4 צפייה בגלריה
בריטני ספירס
בריטני ספירס
בריטני ספירס
(צילום: GettyImages)
בריטני ספירס שוב מככבת בימים האחרונים במדורי הרכילות, לאחר שנודע שהיא ובעלה סם אסגרי מתגרשים אחרי 14 חודשי נישואים ושש שנות זוגיות.
אמש (ו') היא הגיבה לראשונה באינסטגרם, שםהתייחסה לסם בשמו הפרטי המלא - חסאם, וכתבה לצד ווידאו שלה רוקדת כהרגלה בסלון ביתה: "כפי שכולכם כבר יודעים, חסאם ואני כבר לא ביחד. שש שנים הן הרבה זמן להיות עם מישהו אז אני קצת המומה, אבל לא מתכוונת להסביר למה כי למען האמת זה לא עניינו של אף אחד! אבל האמת היא שלא הצלחתי להתמודד יותר עם הכאב. באופן טלפתי, קיבלתי המון הודעות מחברים שחיממו את ליבי ואני מודה לכם!"
ספירס ממשיכה ומתייחסת לטראומה שהיא נושאת מימי המשמורת שבה הייתה נתונה: "העמדתי פנים שאני חזקה במשך זמן רב מדי, ואולי האינסטגרם שלי נראה מושלם אבל זה רחוק מהמציאות ואני חושבת שכולנו יודעים את זה. אני אוהבת להראות את הרגשות והדמעות שלי לגבי איך שאני באמת מרגישה אבל משום מה תמיד נאלצתי להחביא את החולשות שלי. אם לא הייתי החיילת החזקה של אבא שלי, הוא הוא היה שולח אותי לרופאים שיתקנו אותי. ודווקא אז הייתי צריכה את משפחתי יותר מתמיד. אמורים לאהוב אותך ללא תנאים, לא בתנאים מסוימים".
היא מסיימת בנימה אופטימית: "אז אהיה חזקה עד כמה שאוכל ואעשה כמיטב יכולתי. ושלומי דווקא די טוב. בכל אופן, שיהיה לכם יום טוב ואל תשכחו לחייך!!!"
דבריה מגיעים אחרי הצהרתו של אסגרי, בה כתב: "אנחנו ניאחז באהבה ובכבוד שיש לנו זה לזו ואני מאחל לה את הטוב ביותר תמיד. דברים גרועים קורים. לבקש פרטיות נראה מגוחך, אז אני פשוט אבקש מכולם, כולל מהתקשורת, להיות אדיבים ומתחשבים".
למרות דבריו המפויסים, לפי השמועות המצב בחדרי חדרים היה הרבה יותר סוער. מדורי הרכילות מספרים שאסגרי החליט לסיים את הנישואים לאחר שהתנהגותה של ספירס כלפי הסובבים אותה הפכה למטרידה ואגרסיבית: "היא נהגה להתלונן ולצעוק על הצוות, והיו לה דרישות מגוחכות", סיפר מקורב לאתר The Sun. "ההתנהגות שלה הפכה למוזרה יותר ויותר והיא נמצאת במצב פגיע. סם ניסה להתמודד, אבל זה היה יותר מדי בשבילו".
עוד מספרות השמועות שספירס הכתה את אסגרי כמה פעמים ובאחת מהן אף גרמה לו לפנס בעין. בתקרית אלימה אחרת, צוות האבטחה שלהם נאלץ להפריד ביניהם. בנוסף נטען שאסגרי מאשים את ספירס בכך שבגדה בו עם אחד מאנשי הצוות שבביתם ושיש ווידאו שתיעד זאת - אך שהיא מכחישה.
מקורב אחר סיפר שהכוכבת הפכה לאובססיבית לגבי סכינים, שנהגה לזרוק על הקירות ולהחביא ברחבי הבית: "היא הייתה בטוחה שרודפים אחריה ושהיא זקוקה לסכינים על מנת להגן על עצמה".
