השחקנית והקומיקאית רבל ווילסון (44) היא כעת אישה נשואה: שנתיים אחרי שהתחילה לצאת עם בת זוגה רמונה אגרומה (40), ושנה וחצי אחרי שהתארסו – השתיים עשו את הצעד הגדול והתחתנו, כך אישרו מקורביהם לאתרי הבידור בחו"ל.
אתר Daily Mail סיפר שהחתונה הייתה אינטימית, בנוכחות בני משפחה וחברים קרובים בלבד, ונערכה בסרדיניה – מקום משמעותי עבורן שכן בו הן בילו את החופשה הזוגית הראשונה שלהן, לאחר שווילסון בישרה לעולם שהן ביחד.
2 צפייה בגלריה
רבל ווילסון רמונה ארגונה ואניטי פייר אוסקר
רבל ווילסון רמונה ארגונה ואניטי פייר אוסקר
נשואות טריות! רבל ווילסון ורמונה ארגונה
(צילום: DANNY MOLOSHOK\Reuters)
רק לאחרונה ווילסון סיפרה שהחתונה מתוכננת להיערך בשנה הבאה, אבל מן הסתם השתיים החליטו להקדים את התאריך: "רבל לא רצתה לחכות. היא שמחה להתחתן עכשיו בגלל שהיא כל כך מאוהבת ברמונה ורוצה להינשא לה", סיפר מקורב. "היא נרגשת להתחתן עם אהבת חייה והיא כל כך מאושרת. זה הולך להיות מרהיב ומאוד רומנטי. היא מאוהבת מעל הראש וחסרת סבלנות להתחתן".
ווילסון היא גם אמא לבתה רויס ליליאן, שנולדה בעזרת אם פונדקאית ותחגוג בקרוב יום הולדת שנתיים.
הנשואות הטריות הכירו בשנת 2021 אבל הפכו לזוג שנה לאחר מכן, ביוני 2022. הן שיתפו בכך את העולם בעזרת תמונה משותפת שלצידה כתבה ווילסון: "חשבתי שאני מחפשת את נסיך הדיסני שלי, אבל אולי בעצם כל מה שהייתי צריכה זו נסיכת דיסני. אהבה היא אהבה".
חיבתה של ווילסון לסרטי דיסני הייתה ניכרת גם בהמשך הזוגיות שלהן, כשפחות משנה לאחר מכן, בפברואר 2023, השתיים התארסו בזמן חופשה בדיסנילנד בוולנטיינ'ס דיי. ווילסון סיפרה על ההצעה בספרה האוטוביוגרפי Rebel Rising: A Memoir שיצא לאור בחודש אפריל האחרון. "רמונה רואה את עלי הוורדים על הרצפה ובתוך האגרטלים. אני אומרת לה כמה היא חשובה לי ואז אני יורדת על ברך אחת ופותחת את קופסת הטבעת. אני מסיימת ב'אז בדרך הקלישאתית הזו, ביום הקלישאתי הזה, רמונה – האם תינשאי לי?'. היא אומרת 'כן' בזמן שדמעות זולגות על פניה".
2 צפייה בגלריה
רבל ווילסון רמונה אגרומה
רבל ווילסון רמונה אגרומה
אירוסים בנוסח דיסני
(צילום: אינסטגרם)