אחרי שנה של סטטוס יחסים לא ברור, השחקנית מייגן פוקס (37) אישרה שהיא והזמר משין גאן קלי ביטלו את האירוסים. אבל האם הם נפרדו לחלוטין? השאלה הזו עדיין בגדר תעלומה.
כשפוקס התראיינה השבוע בפודקאסט Call Her Daddy, היא נשאלה על ידי המנחה אלכס קופר מה סטטוס הזוגיות שלה ושל הראפר בימים אלו: "התארסתם ואז ביטלתם את האירוסים, ועכשיו אני לא יודעים מה קורה איתכם. איך היית מתארת את הזוגיות שלכם?", שאל.
פוקס השיבה: "אני חושבת שהבנתי שמערכת יחסים לא נועדה להיות עבור עיני הציבור, אז כרגע לא אגיב על מצב הזוגיות שלנו. מה שכן אגיד, זה שאני מכנה אותו הנשמה התאומה שלי ושתמיד ארגיש קרובה אליו, לא משנה מה. אני לא יודעת עד כמה, אבל תמיד ארגיש קשורה אליו בדרך כזו או אחרת. מעבר לכך, אני לא מעוניינת להסביר. אבל כל הדברים שאמרת אכן קרו – ואני מבינה למה אנשים יכולים להתבלבל או להתעניין ולנסות להבין".
בתוך התשובה המעורפלת והלא ברורה, פוקס לפחות אישרה שהאירוסים אכן בוטלו בשלב כלשהו.
3 צפייה בגלריה
"תמיד ארגיש קרובה אליו, לא משנה מה". מייגן פוקס ומשין גאן קלי
"תמיד ארגיש קרובה אליו, לא משנה מה". מייגן פוקס ומשין גאן קלי
"תמיד ארגיש קרובה אליו, לא משנה מה". מייגן פוקס ומשין גאן קלי
(צילום: GettyImages)
השניים הפכו לזוג בשנת 2020 והתארסו כשנתיים לאחר מכם. כשפוקס בישרה על כך באינסטגרם, היא הוסיפה את המידע המטריד על הדרך שבה הם ציינו את האירוע: "שתינו את הדם אחד של השנייה".
יחד עם זאת – מסתבר ששתיית דם לא בהכרח תיקח אתכם כל הדרך לחופה: שנה לאחר מכן פוקס רמזה באינסטגרם על משבר ביחסים, כשכתבה ציטוט מהשיר Pray You Catch Me של ביונסה: "אפשר לטעום את הבגידה, היא בריח הפה שלך", מחקה את כל התמונות של הכוכב מהעמוד שלה, הורידה ממנו עוקב ואז סגרה את החשבון שלה לחלוטין.
בהמשך הם כנראה התפייסו, שכן הם נצפו מבלים וגם נסעו ביחד למקסיקו אבל לא היה ידוע מה מצבם הרומנטי.
רק לפני כחודש הציג הראפר את הלוק החדש שלו: צלב ענק באמצע החזה, שמוקף כולו בצבע שחור ומסתיר חלק מקעקועיו הקודמים. מה שנקרא, עדין ובטעם טוב.
הוא כתב שעשה זאת "למטרות רוחניות בלבד", אך על פי הדיווחים מטרתו הייתה להוכיח לפוקס שהוא נאמן לה לחלוטין: "הוא רוצה שהיא תדע שלא משנה מה הוא עושה לגופו, שניהם חולקים את גופם ושהגוף שלו שייך לה. הקעקוע החדש מוקדש לה ולדרך העתידית שלהם, להראות לה שזה שטח חלק כדי ליצור זיכרונות חדשים וליצור קשר חדש של אהבה". המקורב הוסיף: "מייגן מרוצה ואוהבת את זה".
ובכן, נקווה עבורו שזה נכון, אחרת ניתוח הלייזר להסרת כל הדיו השחור הזה יהיה מכאיב במיוחד.
3 צפייה בגלריה
משין גאן קלי
משין גאן קלי
סך הכל עדין ומרומז. הקעקוע הצנוע של משין גאן קלי
(צילום: אינסטגרם)
פוקס גם דיברה בריאיון על בעלה לשעבר, השחקן בריאן אוסטין גרין. השניים התחתנו בשנת 2010, כשהוא היה בן 33 והיא רק בת 18. הם הביאו לעולם שלושה ילדים והתגרשו אחרי 11 שנות נישואים.
בפודאקסט היא הודתה: "אגיד בכנות שלא הייתי בת זוג טובה עבורו, וגם הוא לא תמיד היה נהדר אליי. לא הייתי טובה כי הייתי צעירה ולא הייתי צריכה להיות במערכת יחסים עם כזו רמה של מחויבות וקירבה. הכנסתי את עצמי לקשר, שבלי להעליב את בריאן, לא סיפק אותי".
3 צפייה בגלריה
בריאן אוסטין גרין מייגן פוקס
בריאן אוסטין גרין מייגן פוקס
למה שייעלב? בריאן אוסטין גרין ומייגן פוקס
(צילום: Gettyimages)