3 צפייה בגלריה
מת'יו פרי ג'ניפר אניסטון
מת'יו פרי ג'ניפר אניסטון
מת'יו פרי וג'ניפר אניסטון
(צילום: AP)
השחקן מת'יו פרי הובא למנוחות בסוף השבוע האחרון, כמה ימים לאחר שמת בגיל 54 כתוצאה מדום לב. בזמן שרבים מחבריו ומהשחקנים ששיחקו לצדו לאורך השנים ספדו לו ברשתות החברתיות - עיני המעריצים היו נשואות בעיקר אל שחקני "חברים", שכיכבו לצד פרי במשך עשר עונות בסדרה המצליחה. החמישה, ג'ניפר אניסטון, קורטני קוקס, ליסה קודרו, מאט לבלנק ודייויד שווימר, בחרו לשמור על שתיקה וכמה ימים לאחר מכן שחררו לתקשורת הצהרה רשמית משותפת.
החלטתם להימנע מכתיבת דברים אישיים אכזבה חלק מהקהל שציפה לפרידה מרגשת יותר – אבל כוכבי הסדרה החליטו להתאבל באופן פרטי ולא לעיני כל העולם. כעת מספרים מקורביהם שכצפוי, הם עדיין מתמודדים ומעכלים את לכתו של פרי.
אתר Page Six מדווח שקורטני קוקס וג'ניפר אניסטון הן אלו שהושפעו הכי הרבה ממותו של הכוכב: "מהחמישה, ג'ן וקורטני הן אלו שהכי מתקשות להתמודד, וג'ניפר בעיקר", סיפר מקורב. "זה האובדן הכבד השני שחוותה בשנה אחת, אחרי שאביה מת גם הוא לפני כמעט שנה. היא עדיין לא התאוששה לגמרי ממותו וכעת קיבלה מכה קשה נוספת. היא מנסה להמשיך הלאה ולהחלים אבל אלו היו מהלומות נוראיות עבורה". אתר Yahoo מספר שחבריה של הכוכבת הודו שהם דואגים לשלומה בימים אלו.
ג'יימס בורוז, אחד מבמאי "חברים" סיפר בשבוע שעבר: "סימסתי לבנות ביום שבו נודע לנו. הן היו שבורות. זה כמו לאבד אח".
בשבוע הבא תציין אניסטון שנה למותו של אביה, השחקן ג'ון אניסטון, שהלך לעולמו בגיל 89. הכוכבת אמרה עליו אז: "הוא היה אחד מהאנשים הטובים ביותר שהכרתי אי פעם". בשנת 2004 התראיינה הכוכבת לעיתונאית דיאן סוייר ודמעה כשדיברה על פרי: "היה לו כל כך קשה ולא ידענו. לא ידענו איך להתמודד עם זה, אף אחד לא חווה את זה לפני כן. והמחשבה על לאבד אותו..."
3 צפייה בגלריה
מת'יו פרי ג'ניפר אניסטון קורטני קוקס מאט לבלנק
מת'יו פרי ג'ניפר אניסטון קורטני קוקס מאט לבלנק
"הן היו שבורות. זה כמו לאבד אח". פרי ואניסטון עם מאט לבלנק, דייויד שווימר וקורטני קוקס
(צילום: AP)
פרי הלך לעולמו ביום שבת שעבר, לאחר שקיבל דום לב וטבע בג'קוזי בביתו. עדיין לא התקבלו תוצאות הנתיחה שאחרי המוות, אך ידוע שלא נמצאו סמים בסביבתו ונקבע שאין חשד לעבירה פלילית.
באוטוביוגרפיה שלו, "חברים, מאהבות והדבר הגדול הנורא", פרי סיפר שפגש את אניסטון לראשונה כמה שנים לפני תחילת העבודה המשותפת שלהם בסדרה "חברים", והציע לה לצאת איתו: "היא סירבה אבל אמרה שהיא תשמח אם נישאר חברים. אני סיבכתי את זה כשאמרתי 'אנחנו לא יכולים להיות חברים!'". הוא אף הודה שבעונות הראשונות של הסדרה עדיין הרגיש כלפיה רגשות רומנטיים: "בתחילת העבודה שלנו ביחד הבנתי שאני עדיין דלוק עליה מאוד. השלום ולהתראות שלנו הפכו למוזרים. שאלתי את עצמי, כמה זמן אני יכול לבהות בה? שלוש שניות זה יותר מדי?'".
לפני כשנה סיפר פרי בריאיון שאניסטון הקפידה לתמוך בו בזמן שהתמודד עם התמכרויותיו לאלכוהול ומשככי כאבים: "היא זו שיצרה קשר הכי הרבה ואני אסיר תודה לה על כך", אמר.
3 צפייה בגלריה
חברים
חברים
"אסיר תודה לה"
(צילום מסך)