הבחירות בארצות הברית מתקרבות וכוכבי הוליווד ממשיכים להציף את הרשתות החברתיות במועמדים שבהם הם תומכים. הראשונה שעוררה סערה ונראה שארצות הברית כולה חיכתה לשמוע במי היא תומכת הייתה טיילור סוויפט, שהודיעה כי תצביע לקמלה האריס - מה שעורר את זעמו של דונלד טראמפ, שהבטיח שהיא תשלם על כך בקריירה המוזיקלית שלה.
בהמשך הצטרפו כוכבים נוספים שהודיעו קבל עם ואינסטגרם במי יבחרו ואתמול הגיע תורה של הזמרת בילי אייליש, שהודיעה גם היא שאת הקול שלה תעניק להאריס.
3 צפייה בגלריה
בילי אייליש
בילי אייליש
"בשבילי רק קמלה האריס". בילי אייליש
(צילום: AP)
מי שפחות התחבר לטרנד הוא הראפר והמפיק מוזיקלי המצליח פארל וויליאמס, שהתראיין למגזין Hollywood Reporter והביע את זעמו ותסכולו על אותם מפורסמים: "אני לא מתעסק בפוליטיקה, למעשה - אני מתעצבן כשאני רואה סלבריטאים שמנסים להגיד לך למי להצביע. יש כאלה שאני מכבד שמביעים את דעתם - אבל לא את כולם. אני אחד מאלה שאומרים 'מה לעזאזל? שתוק, אף אחד לא שאל אותך".
באופן די מתבקש, לשאלה במי הוא מתכוון לבחור הוא סירב להגיב - אבל בהחל נתן רמז די עבה: "לא בטוח שאי פעם אצביע לימין הקיצוני. אכפת לי מהעם שלי ומהמדינה ואני מרגיש שיש הרבה עבודה שצריך לעשות ואני באמת עוסק בפעולה".
3 צפייה בגלריה
פארל וויליאמס
פארל וויליאמס
"שתוק, מי לעזאזל שאל אותך?". פארל וויליאמס
(צילום: Julien M. Hekimian/Getty Images for LVMH x Vogue x NBC)
הריאיון של פארל פורסם יום לאחר שסוויפט הביעה את תמיכתה בהאריס וגרמה לסערה רכילותית פוליטית באינטרנט. כמו כן, היא כאמור לא היחידה שחושפת את עמדתה הפוליטית כשכוכבים נוספים, בהם אוליביה רודריגו, ג'ורג' קלוני, ברברה סטרייסנד, ג'ון לג'נד, רוברט דה נירו ועוד כבר הספיקו להבטיח את תמיכתם המלאה בהאריס.
באשר לדונלד טראמפ, נכון לכתיבת שורות אלה הוא צריך להסתפק בתמיכתם של רוזאן בר, קיד רוק, האלק הוגאן ואילון מאסק.
3 צפייה בגלריה
דונלד טראמפ
דונלד טראמפ
"כולכם תיכנו לרשימה השחורה שלי". דונלד טראמפ
(צילום: AP)