3 צפייה בגלריה
אל פצ'ינו
אל פצ'ינו
מצפה בקוצר רוח. אל פצ'ינו
(צילום: Dimitrios Kambouris/Gettymages)
לראשונה מאז שנודע כי הוא מצפה לילד רביעי, ובצל השמועות על כך שהוא לא מעוניין בתינוק - אל פצ'ינו (83) התייחס לראשונה לחדשות המרעישות. "זה מאוד מיוחד עבורי", אמר השחקן הוותיק לצלמי הפפראצי בזמן שטייל ברחובות לוס אנג'לס מוקדם יותר השבוע. "זה תמיד מיוחד להביא ילד לעולם, יש לי הרבה ילדים. אבל זה באמת מיוחד כשזה מגיע בשלב כל כך מאוחר בחיי". נציין כי למרות שבת הזוג נור אלפאלה כבר נמצאת בסופו של החודש השמיני, פצ'ינו הודה כי הוא אינו יודע מה מין העובר.
3 צפייה בגלריה
אל פצ'ינו נור אלפאלה
אל פצ'ינו נור אלפאלה
אז אתם ביחד או לא? אל פצ'ינו ונור אלפאלה
(צילום: Backgrid)
לטובת מי שלא עקב נזכיר כי הבשורה המפתיעה על ההיריון של בת זוגו של פצ'ינו הגיעה בסוף חודש מאי האחרון - ולוותה בשלל שמועות. תחילה דווח כי השחקן "לא יכול להיות מאושר יותר מההיריון המפתיע של נור מכיוון שהוא מאוהב בה עד מעל הראש", אך מהר מאוד יצאה לתקשורת גם גרסה אחרת הטוענת כי בינו לבין אלפאלה אין בכלל קשר. "אל באמת חשב שהקשר ביניהם הסתיים מזמן", סיפר מקורב לשחקן לאתר הרכילות Showbiz411, והוסיף כי אלפאלה הסתירה מפצ'ינו את ההיריון במשך 11 שבועות ורק לאחר מכן סיפרה לו. "היא ידעה שהוא לא רוצה ילדים יותר, אין שם שום מערכת יחסים, זה בלגן אחד גדול".
עוד הוסיף המקורב כי עורכי הדין של השחקן עובדים על הנושא כבר חודשים ארוכים. "אל היה מאוד מופתע מהחדשות האלה, והוא ביקש שהיא תעשה בדיקת אבהות", אמר. "נור אמרה לו לא פעם כי היא לא יכולה ללדת ילדים בגלל בעיות בבלוטת התריס. הילדים של אל מאוד מוטרדים מכך".
לפצ'ינו יש שלושה ילדים נוספים משתי נשים אחרות: ג'ולי פצ'ינו (33) מבת זוגו לשעבר ג'אן טראנט והתאומים אוליביה ואנטון (22) עם השחקנית בוורלי ד'אנג'לו.
3 צפייה בגלריה
אל פצ'ינו
אל פצ'ינו
חלום שלנו לדעת מה אתה באמת חושב
(צילום: Kevork Djansezian/Gettymages)