4 צפייה בגלריה
אנג'לינה ג'ולי
אנג'לינה ג'ולי
עוקצת אותו. אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט
(קרדיט- GettyImages)
הקרב המשפטי של אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט סביב היקב שרכשו בזמן שעוד היו נשואים ממשיך, וכן אתם צודקים – הוא בהחלט מתיש ומייגע, אבל מדי פעם צצות בו הבלחות משעשעות שהופכות את כל העסק לנסבל קצת יותר.
הרגע הקומי התורן התקבל לאחרונה בזכות אנג'לינה, שעקצה את בעלה לשעבר במסמכים משפטיים חדשים שהגיעו לידי אתר הרכילות Page Six ובהם היא מכנה אותו בין היתר "ילד רגזן".
ג'ולי מתייחסת במסמכים לכך שפיט טוען שהוא "בנה" במו ידיו את עסקי היין שלהם ומנסה להצטייר כאיש יינות מקצועי. ג'ולי בתגובה קראה לו "חובבן הוליוודי" וכתבה: "פיט הוא שחקן, לא יינן. הוא עוסק ביצירת אשליות לא בחול וענבים. במשך השנים שבהן הוא לכאורה 'בנה' את העסק, הוא הצטלם והופיע בעשרות סרטים בנוסף לאינספור הופעות בהן קידם את סרטיו, נסע ברחבי העולם עבור פרמיירות ובילה במסיבות הוליוודיות". היא הוסיפה ועקצה: "אין ספק שהוא ביקר ביקבים של אחרים וראה איך עובדים אנשי מקצוע צרפתים שיודעים מה הם עושים, אבל פיט הוא בהחלט לא יינן בעצמו".
4 צפייה בגלריה
אולי תשחק חוואי בסרט במקום להעמיד פנים שאתה אחד כזה?
אולי תשחק חוואי בסרט במקום להעמיד פנים שאתה אחד כזה?
אולי תשחק חוואי בסרט במקום להעמיד פנים שאתה אחד כזה?
(gettyimages)
השחקן אכן ניסה בשנים האחרונות לבנות לעצמו תדמית של עוסק בעבודות כפיים – בשנת 2014 סיפר למגזין היינות Wine Spectator: "אני חוואי עכשיו. אני אוהב ללמוד על האדמה ואיזו קרקע מתאימה לאילו סוגי ענבים, הדרמה של ספטמבר ואוקטובר – האם נקטוף היום? מה רמת הסוכר והחומציות? האם יהיה גשום? זה היה מאוד מעשיר עבורי". פיט סיפר גם שבחודשים שבהם אין קציר, הוא "נהנה לנקות את היער ולטייל בשטח".
עוד טוענת ג'ולי במסמכים שפיט גזל כספים מהעסק המשותף והוציא מיליוני דולרים על פרויקטים לא מהותיים, כמו בניית אולפן הקלטות. היא גם מתייחסת לכך שפיט האשים אותה שמכרה את חלקה ביקב לצד שלישי בניגוד להסכם ביניהם ועל מנת לחבל בעסק, וכותבת שהוא מתנהג כמו "ילד רגזן".
השניים רכשו את היקב בשנת 2008 בסכום של 28 מיליון דולר והיו שותפים שווים בנכס כמו גם במותג היין שהקימו. נכון לשנת 2022, העסק רשם רווחים של למעלה מ-16 מיליון דולר.
בחודש שעבר ערך מגזין Vanity Fair תחקיר מקיף על ההתרחשויות והדרמה האינסופית סביב היקב וסיפר שלפני כשנתיים השניים היו על סף הסכם במסגרתו ג'ולי הייתה אמורה למכור לפיט את חלקה – אך חזרה בה לאחר שהוא התעקש שתחתום על הסכם סודיות שימנע ממנה לדבר על התקרית האלימה כביכול שהתרחשה במטוסם הפרטי לעיני ילדיהם בשנת 2016 והוביל לפרידתם.
בסופו של דבר ג'ולי מכרה את חלקה בעסק למיליארדר הרוסי יורי שלפר, ופיט הזועם האשים אותה בכך שעשתה זאת מאחורי גבו ובניגוד להסכם המוקדם ביניהם שקבע שהם חייבים לקבל אישור אחד של השנייה על מכירה לצד שלישי. ג'ולי מצידה טוענת שהם מעולם לא סיכמו כזה דבר. מקורב לכוכבת סיפר למגזין: "הייתה לה הזכות המלאה לבצע את המכירה הזו. היא ניסתה לשמור על שלומה ובריאותה הנפשית וחיפשה ומצאה מישהו שלטעמה היה שותף מקצועי טוב עבור פיט".
מקורביו של פיט לעומת זאת, סיפרו שהוא ראה בצעד של ג'ולי "בגידה" והאשימו אותה בכך שניסתה לנקום בו אחרי שבית המשפט החליט שהשניים יחלקו משמורת שווה על ילדיהם, בניגוד לרצונה.
4 צפייה בגלריה
ובכן, הסיפור הזה כנראה לא יסתיים בקרוב
ובכן, הסיפור הזה כנראה לא יסתיים בקרוב
ובכן, הסיפור הזה כנראה לא יסתיים בקרוב
(צילום: gettyimages)
ובין כל ההתכתשויות המשפטיות, השניים גם עוסקים בפרויקטים חדשים. פיט יתחיל בקרוב צילומים לסרט מרוצי מכוניות לצדו של חוויאר בארדם בהפקת אולפני אפל וג'ולי שכרה השבוע בניין שלם לטובת פרויקט אופנה חברתי, במסגרתו תיתן בית ל"קבוצות מוכשרות ולא מוערכות" של תופרים שבו יוכלו לשתף פעולה ולהפגין את כישוריהם. "מעצבים בדרך כלל מאיירים או מאשרים עיצובים, אבל אלו התופרים שעושים את ההבדל ואלו שאיתם אני באמת נהנית לעבוד. לעיתים רחוקות הם מקבלים את הקרדיט והכבוד שמגיע להם", סיפרה הכוכבת.
הבניין היה שייך בעבר לאמנים המנוחים אנדי וורהול וז'אן-מישל בסקיה, וג'ולי מתכננת לשכור אותו למשך שמונה השנים הקרובות.
4 צפייה בגלריה
נמשיך לעקוב, למרות שמודים, קצת מיצינו את הסיפור
נמשיך לעקוב, למרות שמודים, קצת מיצינו את הסיפור
נמשיך לעקוב, למרות שמודים, קצת מיצינו את הסיפור
(gettyimages)