4 צפייה בגלריה
בריטני ספירס סם אסגרי
בריטני ספירס סם אסגרי
"הוא ניסה להתמודד, אבל זה היה יותר מדי בשבילו". ספירס וסם אסגרי
(צילום: אינסטגרם)
בבקשת הגירושים אסגרי דורש מספירס לשלם לו דמי מזונות ולכסות את עלויות עורכי הדין שלו, בנוסף ל"רכוש ונכסים מסוימים". לא ברור למה אסגרי מתכוון בכך, אך מקורבים לכוכבת מספרים שהיא חוששת שהוא עומד לדרוש חזקה על שני הכלבים שלהם ושהיא תסרב לתת לו אותם. עם זאת, יש פריט אחד שהיא לא מתכוונת להתעקש לשמור ואף מעוניינת להחזיר לו - וזו טבעת האירוסים שנתן לה, שלפי הדיווחים קיבל בחינם מהיהלומן שביקש על כך קרדיט וחשיפה.
לפי הסכם הממון עליו חתם לפני נישואיהם, אסגרי מחויב לשמור על שתיקה ולא לחשוף סיפורים וסודות על ספירס ועל הזוגיות שלהם, וגם אינו זכאי לקבל משהו מהכסף או מהנכסים שהיו בבעלותה לפני שהתחתנו. מעבר לכך, הוא אמור היה לקבל מיליון דולר על כל שנתיים של נישואים אך כאמור הם היו נשואים במשך 14 חודשים בלבד.
לפי הדיווחים, אסגרי עומד לערער על ההסכם ולדרוש לבטל אותו. מקורות יודעי דבר מסבירים שהסיכוי שבית המשפט ייענה לבקשתו קלוש ושאסגרי מודע לכך – אך שזו דרכו להלחיץ את ספירס ולהכריח אותה לשלם לו בכל זאת סכום נאה, רק כדי לוודא שלא יתאפשר לו לדבר עליה עם התקשורת ולחשוף "פרטים מביכים". יחד עם זאת – עורך דינו של אסגרי הודיע לאתר The Hollywood Reporter שמדובר במידע שגוי: "אומרים שסם רוצה לערער על ההסכם ומאיים לסחוט את אשתו לשעבר בעזרת ווידאו, אבל זה לא נכון. אין לו שום כוונה שלילית לגביה וגם לא תהיה לו לעולם. סם תמיד תמך בה וימשיך לעשות זאת".
4 צפייה בגלריה
בריטני ספירס
בריטני ספירס
לא השקיע בטבעת האירוסים אפילו סנט אחד
(צילום: אינסטגרם)
ספירס מצידה, שכרה את שירותיה של עורכת הדין לורה וואסר, שמתמחה בגירושים של כוכבים גדולים, ובין לקוחותיה האחרונים היו ג'וני דפ, קים קרדשיאן וקווין קוסטנר. ספירס השתמשה בשירותיה כשהתגרשה מקווין פדרליין בשנת 2008, וכנראה הייתה מרוצה מספיק כדי לשכור אותה בשנית.
מקורביה של הכוכבת מרגיעים את המודאגים לגביה ומבהירים שהיא אינה לבדה כרגע ושיש סביבה מערכת תומכת של חברים ובני משפחה: "היא ממש לא לבד, אחותה ג'יימי לין נמצאת באזור וגם אמה לין אמורה להגיע בסוף השבוע". המידע הזה מפתיע, מכיוון שספירס הייתה מסוכסכת עם השתיים במשך שנים רבות והאשימה אותן שלא סייעו לה בזמן שהייתה נתונה במשמורת בידי אביה ויותר מכך – שהרוויחו כסף על חשבונה. אם דבריו של המקורב נכונים, נראה שהן יישרו את ההדורים ביניהן. לין אכן ביקרה את ספירס לא מזמן, אך הביקור היה קצר ולא ברור מה היה טיבו.
המקורב מוסיף: "נמצאים איתה גם הסוכן שלה וחברים ותיקים שכוללים רקדני ליווי וכמה חברות. בשבוע האחרון היא קיבלה הרבה הודעות מאנשים שהיא מכירה, כולל מכאלו שהיא לא דיברה איתם במשך שנים. היא תתגבר על זה, היא עברה דברים גרועים יותר ויש אנשים ששומרים עליה".
4 צפייה בגלריה
בריטני ספירס
בריטני ספירס
"היא תתגבר על זה!"
(צילום: GettyImages)