולי שם לב למשהו שונה מעט בגופו: לכוכב יש יותר מ-70 קעקועים, אבל כנראה שלאחרונה הכמות התדלדלה במקצת מכיוון שלפי הדיווחים – הוא הסיר את אלו הקשורים לקרדשיאן.
בזמן הלא ארוך במיוחד שבו הוא והכוכבת היו בזוגיות – 9 חודשים, דייוידסון הספיק לקעקע כמה קעקועים המתייחסים לבת הזוג המפורסמת ולא רק אליה, אלא גם לילדיה: קעקוע של אלאדין ויסמין (הדמויות שגילמו ביחד ב"סאטרדיי נייט לייב", בתכנית שאחריה התחילו לצאת), המשפט "הבחורה שלי היא עורכת דין", ראשי התיבות שלה וראשי התיבות של ארבעת הילדים שלה ושל קניה ווסט. פלא שווסט התעצבן?
כשקרדשיאן התארחה בתכניתה של אלן דג'נרס בחודש אפריל שעבר, בזמן שהשניים עוד היו ביחד, היה נראה שהיא מנסה להמעיט מערך המחווה הגרנדיוזית הזו, כשאמרה בפשטות: "הוא עשה כמה קעקועים נחמדים. אמרתי לו שהם חמודים. אבל זה מה שאנשים עם קעקועים עושים, מקעקעים את מה שקורה בחייהם".
בעוד שעבור אחרים עשיית קעקועים ולבטח שהסרתם הם אולי פרוצדורות משמעותיות שנעשות בכובד ראש, כנראה שעבור דייוידסון מדובר במשהו קליל יותר ועבורו גם קעקועים יכולים להיות זמניים בלבד, ממש כאילו נלקחו ממדבקות של מסטיק מהניינטיז.
כאמור, חדי אבחנה שבחנו את התמונות של דייוידסון בים מקרוב, שמו לב לכך שהקעקועים האלו כבר לא מופיעים על גופו. בחודש אוקטובר האחרון הוא אכן נצפה עם תחבושות באזורים בהם היו אותם הקעקועים, אך מקורביו אמרו שבעוד שהוא אכן הסיר כמה קעקועים, לא מדובר באלו הקשורים לקרדשיאן. כעת נראה שההפך הוא הנכון.
בזמן שהזוגיות הטרייה של הכוכב מלבלבת, מעריציו נהנים לעקוץ את קרדשיאן ברשתות החברתיות ומשערים לעצמם איך היא חשה כעת לגבי בת זוגו החדשה: "הם כל כך חמודים ביחד והיא נראית צנועה ונחמדה. אנרגיה הפוכה מזו של קים המשוגעת", כתב אחד הגולשים ואחר הוסיף: "קים בטח מלאת קנאה".
אחרים הניחו שהזוגיות עם קרדשיאן הייתה רק עניין של יחסי ציבור, שדייוידסון נאלץ להיכנס אליה בעל כורחו: "נראה שהוא יכול לבחור עכשיו עם מי לצאת, במקום שהמנהלים שלו יכריחו אותו להיות עם קים כדי לקבל חשיפה", כתב אחד ואחר הסכים: "אני בטוח שהוא הצליח להשיג קמפיינים בזמן שהיה עם קים, אז הרשו לו להיפרד ממנה ולצאת עם מי שמתחשק לו".
לעומת זאת, אחרים היו פחות אופטימיים לגבי הקשר עם סוי: "היא נראית כל כך מאוהבת, מטריד אותי לדעת שבקרוב תגיע הפרידה המתוקשרת שתביך אותה. בהצלחה אחותי". גולשת אחרת כתבה: "הדרך שבה היא מחבקת אותו ומסתכלת עליו בהערצה... אחותי, הוא יזרוק אותך תוך חודש עבור גוף לוהט אחר".
אי אפשר להגיד שהחשש לא מוצדק - דייוידסון ידוע בתור אחד שמקפץ בין בנות זוג: אחרי שקרדשיאן יצאה מהתמונה ולפני שסוי נכנסה אליה, הוא הספיק לצאת לזמן קצר גם עם הדוגמנית אמילי רטאייקאוסקי, אבל הקשר שלהם נמשך שבועות ספורים בלבד. עם היוודע דבר הפרידה שלהם, גם התברר שסוי כבר הספיקה לתפוס את מקומה.
לפני קרדשיאן הוא יצא עם כוכבות כמו אריאנה גרנדה (לה גם היה מאורס), קייט בקינסייל, מרגרט קוואלי, קאיה גרבר ופיבי דנבור – וכל מערכות היחסים האלו התפרשו לאורך שלוש שנים בלבד.
2 צפייה בגלריה
קים קרדשיאן פיט דיווידסון
קים קרדשיאן פיט דיווידסון
רק יחסי ציבור? קים קרדשיאן ודייוידסון
(צילום: Gettyimage)