לפני קצת יותר מ-24 שעות, זכה השחקן ג'רמי אלן ווייט בפסלון גלובוס הזהב השני שלו על תפקידו כשף כרמי ברזאטו בסדרה "הדוב". אבל עם כל הכבוד להישג המקצועי המעולה, הסיבה ששמו של ווייט הפך לסנסציה ברשתות היא הפרסומת לקלווין קליין בכיכובו שיצאה בסוף השבוע האחרון. נחדד - לא סתם פרסומת למותג אופנה אלא קמפיין הלבשה תחתונה חשוף במיוחד.
13 צפייה בגלריה
ג'רמי אלן ווייט
ג'רמי אלן ווייט
חלום שלנו להיות התפוח הזה. ג'רמי אלן ווייט בפרסומת לקלווין קליין
(צילום: MERT ALAS FOR CALVIN KLEIN)
פרצופו, ויותר מזה, גופו, של השחקן מרוח בשלטי חוצות ברחבי העולם, הפרסומת שלו עומדת על מאות אלפי צפיות ביוטיוב וברשתות החברתיות ומיליוני סרטוני טיקטוק מציגים נשים צעירות ומבוגרות כאחד מאוהבות, מריירות ומתעלפות על הסרטון הלוהט. גם הגייז, ברור. לא שכחנו אותם.
"לא ראיתי את זה קורה בעתיד שלי", אמר ווייט למגזין GQ לאחרונה, "מי העז לחשוב שאני אהיה בקמפיין של קלווין קליין?"
13 צפייה בגלריה
ג'רמי אלן ווייט
ג'רמי אלן ווייט
עבד קשה מאוד בשביל הגוף הזה
(צילום: MERT ALAS FOR CALVIN KLEIN)
13 צפייה בגלריה
ג'רמי אלן ווייט
ג'רמי אלן ווייט
אל תיתן לנו להפריע לך
(צילום: MERT ALAS FOR CALVIN KLEIN)
בגדול הוא צודק. ווייט אמנם נחשב לשחקן מצוין וכריזמטי, אבל ממש לא סמל מין כפי שנהוג לחשוב על הדוגמנים של מותג ההלבשה התחתונה של קלווין קליין (וד"ש למארק וולברג). למרות תפקידו כשף העצבני במקום סוער ורווי לחצים כמו מטבח, ואפילו דמותו בסרט החדש "המתאבקים" שמבוססת על האחים ואן אריק - עבורה נאלץ לעלות תשעה קילו של מסת שריר, הוא לא נחשב מעולם לאופציה עבור נגיד הגבר הסקסי של מגזין פיפל. אז מה השתנה?
13 צפייה בגלריה
ג'רמי אלן ווייט
ג'רמי אלן ווייט
באמת חם היום
(צילום: MERT ALAS FOR CALVIN KLEIN)
13 צפייה בגלריה
ג'רמי אלן ווייט
ג'רמי אלן ווייט
בארץ אפשר למצוא את זה בפקטורי 54. התחתונים, לא הדוגמן לצערנו
(צילום: MERT ALAS FOR CALVIN KLEIN)
הוא נולד בפברואר 1991 לאלואיז זייגלר וריצ'רד ווייט, שני שחקני תיאטרון שעברו להתגורר בניו יורק בשנות ה-20 המוקדמות לחייהם כדי לטפח קריירה עוד לפני שבנם נולד. לאחר שהרחיבו את התא המשפחתי, אביו הקים עסק לצילום מסמכים ואימו עברה לעבוד בתחום החינוך. "תמיד ידעתי שהמשחק הוא משהו שהוריי התעניינו בו מאוד", סיפר השחקן.
