לפני כמעט ארבעים שנה, הרבה לפני שג'ניפר ובן, בראד ואנג'לינה, וסברינה ובארי נכנסו לתמונה – היה בהוליווד פאוור קאפל גדול שסיפק למדורי הרכילות בדיוק את מה שהקוראים חשקו בו, כלומר הרבה אקשן צהבהב.
מדובר במדונה (65) ושון פן (63), שהיו נשואים במשך ארבע שנים, בין 1985 ל-1989, ונישואיהם ידעו עליות ובעיקר מורדות – בראשן שמועות על כך שפן נהג להכות את מדונה, שהייתה אז הכוכבת הכי גדולה בעולם. אחת השמועות טענה שהוא היכה אותה במחבט בייסבול, קשר אותה לכיסא והשאיר אותה כך במשך שעות.
לאורך השנים פן הכחיש את השמועות וגם מדונה המעיטה בגודל האירועים. בריאיון למגזין The New York Times שהתפרסם אתמול (שבת), הוא מספר ששמע לראשונה את השמועות האלה אחרי הגירושים, כשכבר היה עם בת זוג חדשה: "היא הסתכלה עליי כאילו הרגתי את הכלב שלה, ושאלה אותי על זה שהכיתי את מדונה בראש עם מחבט בייסבול. לא ידעתי על מה היא מדברת. אני לא האיש הכי חזק בעולם, אבל אני חושב שאם הייתי מרביץ למייק טייסון בראש, הייתי שולח אותו לבית החולים".
מדונה מצידה, הכחישה גם היא שאי פעם היה אלים כלפיה. בשנת 2015 היא העידה לטובתו בבית המשפט, כשפן תבע את המפיק לי דניאלס שבריאיון נתן את פן כדוגמה לאלימות בהוליווד: "למרות שבהחלט היו לנו כמה ויכוחים קשים בזמן נישואינו, שון מעולם לא היכה אותי, קשר אותי או פגע בי פיזית, וכל דיווח שסיפר אחרת הוא שערורייתי, מרושע, פוגעני ושקרי".
2 צפייה בגלריה
אופנה
אופנה
מדונה ושון פן
(צילום: rex/asap creative)
פן גם מספר בריאיון על היום שבו נעצר, אחרי שלדבריו מדונה סיפרה למשטרה שהיא חוששת שהוא מחזיק כלי נשק בביתם. הוא אומר: "צוות ימ"מ הגיע אליי הביתה. אמרתי להם שאני לא יוצא החוצה לפני שאסיים את ארוחת הבוקר שלי. פתאום חלונות נשברו בכול הבית שלי והם נכנסו פנימה ושמו עליי אזיקים".
למרות הסכסוכים הזוגיים והגירושים המרים, פן מודה שאין משקעים: "היא מישהי שאני מאוד אוהב. מסתבר שהרבה יותר קל לשקם חברות אחרי גירושים כשלא מעורבים בכך ילדים". הוא נותן כדוגמה הפוכה את הקשר עם אשתו לשעבר השחקנית רובין רייט, שהייתה נשואה לו בשנים 1996-2010 ואיתה יש לו שני ילדים. "לקח לנו הרבה זמן, הייתה הרבה דרמה. הרבה יותר חשוב להשלים אם מעורבים ילדים, אבל זה לא קל".
פן ומדונה אומנם התגרשו בשנת 1989, אך הכוכבת הגישה בקשת גירושים כבר ב-1987 וחזרה בה. שנתיים לאחר מכן היא הגישה אחת נוספת. בשנים האחרונות השניים סיפרו על חיבתם אחד לשנייה, נפגשו כמה פעמים ופן אף היה בקהל בכמה מהופעותיה.
מדונה הייתה אשתו הראשון של פן, ואחריה כאמור היה נשוי לרייט (58) ולשחקנית האוסטרלית ליילה ג'ורג' ד'אונופריו (33) בשנים 2020-2022.
נישואיה השניים של מדונה היו לבמאי גיא ריצ'י, לו הייתה נשואה במשך שמונה שנים עד שהתגרשו בשנת 2008.
2 צפייה בגלריה
מדונה ושון פן
מדונה ושון פן
חברים, למרות הכול
(צילום: GettyImages)