3 צפייה בגלריה
אל פצ'ינו נור אלפאלה
אל פצ'ינו נור אלפאלה
מופתעים? אנחנו פחות. אל פצ'ינו ונור אלפאלה
(צילום: WavyPeter / SplashNews)
העמידו פני מופתעים: אל פצ'ינו (83) ובת זוגו הצעירה ממנו ב-54 שנה נור אלפאלה (29) נפרדו שלושה חודשים לאחר שהביאו לעולם את בנם המשותף רומן פצ'ינו, כך פורסם אמש (ד') באתרים מעבר לים.
אתר "הדיילי מייל" חשף כי אלפאלה הגישה לבית המשפט בלוס אנג'לס בקשה למשמורת פיזית מלאה על בנם והוסיפה כי היא רוצה שלפצ'ינו יהיו "שעות ביקור סבירות". עוד דווח כי אלפאלה הוסיפה כי היא מוכנה להעניק לפצ'ינו משמורת משפטית משותפת בכל הנוגע להחלטות בדבר חינוך, דת, טיפולים רפואיים וכו'. בין כל המסמכים שהגישה צורף גם מסמך שכותרתו "הצהרה מרצון על הורות" עליו חתמו השניים שישה ימים לאחר לידת בנם.
במקביל, אלפאלה דורשת מבית המשפט שייקבע כי השחקן יהיה זה שישלם עבור שכר טרחה לעורכי הדין ובנוסף ידאג לכל העלויות המשפטיות הנוספות. סכום המזונות שהיא דורשת מהשחקן טרם פורסם. עד כה לא התקבל דיווח על התנגדות מצידו של פצ'ינו.
3 צפייה בגלריה
אל פצ'ינו נור אלפאלה
אל פצ'ינו נור אלפאלה
בתמונה: נור והאיש שהולך לשלם הרבה מאוד כסף
(צילום: Backgrid)
נחזור קצת אחורה בזמן: בחודש מאי האחרון ובלי שום התראה מוקדמת פורסם כי פצ'ינו מצפה לילד רביעי, הפעם מאלפאלה.
שעות ספורות לאחר שבשורת ההיריון דלפה החוצה, מקורבים לשחקן מיהרו להתראיין לכל כלי תקשורת שרק רצה לשמוע ריכולים וסיפרו כי "בין אל פצ'ינו לנור ההריונית אין בכלל מערכת יחסים כרגע".
"אל באמת חשב שהקשר ביניהם הסתיים מזמן", סיפר מקורב לשחקן לאתר הרכילות Showbiz411, והוסיף כי אלפאלה הסתירה מפצ'ינו את ההיריון במשך 11 שבועות ורק ולאחר מכן סיפרה לו. "היא ידעה שהוא לא רוצה ילדים יותר, אין שם שום מערכת יחסים, זה בלגן אחד גדול".
עוד הוסיף המקורב כי עורכי הדין של השחקן עובדים על הנושא כבר חודשים ארוכים. "אל היה כל כך מופתע מהחדשות האלה שהוא ביקש שהיא תעשה בדיקת אבהות", אמר. "נור אמרה לו לא פעם כי היא לא יכולה ללדת ילדים בגלל בעיות בבלוטת התריס. הילדים של אל מאוד מוטרדים מכך".
בדיוק שבועיים לאחר שנודע על ההיריון אלפאלה ילדה את בנם. "זה מאוד מיוחד עבורי", אמר השחקן הוותיק בזמן שטייל ברחובות לוס אנג'לס - ימים ספורים לפני הלידה. "זה תמיד מיוחד להביא ילד לעולם, יש לי הרבה ילדים. אבל זה באמת מיוחד כשזה מגיע בשלב כל כך מאוחר בחיי".
לפצ'ינו, שמעולם לא היה נשוי, יש שלושה ילדים נוספים משתי נשים אחרות: ג'ולי פצ'ינו (33) מבת זוגו לשעבר ג'אן טראנט והתאומים אוליביה ואנטון (22) מהשחקנית בוורלי ד'אנג'לו.
3 צפייה בגלריה
אל פצ'ינו
אל פצ'ינו
ילדים זה שמחה וגם דמי מזונות
(צילום: Kevork Djansezian/Gettymages)