4 צפייה בגלריה
היו זוג יפה פעם. שאקירה וג'רארד פיקה
היו זוג יפה פעם. שאקירה וג'רארד פיקה
היו זוג יפה פעם. שאקירה וג'רארד פיקה
(צילום: Gettyimage)
כשהסלבס מוצאים את עצמם במרכזן של שערוריות, הם בדרך כלל מתחלקים ל-2 קבוצות: אלו שמסתתרים ומחכים שהסערה תחלוף, ואלו שמוציאים את התותחים הכבדים ומנצלים את התקשורת והרשתות החברתיות לטובתם – במיוחד אם המטרה היא לצאת נגד צד אחר. וזה בדיוק מה שעושים בימים אלו שאקירה ובן זוגה לשעבר ג'רארד פיקה.
בני הזוג נפרדו ביוני שעבר אחרי 12 שנות זוגיות ו-2 ילדים משותפים, לאחר שנודע שכוכב הכדורגל בגד בזמרת. היא תקפה אותו לאחרונה בשיר חדש שהוציאה, BZRP Music Session #53, שהפך במהרה לאחד הלהיטים הגדולים והמדוברים של השבועות האחרונים וכעת הוא לא נשאר חייב ומשיב בעקיצה משלו: חשיפת בת הזוג הנוכחית – איתה לכאורה בגד בכוכבת, ואישור רשמי על כך שהם אכן ביחד.
בעוד שתמונות פפראצי של שניהם התפרסמו בחודשים האחרונים, עד כה פיקה (35) עצמו שמר על שתיקה ולא אישר את הזוגיות. עם זאת, הבוקר (ה') ,הוא פרסם בחשבון האינסטגרם שלו המונה 22.1 מיליון עוקבים, תמונה שלו ושל חברתו קלרה צ'יה מרטי (23), לא כתב לצידה כלום ונתן לתמונה לדבר בעד עצמה.
נכון לכתיבת שורות אלו, צבר הפוסט קרוב ל-2.5 מיליון לייקים וחצי מיליון תגובות – חלקן תומכות וחלקן פחות: "במקומך היית מתבייש", נזף אחד הגולשים, אחרת כתבה: "תארו לעצמכם, להרוס את חיי המשפחה והנישואים שלך בגלל שלא הצלחת לשמור על הרוכסן שלך סגור", ואחר הוסיף: "היא לא משתווה לאמא של הילדים שלך".
מישהו מהעוקבים אף התבדח: "עכשיו זה רשמי, ואפשר לאכול ריבה בחופשיות". מדובר בהתייחסות לשמועות לגבי הדרך בה גילתה שאקירה על הבגידה - לפי הדיווחים היא הבינה שמישהו אוכל מהריבה שלה – למרות שפיקה ושני ילדיהם, מילאן (10) וסשה (7) לא אהבו אותה והיא הייתה היחידה בביתם שנהגה לאכול ממנה.
פיקה ומרטי הכירו כשהכדורגלן שכר את שירותיה כאשת יחסי ציבור עבור חברת הטאלנטים שהוא מנהל. לא ברור כמה זמן הם ביחד, אבל ככל הנראה מדובר בתקופה של למעלה משנה, מכיוון שהיא נצפתה מסתובבת בבית שלו ושל שאקירה במהלך ריאיון בזום שנערך עמו באוגוסט 2021. באותו זמן לא היה ברור מי היא ונוכחותה לא קיבלה התייחסות, אך לאחר שנודע דבר הבגידה – הבינו עוקבים חדי זיכרון ועין במי מדובר. כשנודע על כך לשאקירה, מקורביה אמרו: "היא שבורה מכך שהבינה שהאישה הזו הרגישה כל כך בנוח בבית שלה ושל ילדיה. היא ופיקה עדיין היו ביחד באותו הזמן".
4 צפייה בגלריה
ג'רארד פיקה קלרה צ'יה מרטי
ג'רארד פיקה קלרה צ'יה מרטי
מי זו מסתתרת שם?
