2 צפייה בגלריה
לא מוותרת על הבנות. סופי טרנר
לא מוותרת על הבנות. סופי טרנר
לא מוותרת על הבנות. סופי טרנר
(צילום: Backgrid)
סופי טרנר תובעת את ג'ו ג'ונאס ודורשת ממנו להחזיר את שתי בנותיהם לאנגליה, כך פורסם הערב (ה') באתרים מעבר לים. על פי הדיווחים, טרנר הגישה את התביעה לבית המשפט במנהטן מוקדם יותר היום במטרה "להבטיח את חזרתן המיידית של בנותיה לאנגליה". בנוסף טוענת טרנר כי השניים סיכמו בדצמבר 2022, במהלך חג המולד, שהם יהפכו את ביתם שבאנגליה ל"ביתם הנצחי" וזו הסיבה שהעמידו למכירה את האחוזה שבמיאמי. "שני הצדדים היו נרגשים לקראת המעבר לאנגליה ואף החלו לחפש בתי ספר לבתם הבכורה ווילה", נכתב במסמכים.
למרות זאת, ג'ונאס יצא לסיבוב הופעות יחד עם אחיו, ועל פי מקורות יודעי דבר טרנר הסכימה "בהיסוס" לכך שבנותיהם ייצאו למסע יחד עם ג'ונאס, זאת מאחר ולוח הזמנים שלו היה פנוי יותר משל טרנר, שבימים אלה מצטלמת למיני סדרה "ג'ואן".
לאחר בשורת הגירושים החלו לצוץ שלל שמועות בנוסע לסיבה שהובילה לכך. מצידו של ג'ונאס טענו כי הזמר התקשה להתמודד עם אורח החיים הבלייני של טרנר, ואילו מצידה של טרנר נמסר ההפך - שג'ונאס מרבה לצאת ולבלות ואף מכריח אותה להצטרף. כעת חשף אתר Page Six כי מה שהוביל לפרידה היה ויכוח שפרץ בין השניים ב-15 באוגוסט, יום הולדתו של ג'ונאס. עוד נחשף כי טרנר גילתה על הפרידה והגירושים דרך התקשורת.
טרנר טרם הגיבה לבקשת הגירושים של בעלה בנפרד, אך כעת היא מאשימה אותו בהעלמת הדרכונים של בנותיהם. "לאב יש את הדרכונים של הבנות, הוא מסרב להחזיר את הדרכונים לאם ומסרב לשלוח את הבנות לאנגליה".
נציגיהם של טרנר וג'ונאס לא הגיבו לדברים בשלב זה.
2 צפייה בגלריה
סופי טרנר ג'ו ג'ונאס
סופי טרנר ג'ו ג'ונאס
אין סיכוי לסיים את זה יפה?
(צילום: GettyImages)
שעות ספורות לאחר שנודע על התביעה של טרנר, נציגו של ג'ונאס הגיב לדבריה. "לאחר שיחות מרובות עם סופי, ג'ו פתח בהליכי גירושים בפלורידה, שכן פלורידה היא סמכות השיפוט המתאימה לתיק. סופי הייתה מודעת לכך שג'ו עומד להגיש תביעת גירושים. בית המשפט בפלורידה הוציא צו שמגביל את שני ההורים מלהעביר את הילדים. את הצו קיבלה סופי ב-6 בספטמבר, לפני למעלה משבועיים".
עוד נמסר מטעמו של ג'ונאס: "ג'ו מחפש הורות משותפת עם הילדים כך שהם יגדלו עם שני ההורים וזה בסדר אם הילדים יהיו גם בארצות הברית וגם בבריטניה. הילדים נולדו בארצות הברית ובילו את רוב חייהם בארצות הברית. הם אזרחים אמריקנים".