3 צפייה בגלריה
קניה ווסט
קניה ווסט
מרוצה מעצמו. קניה ווסט
(צילום: Backgrid)
פחות משבועיים לאחר שנודע כי התחתן בשנית, קניה ווסט הפגיש בין אשתו הטרייה ביאנקה סנסורי לבתו הבכורה נורת' ווסט. השלושה נתפסו בעדשת הפפראצי אמש (א'), כשיצאו לאכול במסעדת נובו במאליבו. על פי הדיווחים, צוות האבטחה של נורת' הסיע אותה למסעדה, שם חיכו לה אביה ואשתו הטרייה. נורת', לבושה בקפוצ'ון אוברסייז שחור ושיערה קלוע לעשרות צמות ורודות ולבנות נכנסה למסעדה והשלושה בילו יחד.
הפגישה בין נורת לאמה החורגת (סליחה, זה הצחיק אותנו) נערכה מוקדם מהצפוי, זאת בהתחשב בעובדה כי ימים ספורים לאחר שנודע על נישואיהם החפוזים של ווסט וסנסורי ביקשה קים קרדשיאן, אשתו לשעבר ואם ילדיו, לפגוש את אשתו החדשה של ווסט. "קים שלחה הודעה דרך הצוות שלה לצוות של קניה. היא איחלה לו מזל טוב והוסיפה כי בהתחשב בעובדה כי ביאנקה עשויה להפוך לאימם החורגת של הילדים היא רוצה לשבת איתה, בפגישה פרטית, כדי להכיר אותה", סיפר מקור יודע דבר ל-U.S. Sun, והוסיף כי קרדשיאן כבר החלה לבדוק את הרקע של ביאנקה. "זה טבעי וקורה לכל מי שבא במגע עם ילדיה", הסביר.
ולמרות קור הרוח שקרדשיאן מנסה לשדר, מקורות יודעי דבר מספרים כי כוכבת הריאליטי זועמת על כך שקניה תקף אותה בפומבי על הקשר עם האקס פיט דייוידסון ועל כך שבילה בחברת ילדיהם. "בהתחשב בהסכם המשמורת ביניהם, לקניה לא תהיה ברירה והוא יצטרך להיענות לדרישותיה של קים בכל הנוגע לביאנקה", הבהיר מקור נוסף. "אלה החוקים של שניהם אז הוא לא יכול להתנגד אליהם".
3 צפייה בגלריה
קים קרדשיאן פיט דיווידסון
קים קרדשיאן פיט דיווידסון
המומה. קים קרדשיאן
(צילום: Gettyimage)
כזכור, מוקדם יותר החודש ובלי כל התראה מוקדמת נודע כי ווסט נישא בשנית, הפעם למעצבת אדריכלית בת 27. השניים הכירו בשנת 2020, אז הצטרפה סנסורי להיות חלק מהצוות של Yeezy. על פי מקורבים רכלנים, קים חששה מהקשר בין השניים ורמזה לא פעם כי "המעצבת תעשה יותר מאשר רק לטפל בהקמת המותג של קניה".
לאחר הבשורה על החתונה הסודית קרדשיאן, שנותרה המומה מהמעשה הפזיז של בעלה לשעבר, סיפרה לחבריה כי היא מודאגת מאיך הנישואים האלה ישפיעו על ילדיה. "קים תוהה איך לעזאזל היא הולכת להסביר את הנישואים האלה לילדים", אמר מקורב. "בשנה שעברה המשאלה היחידה שלה הייתה שקניה יכיר מישהי כדי להוריד ממנה את האובססיה שלו, אבל עכשיו זו שוב דרמה בלתי נמנעת וקים שוב רק מנסה להגן על ילדיה. היא פשוט מודאגת מאיך זה ישפיע על הילדים. הוא פשוט רעיל - הוא הרס את הסיכוי של קים לבנות מערכת יחסים נורמלית עם פיט ועכשיו הוא הלך והתחתן עם מישהי".
3 צפייה בגלריה
ביאנקה סנסורי
ביאנקה סנסורי
מבינה לאן נכנסת? ביאנקה סנסורי
(צילום: אינסטגרם)