טיילור סוויפט ובן זוגה טראוויס קלסי עשו עוד צעד בכיוון הנכון: את חג המולד הראשון שלהם כזוג הם בילו ביחד עם משפחותיהם. יחד עם זאת, אולי כפי שאפשר לצפות – בוקר החג שלהם לא היה שגרתי במיוחד מכיוון שקלסי נאלץ לעבוד: הקבוצה שלו - הקנזס סיטי צ'יפס, שיחקה מול הלאס וגאס ריידרס במגרש הביתי שלה בקנזס סיטי שבמיזורי – וסוויפט, כמנהגה מאז שהפכו לזוג, הייתה שם כדי לעודד וכמובן - הגיבה למתרחש בהבעות פנים מוגזמות.
ביחד איתה היו גם הוריה אנדריאה וסקוט ואחיה אוסטין, שנכנס לרוח החג עד הסוף והגיע לבוש בתחפושת סנטה קלאוס. גם טיילור התקשטה בהתאם וחבשה לראשה מצנפת עם המספר 87 – מספרו של קלסי. התאמת הצבעים לא היוותה בעיה מכיוון שמדי הקבוצה שלו הם בצבעי אדום ולבן, כך שהתאימו בדיוק לחג.
5 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט
טיילור סוויפט
"לא, אני בהלם". טיילור סוויפט
(צילום: AP)
בסוויטה שבו ישבה משפחת סוויפט היה גם אביו של קלסי, אד והחברה הטובה החדשה של סוויפט, בריטני מהומס - אשתו של קוורטרבק הקבוצה פטריק מהומס. כמו טיילור, חבשה גם היא מצנפת סנטה עם מספרו של בעלה. חוץ מטיילור הייתה מישהי נוספת שגנבה את ההצגה: ילדה מסתורית שישבה על ברכיה (ונראתה די אדישה למתחולל סביבה).
5 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט
טיילור סוויפט
היי ילדונת, את יודעת ליד מי את עומדת?
(צילום: AP)
אגב, שדר הספורט טוני רומו התייחס במהלך המשדר אל סוויפט כ"אשתו" של קלסי – וזו כבר הפעם השנייה שהוא מתבלבל כך. "אשתו אוהבת את זה, כלומר החברה שלו", אמר רומו, ושותפו לשידור התבדח: "כבר עשית את זה פעם". כנראה שכמונו, הוא כבר משתוקק לראות אותם צועדים ביחד לחופה.
למרבה הצער, המשך היום היה קצת פחות משמח עבור העיר המארחת: הקבוצה הפסידה ומהומס נקלטה במצלמות כשהיא מקבלת את זה קשה במיוחד בעוד שסוויפט מנחמת אותה.
בצל ההפסד, החמישי במספר העונה, היו כאלו שהציעו שסוויפט תימנע מלהגיע למגרש במשחקים הבאים ותצפה בהם בטלוויזיה, כמו פרשן הספורט סקיפ ביילס שטען שהכוכבת מהווה הסחת דעת עבור בן זוגה ושאר השחקנים.
5 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט
טיילור סוויפט
לא כולם מתלהבים
(צילום מסך)
סוויפט נכחה גם במשחק שנערך בשבוע שעבר, וכשהופיעה על המסכים זכתה מהקהל לתגובות מעורבות של עידוד ובוז. קלסי הגיב על כך בפודקאסט New Heights שהוא מנחה ביחד עם אחיו ג'ייסון: "הקהל השתגע כשהראו אותה על המסך. אולי היו כמה שצעקו בוז אבל הרוב הגדול הריע לה. ניסיתי להישאר אדיש, אמרתי לעצמי 'אל תגיב'".
ואחרי שעברנו את חג המולד, הגיע הזמן לתכנן את הסילבסטר: אתר Page Six מדווח שהכוכבת צפויה לבלות בקנזס גם את ערב השנה האזרחית החדשה, גם אז לקלסי מתוכנן משחק. "היא תהיה גם במשחק הזה", סיפר מקורב לכוכבת. עם זאת, לא ברור אם היא מתכננת לבלות בעיר את הימים הקרובים או שתעזוב ותחזור לשם בסוף השבוע.
סוויפט היא כבר אורחת קבועה במשחקים של קלסי. הפעם הראשונה שהגיעה לעודד אותו הייתה בספטמבר והתגובות לכך הוכיחו שוב כמה כוח יש לה בקרב מעריציה הרבים ובכלל: ברשתות החברתיות ובתקשורת דיברו רק עליה ועל הזוגיות הטרייה שלה ושל קלסי, מעריציה שמעולם לא התעניינו בספורט הזה הפכו לבקיאים בכל מה שקשור אליו, כרטיסים למשחקים הבאים אזלו, מרצ'נדייז של הקבוצה הפכו לסחורה לוהטת והמשחקים הבאים זכו לכמות עניין שהקבוצה לא הייתה רגילה אליו.
ממש השבוע הוצעו למכירה פומבית חולצות מיוחדות של הקבוצה עם המספר של קלסי, חתימתו ובמקום שמו – השם הזוגי של השניים: "טריילור" ו"סוולסי" (אגב, הנה טרנד שלא התגעגענו אליו, וד"ש לבראנג'לינה ובניפר). כמובן שמעריציה של סוויפט פתחו את הארנקים והציעו על החולצות אלפי דולרים - כשחולצה רגילה של קלסי עולה לפי הדיווחים בסביבות מאתיים דולר.
5 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט
טיילור סוויפט
נאמץ את טריילור בתור השם הזוגי?
(צילום מסך)
5 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט
טיילור סוויפט
או שאולי עדיף סוולסי?
(צילום מסך)