השנים האחרונות לא היו פשוטות עבור הזמרת שאקירה, בין ההסתבכות שלה עם רשויות המס והפרידה המתוקשרים מהכדורגלן ג'רארד פיקה אחרי שבגד בה, יותר מדי נחת לא היה לה.
אבל עכשיו נראה שמזלה משתפר, לפחות בגזרה הרומנטית: לאחרונה נפוצו שמועות שהכוכבת בת ה-47 החלה לצאת עם השחקן הבריטי וכוכב הסדרה "אמילי בפריז", לוסיאן לוויסקאונט (31). השניים נפגשו לפני כחודשיים, כשהוא השתתף בקליפ לשיר החדש שלה וכנראה עשה עליה מספיק רושם כדי שתזמין אותו לבלות איתה גם מחוץ לסט הצילומים.
בשבוע שעבר, ממש כמה ימים אחרי שיצא הקליפ, צלמי הפפראצי תפסו אותם מגיעים ביחד למסעדה בניו יורק, אחרי שהוא המתין לה מאחורי הקלעים בהופעה שערכה בטיימס סקוור. כמובן שהכותרות מיהרו לדווח על רומן חדש שמתפתח.
ובכן, מסתבר שהפעם כנראה שאפשר להאמין לשמועות! מקורב לזמרת מדווח שהשניים אכן יוצאים ביחד, אבל לטענתו – חבריה לא מאושרים מהעניין מכיוון שהם חושדים בכוונותיו האמיתיות של השחקן.
2 צפייה בגלריה
שאקירה לוסיאן לוויסקאונט
שאקירה לוסיאן לוויסקאונט
השמועות נכונות? שאקירה ולוסיאן לוויסקאונט
(צילום: Backgrid)
"שאקירה נואשת להתאהב, אבל החברים שלה דואגים בגלל שלוסיאן טיפס בסולם המעמדות ההוליוודי, בזמן שיצא עם נשים הרבה פחות מפורסמות ממנה", אמר המקורב לאתר Daily Mail (לוויסקאונט יצא בעבר עם השחקנית קיקי פלמר, ושמו נקשר גם באלו של קלי אוסבורן וחברות להקת "ליטל מיקס", לי אן פיקוק וג'סי נלסון). הוא הוסיף: "החברים שלה חוששים מכך שהוא רק רוצה להתפרסם, ושלצאת איתה יעזור לו בכך. הם חושבים שהוא מנצל אותה ושהיא תיפגע".
יחד עם זאת, הוא הבהיר: "כולם יודעים שלוסיאן הוא רק בן זוג זמני מבחינתה, זה לא רציני ביניהם. היא עדיין לא התגברה על ג'רארד פיקה". כאמור – באופן נוח למדי, השניים נצפו לראשונה ביחד ממש אחרי שיצא הקליפ המשותף שלהם, אז האם יכול להיות ששאקירה מנצלת אותו גם למען עוד קצת כותרות?
ביוני הקרוב ימלאו שנתיים לפרידתם של הזמרת ופיקה, איתו יש לה שני ילדים, מילאן (11) וסשה (9). כאמור, הכוכבת גילתה שהוא בגד בה, זרקה אותו לאנחות (או לזרועותיה של בת זוגו החדשה) והשיבה לו בכך שעקצה אותו בשירים ובראיונות.
שאקירה יכולה להתנחם בכך שהקריירה שלה בשיאה וזה טוב בעיקר מבחינה כלכלית, מכיוון שהיא תצטרך כמה שיותר כסף כדי לשלם לרשויות. הכוכבת הואשמה בהעלמת מס בשווי 14.5 מיליון יורו, ואם הייתה נמצאת אשמה, הייתה עלולה לרצות שמונה שנות מאסר ולשלם קנס בגובה של למעלה מ-20 מיליון יורו. לשמחתה, היא הגיעה להסדר במסגרתו הוטל עליה לשלם מחצית מהסכום שלכאורה העלימה: יותר מ-7.3 מיליון יורו, בנוסף לתשלום קנס בסך 438 אלף יורו, שחסך לה עונש מאסר של שלוש שנים.
יחד עם זאת, הצרות המשפטיות עוד לא לגמרי מאחוריה: היא עדיין מואשמת בהעלמת מס נוספת בספרד על כך שלא שילמה מסים בגובה 6.7 מיליון יורו ב-2018 - זאת לאחר שלא הצהירה על הכנסות של כ-11 מיליון יורו מסיבוב ההופעות שערכה באותה שנה ועל הכנסות נוספות.
2 צפייה בגלריה
שאקירה
שאקירה
שאקירה
(צילום: Gettyimages)