מצב נישואיה של נטלי פורטמן זכה להרבה התעניינות בקיץ האחרון, כשנפוצו שמועות על כך שהיא ובעלה בנג'מין מילפייה נפרדו אחרי שהיא תפסה אותו בוגד בה.
כצפוי, השניים לא הגיבו, אבל לטקס גלובוס הזהב שנערך בתחילת השבוע היא הגיעה לבדה וללא טבעת נישואים על האצבע, כך שכצפוי חרושת השמועות התעוררה שוב. כעת נראה שהדיווחים על הפרידה קיבלו חיזוק נוסף – והפעם מפורטמן עצמה. בערך.
3 צפייה בגלריה
נטלי פורטמן
נטלי פורטמן
הגיעה סולו, בלי טבעת. נטלי פורטמן
(צילום: AP)
השבוע פורסם במגזין WSJ ריאיון עם הכוכבת, ששוחחה עם המראיין מביתה שבפריז וסיפרה לו שהיא מתגוררת שם עם ילדיה, אלף (12) ועמליה (6). את מילפייה היא לא הזכירה. כמובן שזה הספיק למדורי הרכילות ולגולשים כדי לקבוע שמדובר באישור עקיף של הכוכבת על כך שהשניים אכן נפרדו שמילפייה עזב (או סולק) מהבית. האתרים השונים סיפרו כי ביקשו לקבל את תגובותיהם של השניים, אך כרגיל נענו בשתיקה מצידם.
כאמור, פורטמן לא ענדה את טבעת הנישואים בטקס "גלובוס הזהב" השבוע וככל הנראה לא ענדה אותה כלל מאז שנודע על הפרידה לכאורה. הפעם האחרונה שהטבעת נראתה על אצבעה הייתה ככל הנראה בחודש יוני שעבר.
פורטמן ומשפחתה עברו לפריז באמצע השנה שעברה, במהלך שביתות השחקנים והתסריטאים בהוליווד. זמן קצר לאחר מכן, פרסם המגזין הצרפתי Voici כתבה שטענה שמילפייה (46) ניהל רומן עם צעירה צרפתייה בשם קמיל אטיין (25). לפי הדיווחים השניים הכירו באופרה הלאומית של פריז, שם עבד מילפייה בעבר בתור מנהל המחול.
אתר People הוסיף שהרומן היה קצר ולאחר שפורטמן גילתה עליו, מילפייה היה נחוש לקבל את סליחתה: "הוא עושה כל מה שאפשר כדי לגרום לה לסלוח לו ולשמור על המשפחה ביחד. הוא יודע שהוא עשה טעות גדולה".
3 צפייה בגלריה
בנז'מין מילפייה עם נטלי פורטמן
בנז'מין מילפייה עם נטלי פורטמן
בנג'מין מילפייה ופורטמן
(צילום: Evan Agostini, AP)
לפי מקורבים, פורטמן הביעה רצון לנסות ולעבור את המשבר ביחד: "נטלי מאמינה שהרומן של בנג'מין היה קצר, טיפשי וחסר חשיבות", מסר המקורב למגזין. "היא מובכת מהשמועות אך בכל זאת נחושה לבדוק אם היא מסוגלת לבנות את האמון שלה בבעלה מחדש, ולעשות הכול כדי שהילדים שלהם לא יגדלו בבית 'הרוס'".
בחודש אוגוסט דיווחו אתרי הרכילות שניסיון הפיוס לא צלח ושהשניים נפרדו: "הם ניסו לעבוד על הנישואים אבל כרגע הם פרודים", סיפר אתר US Weekly.
פורטמן ומילפייה הפכו לזוג לאחר שהכירו על הסט של הסרט "ברבור שחור" בשנת 2009. ב-2011 נולד בנם הבכור אלף ושנה לאחר מכן, באוגוסט 2012, השניים התחתנו בטקס יהודי בקליפורניה. בינואר 2014 נודע שמילפייה החל תהליך גיור, ושלוש שנים לאחר מכן השניים הרחיבו את התא המשפחתי והביאו לעולם את בתם השנייה עמליה.
3 צפייה בגלריה
נטלי פורטמן
נטלי פורטמן
גם לטקס שהתקיים אתמול נטלי פורטמן הגיעה לבד
(צילום: AP)