(צילום מסך)
שירה החדש של שאקירה עורר כאמור הרבה עניין - הקליפ צבר ביוטיוב 205 מיליון צפיות בתוך שבועיים, 82 מיליון מהן ב-24 השעות הראשונות ליציאתו. היא לא חוסכת בו השתלחויות כלפי האקס הבוגדני, ובין היתר אומרת שהיא "שווה שתי נשים בנות 22" ומתבדחת על כך שהוא ירד ברמה, מ"פרארי לרנו טווינגו" ומ"רולקס לקסיו". עוד היא מבשרת לו בשיר: אני לא אחזור אליך, לא אם תבכה, אפילו לא אם תתחנן, לא הייתי בליגה שלך" וגם לועגת לבת זוגו הנוכחית: "הייתי טובה מדי עבורך, ובגלל זה אתה נמצא עכשיו עם מישהי שהיא בדיוק כמוך". עוד היא שרה: "חשבת שפגעת בי, אבל הפכת אותי לחזקה יותר, נשים לא בוכות יותר – הן עושות מזה כסף".
לאחרונה גם נודע שהכוכבת החלה בצעדים לבניית חומה בין ביתה לבית הצמוד אליה – בו מתגוררים הוריו של פיקה. בשיר היא אף שרה לו: "הותרת אותי ואת אמא שלך בתור שכנות". לפי הדיווחים הוריו של פיקה ידעו על בת הזוג האחרת ואף פגשו אותה ואירחו אותם בביתם. לפני כחודש אמו אף צולמה מסתובבת איתה בקרבת ביתם. עד כה הוריו לא הגיבו להתרחשויות.
4 צפייה בגלריה
שאקירה ג'רארד פיקה
שאקירה ג'רארד פיקה
"נשים לא בוכות יותר, הן עושות מזה כסף"
(צילום: Gettyimage)
שאקירה ופיקה החלו לצאת ביחד בשנת 2010, לאחר שנפגשו במהלך צילומי הקליפ של הכוכבת לשיר Waka Waka (This Time for Africa), שהיה שיר הנושא של משחקי גביע העולם בכדורגל באותה השנה. בשנים האחרונות הם התגוררו ביחד בספרד, אך עם הפרידה נודע שהכוכבת ושני הילדים יעברו לגור בקרוב במיאמי.
בחודש ספטמבר האחרון סיפרה הזמרת בריאיון למגזין Elle: "זה קשה לא רק עבורי אלא גם עבור הילדים שלי. צלמי פפראצי מחכים לנו מחוץ לבית 24/7, ואין לנו מקום שבו אנחנו יכולים להסתתר מלבד הבית שלנו. אנחנו לא יכולים לטייל בפארק, או ללכת לאכול גלידה או לעשות משהו אחר מבלי שהצלמים יעקבו אחרינו. אני מנסה להסתיר מהם את המצב עד כמה שאפשר ולהגן עליהם, זו המטרה העיקרית שלי בחיים, אבל אז הם שומעים דברים בבית הספר או שהם נתקלים בכתבות לא נעימות באינטרנט וזה משפיע עליהם".
עוד סיפרה: "קשה לי לדבר על כך כי אני עדיין חווה את זה ובגלל שאני בעין הציבור והפרידה שלנו היא לא כמו פרידה רגילה". כאמור, במקום לדבר – היא החליטה לשיר על כך.
הפרידה המתוקשרת היא לא הבעיה היחידה איתה מתמודדת הכוכבת בימים אלו – היא נמצאת בעיצומה של חקירה שמנהלת נגדה רשות המסים הספרדית, בחשד להעלמה וחובות של 14 מיליון דולר. אם תימצא אשמה היא עלולה למצוא את עצמה בכלא למשך 8 שנים.
4 צפייה בגלריה
רגע כזה כנראה כבר לא יחזור
רגע כזה כנראה כבר לא יחזור
רגע כזה כנראה כבר לא יחזור
(צילום: Splashnews)