3 צפייה בגלריה
לזה הוא כנראה לא ציפה. ג'ו ג'ונאס וסופי טרנר
לזה הוא כנראה לא ציפה. ג'ו ג'ונאס וסופי טרנר
לזה הוא כנראה לא ציפה. ג'ו ג'ונאס וסופי טרנר
(getty images)
בשבוע שעבר העולם הופתע לגלות שג'ו ג'ונאס (34) וסופי טרנר (27) מתגרשים אחרי ארבע שנות נישואים ושני ילדים משותפים, אך החדשות הצהבהבות באמת הגיעו זמן קצר לאחר מכן, כשנודע שג'ונאס ביקש להתגרש עקב מה שהוגדר כ"אורח החיים הפרוע" של טרנר. ג'ונאס אף ציין במסמכי הגירושים שבנותיהם (בנות שלוש ושנה) היו איתו לאורך רוב השנה האחרונה בזמן שהיה במהלך סיבוב הופעות בארה"ב, בעוד שטרנר שהתה באנגליה שם היא מצטלמת לסדרה חדשה.
"היא אוהבת לחגוג והוא מעדיף להישאר בבית. יש להם העדפות שונות מאוד", סיפר מקורב של ג'ונאס לאתר TMZ והיה ברור שהמחנה של הכוכב מנסה ליצור נרטיב שבו הוא האב המתפקד והמוסרי בעוד שטרנר היא האמא הלא אחראית. הוא כנראה לא ציפה שהאסטרטגיה הזו תפעל באופן הפוך ותתנקם בו – אך זה בדיוק מה שקרה.
בימים האחרונים הרשת התמלאה בציוצים ופוסטים של גולשים שמאשימים את ג'ונאס בכך שהוא מנסה לצייר את טרנר באופן שלילי: "מעניין שהוא גילה את זה רק אחרי 4 שנים! הוא מאשים אותה ועושה לעצמו יחסי ציבור על חשבונה, וזה מגעיל. ובכן ג'ונאס, לצאת למסיבה לא הופך אותך לאדם רע ולהישאר בבית לא הופך אותך לטוב!", צייץ אחד הגולשים.
גולש אחר וחד זיכרון סיפר: "מצחיק שהוא טוען שהיא אוהבת לחגוג יותר מדי, למרות שהיא אמרה בעבר שהיא לא אוהבת התקהלויות ומעדיפה להישאר בבית. חוץ מזה, הוא זה שנמצא בסיבוב הופעות ובילה כל השנה האחרונה", צייץ אחד הגולשים. נוסף כתב: "אני לא מעריץ גדול של האישה הזאת, אבל הדרך שבה הם מנסים לצייר את ג'ונאס בתור 'האבא המסכן שנשאר בבית ומטפל בשתי הבנות שלו בזמן שהיא משתכרת במסיבה', ממש לא לעניין".
גולשת נוספת אמרה וצדקה: "במשך חצי מהזמן שהם היו נשואים היא הייתה בהיריון פעמיים, אז כן, ברור שהיא חגגה כל הזמן. לא מובן למה הוא מנסה להוציא אותה בתור הרעה, אף אחד לא מאמין לזה. פשוט תתגרשו ותהיו נחמדים אחד לשנייה!".
עוד גולש כתב: "הוא היה יכול להגיש את בקשת הגירושים בשקט, אבל במקום זאת בחר לצאת בקמפיין השמצה, ולא רק זה, אלא שהוא חיכה שהיא תעזוב לאנגליה ותשאיר איתו את הילדות כדי להגיש את הבקשה בארה"ב. זה לא נראה טוב".
גולש נוסף צייץ: "האופן שבו הם מנסים להפוך אותו לקדוש מעונה רק בגלל שהוא עושה מה שאבא צריך לעשות. לא, אנחנו לא נשתף עם זה פעולה", ואחר כתב: "זה נראה כאילו ג'ו מנסה לשלוט בה. הוא זה שעזב לסיבוב הופעות - אבל מתגרש ממנה כי היא אוהבת לצאת ולבלות. הוא לא התחתן עם איזו סבתא שתישאר בבית ותחכה שיחזור".
גולש אחר וחשדן טען שהצוות של ג'ונאס מנסה להסתיר שלדים בארון של הכוכב: "הם מפרסמים סיפורים על זה שהוא ניסה להציל את הנישואים בזמן שהיא יצאה לחגוג, ובמשך כל הזמן הזה היא לא אמרה מילה. נראה שהאנשים שלו מנסים להקדים תרופה למכה".
3 צפייה בגלריה
סופי טרנר ג'ו ג'ונאס
סופי טרנר ג'ו ג'ונאס
"הוא לא התחתן עם איזו סבתא שתישאר בבית ותחכה שיחזור"
(צילום: GettyImages)
כאמור, בשבוע שעבר נודע שג'ונאס הגיש בקשת גירושים לאחר ארבע שנות נישואים ושבע שנות זוגיות. במסמכים הוא ביקש משמורת משותפת על הילדות ולחלוק עם טרנר את "האחריות שלהם כהורים".
לצד הבקשה החלו לצאת דיווחים על כך שלשניים היו הרבה חילוקי דעות בתקופה האחרונה, ושג'ונאס ניסה לשקם את הקשר: "הגירושים היו מוצא אחרון עבורו. הוא מעולם לא רצה לפרק את המשפחה אבל הבין שעשה כל מה שביכולתו כדי להציל את הנישואים ונאלץ לעשות את מה שהרגיש שיהיה הכי טוב עבור בנותיו", אמר אחד ממקורביו. הוא הוסיף: "בית לא מאושר הוא לא בית, וזה היה המצב עבורו ועבור סופי בשנה האחרונה". מקורב אחר הוסיף שהבנות נמצאות איתו בדרך כלל: "הוא מטפל בהן פחות או יותר כל הזמן".
טרנר לא הגיבה על הטענות האלה אך היא וג'ונאס הוציאו הודעה משותפת בה אישרו את הפרידה: "אחרי ארבע שנים נהדרות של נישואים, החלטנו במשותף לסיים את נישואינו. יש הרבה ספקולציות בתקשורת לגבי הסיבה לכך אך זו באמת החלטה משותפת ואנחנו מקווים שתכבדו את בקשתנו לפרטיות עבורנו ועבור בנותינו".
3 צפייה בגלריה
סופי טרנר ג'ו ג'ונאס
סופי טרנר ג'ו ג'ונאס
"פשוט תתגרשו ותהיו נחמדים אחד לשנייה!"
(AP)