ימים קשים עוברים על דונלד טראמפ, ואנחנו לא מתכוונים לניסיון ההתנקשות הכושל שבמרכזו הוא היה אתמול (א') – אלא לעובדה שבשבוע שעבר טיילור סוויפט הביעה את תמיכתה ביריבה שלו במירוץ לנשיאות, קמלה האריס.
סביר להניח שכול פוליטיקאי אחר היה מתעלם או לכול היותר מתלוצץ על כך – אבל לא טראמפ, שכנראה מאוד נפגע מהכוכבת, אחרת קשה להסביר את מה שגרם לו להכריז אתמול: "אני שונא את טיילור סוויפט" ברשת החברתית שבבעלותו The Truth Social.
אנחנו מנחשים שסוויפט לא התרגשה יותר מדי מהעניין אבל התמיכה המפתיעה שקיבלה מאדם לא צפוי דווקא מרגשת בהחלט או לפחות מעניינת: יריבה המושבע של סוויפט, סקוטר בראון, שיתף אתמול בסטורי את הציוץ של טראמפ וכתב: Shake it off Donald – רפרנס ללהיט של סוויפט מאלבומה החמישי 1989 שתוקף את כל ההייטרז למיניהם ומייעץ להתעלם מהם. בנוסף הוא כתב: "קמלה 2024".
3 צפייה בגלריה
סקוטר בראון
סקוטר בראון
הסטורי של סקוטר בראון
(צילום: אינסטגרם)
בראון מוכר בעיקר בתור המנהל לשעבר של כוכבים כמו ג'סטין ביבר, דמי לובאטו, אריאנה גרנדה ואויב אחר של סוויפט - קניה ווסט. הוא גם תומך נלהב של ישראל ומאז תחילת המלחמה פעל רבות להעלאת המודעות למצב בארץ ולחטופים. לפני חמש שנים הוא עלה לכותרות בנסיבות פחות טובות – כשחברת התקליטים שבבעלותו רכשה בסכום של 300 מיליון דולר את חברת התקליטים ביג מאשין, שהחזיקה בזכויות לקטלוג השירים של סוויפט.
סוויפט לא הייתה מרוצה, שלא לומר – נחרדה מכך, וסיפרה בפוסט: "כל מה שיכולתי לחשוב עליו זה הבריונות הבלתי פוסקת שסבלתי תחת ידיו במשך שנים. זה התרחיש הכי נוראי שיכולתי לחשוב עליו".
המהלך הזה הוביל את סוויפט להקליט מחדש את כל אלבומיה ולהוציא אותם תחת הכותרת "הגרסה של טיילור", וסימן את השניים בתור יריבים – יריבות שאפילו הניבה סרט תיעודי שחקר את העניין לעומק: "דם רע: טיילור סוויפט נגד סקוטר בראון" (דיסקברי+ ב-yes).
יש לציין שלא כולם ראו בסטורי של בראון הבעת תמיכה אלא דווקא עקיצה לעברה של הכוכבת. בכול אופן סוויפט עדיין לא הגיבה לו וסביר להניח שגם לא תגיב. ייקח קצת יותר מזה כדי שהיא תסלח ותשכח.
מאז אגב, בראון כבר הספיק להתחיל חיים חדשים: הוא ואשתו הישראלית ואם שלושת ילדיו יעל כהן נפרדו אחרי שמונה שנות נישואים והוא גם הודיע על פרישה מתחום ניהול האומנים.
3 צפייה בגלריה
ג'סטין ביבר סקוטר בראון
ג'סטין ביבר סקוטר בראון
ג'סטין ביבר וסקוטר בראון
(צילום: Kevin Mazur/Getty Images)
בראון לא היה היחיד שהתייחס לציוץ השנאה של טראמפ – גם קמלה האריס התגייסה לטובת התומכת הכי מפורסמת שלה, והדוברת שלה סרפינה צ'יטיקה הגיבה בעזרת הצהרה שכללה איזכורים ל-24 שירים של הכוכבת, בשם "השבוע הרע של טראמפ (הגרסה של טיילור)", שבתוכה משפטים כמו (בתרגום חופשי): "השטויות שהוא אומר, הצרחות ותאוריות הקונספירציה הבלתי פוסקות שלו גורמות לרבים מאיתנו לשאול אם האיש הזה הוא רגשן מדי עבור הנשיאות. תקראו לזה איך שתרצו, אבל זה לא חדש עבור האדם הקטן ביותר שאי פעם חי".
כאמור, סוויפט הביעה את תמיכתה בהאריס אחרי העימות הנשיאותי בינה ובין טראמפ שנערך בשבוע שעבר, על ידי פוסט שבו כתבה בין היתר: "אני מצביעה עבור האריס מכיוון שהיא נלחמת עבור זכויות ומטרות שזקוקות לדעתי ללוחמת שתשיג אותן. אני חושבת שהיא מנהיגה מוכשרת ויציבה ואני מאמינה שנוכל להשיג הרבה יותר במדינה הזו בעזרת הנהגה שלווה ולא כאוטית. התרשמתי ושמחתי על בחירתו של סגן הנשיא טים וולץ, שלחם למען זכויות הלהט"ב, הפריה חוץ-גופית, וזכותה של אישה על גופה במשך עשורים".
הפוסט זכה עד כה ליותר מ-11 מיליון לייקים. טראמפ הגיב על כך לאחר מכן בריאיון שבו דווקא היה רגוע יחסית ורק אמר: "אני לא מעריץ של טיילור סוויפט. היא אדם ליברלי ונראה שהיא תמיד תומכת בדמוקרטים וסביר להניח שהיא תשלם על כך מחיר מבחינה מקצועית".
3 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט
טיילור סוויפט
טיילור סוויפט
(צילום: Amy Sussman/Getty Images)