בראד פיט חגג בתחילת השבוע את יום הולדתו ה-59 (כן כן, עוד רגע הוא מחליף קידומת), ולציון האירוע הוא יצא לדייט לילי עם בת הזוג החדשה, אינס דה רמון (32).
השניים חגגו את היום המיוחד במסיבה בהוליווד, וכשהגיעו למקום צולמו על ידי הפפראצי. לפי הדיווחים מתוך המסיבה עצמה, במהלכה הם נראו מאוד קרובים ודביקים.
כמה ימים לפני כן הגיעו השניים ביחד לבכורת סרטו החדש "בבילון", ואחד האורחים שצפה בהם מקרוב סיפר לאתר People: "היה ברור שהוא מאוד בעניין שלה, בהתחשב בכך שהוא הזמין אותה לפרמיירה לפגוש את כולם".
למרבה הצער, הם לא סיפקו לקהל את מבוקשו ולא הצטלמו ביחד על השטיח האדום. לא שציפינו – אבל בכל זאת, מאכזב.
2 צפייה בגלריה
בראד פיט
בראד פיט
אוטוטו מחליף קידומת! בראד פיט
(צילום: GettyImages)
השניים החלו לצאת ביחד לפני כמה חודשים, ואחד ממקורביו של השחקן סיפר לאתר People: "בראד מאוד בעניין של אינס. הם נפגשו דרך חברים משותפים והיא מאוד נחמדה. היא חמודה, כיפית ומלאת אנרגיות, יש לה אישיות נהדרת. הוא נהנה לבלות איתה זמן". אחד ממקורביה של דה רמון הוסיף: "היא אומרת שבראד מקסים, והם מתכננים לבלות את ערב השנה החדשה ביחד".
יחד עם זאת, המקורבים מבקשים לצנן מעט את ההתלהבות: "הם ביחד וטוב להם, אבל זה לא רציני בינתיים. הם נהנים לבלות זמן זה עם זו והם נפגשים כשיש להם זמן פנוי. הם מבלים לבדם ולפעמים יוצאים עם חברים".
מקורב לדה רמון מספר גם שלמרות חיבתה הגדולה אליו, הזוגיות הפומבית עם אחד הכוכבים הגדולים בעולם מקשה עליה מעט: "היא אדם מאוד פרטי ורגוע. תשומת הלב הרבה שהיא מקבלת מאז שהיא ובראד התחילו לצאת קצת מוזרה לה".
בני הזוג נצפו לראשונה לפני כחודש, כשהגיעו ביחד להופעה של בונו. אורחים שהיו במקום סיפרו שפיט הכיר לדה רמון את חבריו שנכחו גם הם במקום, ביניהם סינדי קרופורד ושון פן, וכולם שוחחו ביחד.
דה רמון היא סמנכ"לית מותג תכשיטים היוקרתי Anita Ko ואשתו לשעבר של השחקן פול ווסלי ("יומני הערפד"). השניים נפרדו בתחילת השנה, לאחר שלוש שנות נישואים.
פיט כמובן עדיין שקוע עמוק במאבקיו המשפטיים מול אשתו לשעבר אנג'לינה ג'ולי בנוגע ליקב המשותף שלהם. ג'ולי מכרה לאחרונה את הנכס לצד שלישי למגינת ליבו של פיט, שטוען שעשתה זאת בניגוד לרצונו.
היא מצידה, טוענת שהוא הדיר אותה מניהולו של העסק, חיבל בו על מנת לצמצם את ההכנסות שהייתה אמורה לקבל ממנו ובזבז את הרווחים. כמו כן, לאחר שהודיעה לו שהיא מעוניינת למכור לו את חלקה בעסק – סירב לשתף איתה פעולה. כל זאת כמובן בצל הטענות על כך שתקף אותה ואת בנם בזמן טיסה במטוס פרטי בשנת 2016, מה שהוביל לפרידתם.
2 צפייה בגלריה
בראד פיט
בראד פיט
בראד פיט
(צילום: GettyImages)