ווייט פיתח עניין באומנויות הבמה מגיל צעיר מאוד: הוא למד בלט, ג'אז וסטפס בבית הספר היסודי אבל בגיל 11 התאכזב מחוסר הקפדנות של תוכנית הריקוד בחטיבת הביניים. "לא חשבתי שזה מספיק רציני", סיפר, והוסיף כי במקום להתמקד בריקוד החליט לפנות למשחק והשתתף בהצגות ושלל תפקידים פרסומיים, שבסופו של דבר הובילו לכך שהוא שכר סוכן. "רציתי לפרוש מהתיכון כדי לשחק במשרה מלאה", אמר בראיונות עבר. "לא הייתי ילד רע או משהו, פשוט שנאתי את בית הספר, אבל הוריי לא הסכימו לי. הם התעקשו שאסיים את לימודי התיכון אך אפשרו לי להתמחות בסוכנות ליהוק כפשרה". לאחר שסיים את לימודיו המשיך לבית הספר היוקרתי לאומנויות הבמה במנהטן.
13 צפייה בגלריה
ג'רמי אלן ווייט
ג'רמי אלן ווייט
עם צוות הסדרה "חסרי בושה"
(צילום: Michael Tullberg/Getty Images)
את התפקיד הראשון שלו הוא קטף בשנת 2006, כשנבחר להשתתף בסרט Beautiful Ohio לצידם של וויליאם הארט וג'וליאנה מרגוליס, אך הפריצה הגדולה הגיעה חמש שנים מאוחר יותר, כשנבחר לגלם את דמותו של פיליפ "ליפ" גלאגר בסדרה "חסרי בושה" (Shamelss). הוא עבר להתגורר בלוס אנג'לס לבדו, נער מתבגר ללא רישיון נהיגה, "לא הייתה לי חבורה מחוץ לתוכנית, בהתחלה הרגשתי סופר לבד. הייתי קורא המון תסריטים - בסופו של דבר אפשר לומר שהיה משהו מאוד רומנטי בבדידות הזו בשנה הראשונה".
הסדרה "חסרי בושה" שודרה במשך עשור ובזמן הזה ווייט הפך מנער מתבגר לאיש משפחה. "למדתי הרבה על איך להתנהג כאדם. אני כל כך אוהב את 'חסרי בושה', את כל מי שהיה חלק מזה. זו הייתה חוויה מדהימה".
13 צפייה בגלריה
ג'רמי אלן ווייט
ג'רמי אלן ווייט
ההתחלה לא הייתה מבטיחה. ווייט
(צילום: David Livingston/Getty Images)
שנה לאחר שהתוכנית הסתיימה, ווייט נבחר לגלם את דמותו של השף כרמי ברזאטו בסדרה "הדוב", תפקיד שלווה בחששות. "אני חושב שדאגתי יותר מדי ממה שאנשים עשויים לחשוב עליי", סיפר ל-GQ, אך הוסיף כי בסופו של דבר הכתיבה כבשה אותו. "ידעתי שאם אסרב לתפקיד - אשנא את מי שיעשה אותו לנצח".
על דמותו של השף כרמי, אמר: "כשאתה פוגש את כרמי הוא הבחור הכי מתוק אי פעם, יש לו עיניים טובות ואי אפשר לא להימשך אליו. אבל אז אתה רואה שהוא יכול להיות מקסים ומצחיק באותה מידה שהוא יכול להיות מפחיד ומתוח. הלב שלי ממש נשבר בשבילו, הוא עבר טראומה וזה מה שהופך אותו לכל כך מעניין".
13 צפייה בגלריה
מתוך "הדוב" - עונה 2
מתוך "הדוב" - עונה 2
שניהם גרפו פרסים בטקס גלובוס הזהב. עם איו אדבירי מתוך העונה השנייה של "הדוב"
(צילום: באדיבות דיסני+)
אגב, למי שצפה והתלהב מכישורי הבישול של ווייט, הוא ישמח לספר שזה ממש לא היה קל עבורו ולמעשה כל חייו הוא היה "חסר תועלת במטבח". לקראת התפקיד הוא השתתף בקורס בבית ספר לחינוך קולינרי ואף עבד למשך תקופה קצרה במסעדת המישלן Pasjoli כתלמידו של הש דייב ברן. "לפני 'הדוב' מעולם לא התמקדתי כל כך בהכנות לתפקיד. זו דרך מדהימה להבין אופי".
