4 צפייה בגלריה
רבל ווילסון רמונה אגרומה
רבל ווילסון רמונה אגרומה
הכי סרט דיסני. רבל ווילסון ורמונה אגרומה מאורסות
(צילום: אינסטגרם)
שנה מוצלחת ומרגשת עוברת על השחקנית רבל ווילסון: אחרי שהכוכבת בת ה-42 בישרה שהיא במערכת יחסים עם אשה והפכה לאמא לבת בכורה, אתמול (א') נודע שהיא ובת זוגה רמונה ארגומה עשו צעד גדול למיסוד היחסים והתארסו.
השתיים עשו זאת בדרך רומנטית במיוחד ומעוררת קנאה: במהלך ביקור בדיסנילנד ועל רקע הטירה המפורסמת של היפהפייה הנרדמת. ווילסון שיתפה כמה תמונות מהרגע המרגש שבו נראות שתיהן כורעות ברך עם הטבעת לבושות בסוודרים תואמים, וכתבה: "אמרנו כן!".
הפוסט זכה ליותר ממיליון לייקים והרבה תגובות נלהבות, ביניהם של חברות מפורסמות כמו טורי ספלינג שבירכה את השתיים, האמא הטרייה פריס הילטון שכתבה: "אוהבת אתכן, כל כך מאושרת עבורכן, דרך קסומה כל כך להתארס!" ובריטני סנואו, שכיכבה עם ווילסון בסרטי "פיץ' פרפקט" וכתבה לה: "קסום! מזל טוב לשתיכן".
יש לציין שעם כל הכבוד לרומנטיקה, הפוסט של ווילסון גם כלל תיוגים של מותגים ושת"פים, מה שהוציא מעט את הקסם מההודעה המרגשת והפך אותה לקצת יותר צינית וממוסחרת. ווילסון למשל הודתה בפוסט לחברת התכשיטים היוקרתית "טיפאני אנד קו" על הטבעת (וגם פרסמה סטורי מהחנות של המותג שם בחרה אותה) ולמנכ"ל וולט דיסני בוב אייגר שעזר לה בארגון ההצעה. טוב, כשיש חברים בחלונות הגבוהים, צריך לנצל את הקשרים.
4 צפייה בגלריה
רבל ווילסון רמונה אגרומה
רבל ווילסון רמונה אגרומה
ותודה על הטבעת במתנה!
(צילום: אינסטגרם)
ווילסון וארגומה הכירו בשנת 2021 על ידי חברים משותפים. ווילסון סיפרה לאתר People שהן לקחו את הזמן לפני שיצאו לדייט ראשון: "שוחחנו בטלפון במשך שבועות לפני שנפגשנו, וזו הייתה דרך טובה להכיר אחת את השנייה. במובן כלשהו זה היה כמו פעם, מאוד רומנטי".
ביוני האחרון השתיים בישרו לעולם שהן בזוגיות, ועל ידי כך ווילסון גם סיפרה לראשונה שהיא לסבית. למרבה הצער, הבשורות המשמחות האלו לא ממש נעשו בתנאים שלה: הכוכבת נאלצה לחשוף את הזוגיות לאחר שעיתונאי אוסטרלי הודיע לה שהוא עומד לפרסם על כך כתבה ובכך להוציא אותה מהארון - והיא החליטה להקדים אותו. הנושא הזה גרם לשערורייה ולכותרות רבות ברחבי העולם, ואותו עיתונאי התנצל וניסה להסביר שלא הייתה לו כוונת זדון: "בעולם מושלם, להוציא מהארון זוגיות גאה של מפורסמים בשנת 2022, אמור כבר להיות דבר מיותר. אהבה היא אהבה, נכון?"
בכל אופן מעז יצא מתוק, ווילסון וארגולה קיבלו תמיכה ואהבה מהציבור ויכלו לצאת לדייטים פומביים באופן חופשי. יחד עם זאת, סיפרה ווילסון שלא כולם הביעו תמיכה: "המשפחה של רמונה לא ממש קיבלה אותנו", סיפרה בפודקאסט Life Uncut. "לכן היה לה קשה יותר לדבר על זה בפומבי. זה מעציב אותי, אני מקווה שהם ישנו את דעתם".
4 צפייה בגלריה
רבל ווילסון רמונה
רבל ווילסון רמונה
"שוחחנו בטלפון במשך שבועות"
(צילום: Gettyimage)
אגב, כשווילסון בישרה על הזוגיות היא כתבה: "חשבתי שאני מחפשת את נסיך הדיסני שלי, אבל אולי מה שבאמת הייתי צריכה זו נסיכת דיסני" – כך שאפשר לראות שדיסני הוא מוטיב חוזר במערכת היחסים שלהן.
השתיים גם הפכו לשותפות עסקיות והוציאו ביחד ליין בגדים. ווילסון סיימה את 2022 עם עוד הודעה מרגשת במיוחד – בתחילת נובמבר נולדה בתה הבכורה רויס ליליאן, בעזרת אם פונדקאית.
4 צפייה בגלריה
רבל ווילסון רמונה אגרומה
רבל ווילסון רמונה אגרומה
ברכות למאורסות הטריות
(צילום: אינסטגרם)