4 צפייה בגלריה
פול ראד
פול ראד
פול ראד על שער מגזין Men's Health
(צילום מסך)
פול ראד הוא אחד השחקנים המצליחים והאהובים בהוליווד, אבל מלבד סרטיו המצליחים uתפקיד האורח האייקוני שעשה בסדרה "חברים" – הוא ידוע גם בתור הכוכב שלא מתבגר, והבדיחה הרווחת ברשתות היא שהוא נראה כעת כפי שנראה לפני 20 ואפילו 30 שנה.
ראד בן ה-53, שהוכתר בשנה שעברה בתור "הגבר הסקסי ביותר בעולם" על ידי מגזין People, התראיין למגזין Men's Health ונשאל כמובן על סוד הנעורים הנצחיים שלו, שנראה שכולם סקרנים לגלות: "אנשים מבקשים ממני לשלוח להם את תפריט התזונה שלי, שואלים אותי כמה פעמים בשבוע אני מתאמן, אם אני שותה אלכוהול, אוכל פחמימות, אם יש לי יום צ'יט", הוא מספר.
הוא מצידו, חושב שהשיחה סביב המראה הצעיר שלו מעט מוגזמת: "אני שם לב לדברים שאחרים מנומסים מספיק כדי לא להתייחס אליהם. אני בהחלט שמח על כך שאנשים לא אומרים את ההפך, 'אלוהים, הוא נראה בן 100'. זה מחמיא אבל אני אף פעם לא יודע איך להגיב לזה".
4 צפייה בגלריה
פול ראד
פול ראד
קודם כל - תישנו. אחרי זה תצאו לרוץ
(צילום: GettyImages)
יחד עם זאת, יש לו בהחלט כמה עצות למראה רענן ובריא אבל למרבה האכזבה - לא מדובר בטיפים שלא שמענו עליהם לפני כן. "8 שעות שינה, ואחר כך דיאטה, משקולות ואירובי", סיפר הכוכב.
ראד סיפר שהוא עושה אירובי מדי יום ו-3 אימוני כוח בשבוע, אבל חובבי השינה שביניכם ישמחו לשמוע: "החלק הכי חשוב באימונים הוא לישון כמו שצריך", הוא אומר. "יש אנשים שמכוונים לעצמם שעון מעורר, ישנים 4 שעות וקמים כדי להתאמן. הם פוגעים בעצמם. אם אתם יכולים לישון 8 שעות בלילה, זה עדיף".
עוד אמר הכוכב שלפני אימון האירובי שהוא עושה מדי בוקר, הוא לא אוכל כלום ומסתפק בשתיית קפה. לאחר מכן הוא אוכל ביצים, דגי סלמון ושייקים של אבקת חלבון: "זה נשמע כמו סיוט, אבל זה ממש לא. השגרה הזו מנחמת. אין לי עבודה קבועה, משרד שאני הולך אליו כל יום או אנשים שעובדים איתי ואני רואה כל הזמן. ושגרה היא צורך אנושי, היא עוזרת להישאר על הקרקע באופן חיובי ובריא".
4 צפייה בגלריה
פול ראד
פול ראד
התפריט לא מרגש, אבל השגרה עושה לו טוב
(צילום: GettyImages)
ראד פצח בשגרת האימונים הקפדנית הזו לפני קרוב ל-10 שנים, כשנבחר לגלם את דמותו של אנטמן בסדרת הסרטים של מארוול וידע שהוא חייב להיכנס לכושר: "לפני כן, כל פעם שהורדתי חולצה בסרט הייתה למטרת הומור. בסרט של גיבורי על לא יכולתי להיראות ככה".
הוא מספר שברגע שנכנס לכושר, חייו השתנו לגמרי: "למדתי מאז כל כך הרבה על הדרך שבה גופי מגיב לאוכל ולאימוני כושר, המקומות שבהם אני מאושר וכמה שזה משפיע עליי מבחינה נפשית. זה גורם לי להרגיש טוב יותר כשאני בחליפה של גיבור על, מתרוצץ ומגלם דמות של גיבור. אני פחות מרגיש כמו מתחזה".
הסרט הראשון בסדרה יצא בשנת 2015, סרט ההמשך יצא ב-2018 והסרט השלישי עתיד לצאת בעוד כשבועיים. ראד מודה שלקראת צילומי הסרט החדש הוא נאלץ להיכנס לשגרת אימונים קשוחה יותר מבעבר: "עבדתי קשה מאוד כדי לחזור לכושר, והיה קשה הרבה יותר מהצילומים לסרטים הקודמים. הזנחתי את עצמי, פתאום כל הבגדים שלי הפכו להיות צמודים. חשבתי לעצמי 'כמה נוראי, המכנסיים האלו לא עולים עליי. אז אם ככה, אני ארשה לעצמי לאכול את העוגיות האלה'. הפכתי להיות עצבני ומודע לעצמי, לא הייתי במצב רוח טוב וכעסתי על עצמי".
מכיוון שידע שהוא חייב לחזור לעניינים מבחינה גופנית עד לתחילת הצילומים – ראד לקח את עצמו בידיים: "ברגע שיש לי מטרה, קל לי להיכנס לפוקוס. אם אני מצטלם לסרט ויודע שבעוד 4 חודשים אני צריך לעשות סצנה בלי חולצה, אני אתחיל להשקיע. אני מנסה למצוא את האמצע שבו אוכל להרגיש בנוח. למרות שאני יכול להתאמן קשה, לאכול נכון ועדיין איראה גרוע יותר מרוב הנוקמים האחרים".
יחד עם זאת הוא אומר: "הכושר שבו אני נמצא כרגע קשור פחות לסרטים שאני עושה או לצילומי השער של המגזין, אלא לכך שהבנתי שברגע שהופכים את הכושר והבריאות לאורח חיים, מרגישים הרבה יותר טוב".
אגב – הסצנה המדוברת בסרט החדש שבה הוא מופיע ללא חולצה – נשארה בסופו של דבר על רצפת העריכה. צר לנו לאכזב.
4 צפייה בגלריה
פול ראד
פול ראד
כל העבודה הקשה הזאת, ובסוף אין סצנה בלי חולצה
(צילום: GettyImages)