נראה שההחלטה לקחת את התפקיד בסדרה "הדוב" הייתה אחת הטובות שהוא עשה מימיו - בכל הנוגע לחייו המקצועיים. "זו הייתה שנה מטורפת", אמר לאחרונה. "הרבה רגעי שיא - המון רגעי שפל".
13 צפייה בגלריה
ג'רמי אלן ווייט
ג'רמי אלן ווייט
פייר, הגיע לו. ג'רמי אלן ווייט בגלובוס הזהב אתמול
(צילום: Amy Sussman/Getty Images)
ב"רגעי שפל" מתכוון ווייט גם לבאזז המטורף שפקד אותו ואת בני משפחתו, שהוביל לכך שעשרות צלמי פפראצי פקדו את ביתו מדי יום, וכל תנועה שלו תועדה. "יש מסלול ריצה שאני מאוד אוהב ליד הבית שלי. יום אחד מכונית פשוט עצרה לידי והנהג התחיל לצלם. הוא נסע לצידי וצילם. שאלתי אותו אם הוא מתכוון ללוות אותי והוא הסביר לי שהוא 'רק מנסה לתפוס תמונה טובה'. זה היה כל כך מוזר, מעולם לא חשבתי שאני אאלץ להתמודד עם משהו כזה".
המצב יצר מתח עצום בביתו, בינו לבין אשתו אדיסון טימלין, שבחודש מאי האחרון ואחרי 15 שנות זוגיות - מתוכן ארבע שנים כזוג נשוי ושתי בנות משותפות - הגישה בקשה לגירושים. "הם ידעו איפה אני גר. הייתה תקופה שהפפראצי חיכו לי עד שאצא מהבית ולאחר מכן חיכו עד שאשוב. ניסיתי לבקש מהם שלפחות לא יצלמו את הבנות שלי, אבל צלם אחד פשוט אמר לי שאם לא הוא יהיה זה שיצלם אז אחד אחר יעשה את זה". מאחר שהצלמים לא חדלו, ווייט החליט שבכל פעם שהוא הולך לאימוני הכדורגל של בתו הוא ילבש תמיד את אותם הבגדים - חולצה שחורה וכובע. הוא רצה להאמין שלעיתונים יימאס לפרסם כל יום את אותן תמונות עם אותו לבוש והוא צדק. "יום אחד הם פשוט הפסיקו להגיע".
13 צפייה בגלריה
ג'רמי אלן ווייט
ג'רמי אלן ווייט
עם הבנות עזר ודולורס
(צילום: BACKGRID)
אלא שזו לא הסיבה היחידה לפרידה: במאי 2023 טימלין הגישה בקשה לגירושים מווייט וארבעה חודשים לאחר מכן בני הזוג הצליחו להגיע להסכם משמורת משותפת על בנותיהם עזר (5) ודולורס (שנתיים) - שכללו בדיקות אלכוהול תכופות לשחקן כשהילדות אצלו. מגזין "פיפל" פרסם מסמכים בהם נאמר כי ווייט צריך להיבדק פעמיים ביום בימי שני, רביעי ושישי, שלוש פעמים בשבת ופעם אחת ביום ראשון - כשהבנות אצלו. בנוסף, עליו להגיע לטיפול פרטני אחת לשבוע, ולשתי פגישות שבועיות של אלכוהוליסטים אנונימיים.
ווייט מעולם לא הגיב לנושא התמודדותו עם אלכוהוליזם למרות שהאינטרנט געש ("למה זה נראה כמו עוד פרק של 'חסרי בושה'?", צייץ מעריץ של הסדרה, ואחר מיהר להגיב לו: "כי גם ליפ, כמו ג'רמי, היה אלכוהוליסט"), ולמרות שהשניים משדרים כלפי חוץ יחסי הורות חבריים - הם מגיעים יחד למשחקי כדורגל של הבנות וכשטימלין מעלה פוסט באינסטגרם על אחת הילדות, ווייט מגיב - לא הכל ורוד. "להיות אם חד הורית זה לא איך שדמיינתי את זה", שיתפה טימלין בפוסט חשוף באינסטגרם לאחרונה. "זה כל כך קשה, הכול מכוסה בחרא, בכי על הרצפה, בעיטות בשוקיים וצרחות. זה לא אמור להיות ככה. זה מתיש אבל יותר מהכול זה כל כך בודד".
13 צפייה בגלריה
ג'רמי אלן ווייט
ג'רמי אלן ווייט
מגיעים למשחקי כדורגל יחד. המשפחה בהרכב מלא
(צילום: BACKGRID)
בחודש אוגוסט האחרון ובזמן שהליך הגירושים מול טימלין עדיין בעיצומו, ווייט נתפס בעדשת הפפראצי כשהוא חולק רגע אינטימי עם הדוגמנית אשלי מור. מקורביו של השחקן מיהרו להדגיש כי לא מדובר במשהו רציני והשניים רק נהנים קצת, מבלי לשים תווית על מערכת היחסים שלהם.

ואכן לא היה מדובר במשהו רציני מכיוון שרק כמה חודשים לאחר מכן ווייט כבר המשיך הלאה לזרועותיה של הזמרת העולה הכי מדוברת כיום, רוסליה. "רוסליה וג'רמי החלו לצאת לאחרונה", אישר מקורב יודע דבר למגזין Us Weekly. "הם התחילו כידידים בלבד אבל לאחרונה הקשר הפך לרומנטי". הקשר המעניין והחדש שנרקם בין השניים מגיע ארבעה חודשים בלבד לאחר שהזמרת ביטלה את אירוסיה לראו אלחנדרו אחרי ארבע שנים של זוגיות.

כאמור, בסוף חודש דצמבר יצא לאקרנים בארה"ב הסרט "המתאבקים" שמגיע ארצה בסוף השבוע הקרוב, בו הוא מגלם את דמותו של המתאבק קרי ואן אריק לצידם של זאק אפרון ולילי ג'יימס. לטובת התפקיד נאלץ ווייט להעלות תשעה קילוגרמים - מספר משמעותי לאדם נמוך יחסית, אבל לדבריו זה לא מה שהרתיע אותו. "מעולם לא שיחקתי אדם אמיתי לפני כן. זה היה מפחיד", אמר. "לפני שהחיים האמיתיים של קרי ואן אריק נקטעו, כשהתאבד בשנת 1993, היו לו שתי בנות. שתיהן הגיעו לסט של הסרט וזה היה מפחיד מאוד עבורי".
בתקופת הצילומים ווייט עבד ללא הפסקה ובמשך מספר חודשים נאלץ לטוס הלוך ושוב בין ארצות הברית לקנדה, מה שגרם לו להחמיץ זמן יקר עם משפחתו. "אני מתגעגע לילדים שלי", אמר, אך הוסיף כי השביתה בהוליווד קצת מרככת את המצב. "עם כל מה שקורה בחיי האישיים חשבתי לעצמי שזה יהיה בסדר רגע ללחוץ על הבלמים".
13 צפייה בגלריה
מתוך "המתאבקים"
מתוך "המתאבקים"
מתוך "המתאבקים"
(צילום: באדיבות קולנוע לב)
רגע לפני שהסרט יצא לאקרנים, ווייט סיפר כי הוא נוהג לעשות חישובים בראשו ומסביר כי הוא חשב שבשנתיים הקרובות יהיה לו קצת שקט מצלמי הפפראצי והבאזז סביבו, אך המועמדויות לגלובוס הזהב, SAG ול-Critics' Choice, כולם עבור התפקיד של השף כרמי מ"הדוב", שווים לפחות עוד שנתיים על הכוונת של אתרי הרכילות. "בכל פעם שהקריירה שלך במקום טוב - אנשי TMZ ממש מעבר לפינה".
13 צפייה בגלריה
ג'רמי אלן ווייט
ג'רמי אלן ווייט
בסוף הוא רק רוצה שיניחו לו ולמשפחתו
(צילום: BACKGRID)