בסוף השבוע בישרו סשה ברון כהן (52) ואיילה פישר (48) שהם מתגרשים אחרי 14 שנות נישואים. השניים נפרדו בשנה שעברה, אך שמרו על כך בסוד עד עתה: "ב-2023 הגשנו בקשת גירושים", כתבו ברשתות החברתיות.
מדוע החליטו השניים לחשוף את הפרידה דווקא עכשיו? ובכן, מסתבר שהכול בגלל רבל ווילסון. הכוכבת סיפרה לאחרונה באוטוביוגרפיה שלה, שכהן הטריד אותה במהלך צילומי סרטם המשותף "גרימסבי" בשנת 2016. לטענתה, הוא דרש ממנה להתפשט שוב ושוב למרות שסירבה ואף הוריד בפניו את מכנסיו וביקש ממנה לגעת בו, כביכול עבור צילומי סצנה.
מקורבים לפישר סיפרו לאתר The Sun שדבריה של ווילסון ערערו אותה מאוד, ושבעקבותיהם החליטה לנתק את הקשר עם כהן באופן פומבי: "הספר של ווילסון היה גורם מכריע בהחלטתה של איילה להודיע על הפרידה לעולם. יש לה קריירה ותדמית משלה שעליה לדאוג לגביהן. ההאשמות של ווילסון הביכו אותה מאוד, והיא הרגישה שהגיע הזמן להודיע לכולם על החלטתם". עוד הוסיפו המקורבים, שכהן לא תמך בהחלטה: "הוא התנגד, הוא רצה להמשיך להתנהג כאילו הכול כרגיל".
3 צפייה בגלריה
סשה ברון כהן איילה פישר
סשה ברון כהן איילה פישר
היא רצתה להודיע, הוא רצה להמשיך לשמור בסוד. סשה ברון כהן ואיילה פישר
(צילום: Getty Images)
ידוע שהפרידה התרחשה בשנה שעברה, אך לא ברור בדיוק מתי. בחודש יולי האחרון פישר פרסמה תמונה שלה מתנשקת בלהט עם כהן במהלך טיול משותף ליוון, ובאוקטובר האחרון הם חגגו ביחד כמשפחה את ראש השנה היהודי בלונדון. סביר להניח שבשלב הזה הם כבר היו פרודים.
רק לפני כמה שבועות פישר התארחה בתוכנית האירוח של קלי קלרקסון, וכשנשאלה על תוכניותיהם של השניים ליום וולנטיין הקרוב, היא ענתה: "בכל שנה הוא מכין לי כרטיס ברכה שעליו כתוב 'יום אהבה שמח מ...' עם סימן שאלה גדול, כאילו שזה יכול להיות ממישהו אחר, כאילו שיש לי מחזרים אחרים". מן הסתם, פישר לא הראתה שום רמז לכך שאת הוולנטיין הקרוב הם יחגגו בנפרד.
השאלה המעניינת ביותר היא כמובן מה הוביל לפרידתם של השניים, שנחשבו לאחד מהזוגות הוותיקים והיציבים בהוליווד: הם החלו לצאת ביחד בשנת 2001, נישאו ב-2009 והביאו לעולם שלושה ילדים.
מקורביהם סיפרו לאתר Us Weekly שהבעיות ביניהם החלו הרבה לפני שנפרדו, והתבססו על חילוקי דעות בכל הנוגע לקריירות ולמשפחתם.
מקור יודע דבר סיפר למגזין שלשניים היה ריב פומבי גדול באירוע הוליוודי, שבו "הם התווכחו בקולניות לעיני הרבה כוכבים". הוויכוח היה רועש מספיק כדי שכל הסובבים ישמעו על מה מדובר, ולפי המקורב נושאי הוויכוח נעו מתאריכי צילומים של סרטים שהתנגשו, סיבובי יח"צ ועד הטיפול בילדיהם. "יש ביניהם הרבה אהבה, אבל הם לא הסתדרו והפכו לאנשים שונים ממה שהיו בתחילת הקשר. הם רוצים דברים שונים בכל הנוגע לקריירות שלהם. הם לא הגיעו להחלטה הזו בקלות ועדיין קרובים מאוד".
מי שעקב אחרי בני הזוג אולי הבין שמשהו לא טוב קורה ביניהם, שכן בחודשים האחרונים הם לא פרסמו תמונות משותפות ברשתות החברתיות וגם לא הגיעו ביחד לאירועים.
3 צפייה בגלריה
סשה ברון כהן איילה פישר
סשה ברון כהן איילה פישר
|הפכו לאנשים שונים"
(צילום: Getty Images)
"הנישואים שלהם החלו להתפרק לפני כמה שנים", סיפר מקורב לאתר Daily Mail. "הכול התחיל כשהם עברו לאוסטרליה ב-2020 כדי שאיילה תוכל להיות קרובה למשפחתה, אבל זה הרחיק את סשה מכל מי שהכיר". המקורב – שללא ספק לקח את הצד של כהן בפרידה, הוסיף: "הוא עשה את ההקרבה הזאת עבורה והקריב הרבה לאורך נישואיהם. הפרידה הזה משפיעה עליו מאוד בגלל שאיילה הייתה כול חייו לאורך הרבה שנים".
מקורב נוסף סיפר ל-Us Weekly: "הם חיים בנפרד מאז השנה שעברה, אבל רצו לתת זמן לילדיהם להשלים עם המצב לפני שהחדשות יתפרסמו בכל מקום. הם אנשים מאוד פרטיים ורצו להתמקד במשפחתם".
לפי הדיווחים, לאיילה יש כרגע משמורת על הילדים והיא וכהן "עדיין חושבים על הדרך הטובה ביותר שבה הוא יוכל להיות נוכח באופן קבוע בחייהם". ומה לגבי חלוקת הרכוש? כאן העניינים כנראה יסתבכו: "יש להם הסכם ממון, אבל זה עדיין בעייתי כי כל הדברים שרכשו ביחד היו עבור שניהם ועבור משפחתם".
המקורב גם הבהיר שהפרידה לא קשורה לחוסר נאמנות מצד אף אחד מהצדדים, וגם לא להתרחשויות האחרונות עם ווילסון, שכן שהם נפרדו הרבה לפני שהשחקנית סיפרה על החוויה הלא נעימה שהייתה לה עם כהן.
כהן מצידו הכחיש את טענותיה של ווילסון אך היא לא וויתרה ואמרה לאחרונה בריאיון שיש נשים שפנו אליה וסיפרו שעברו חוויות דומות עם השחקן, אך שהן חוששות להיחשף. "יש כמה נשים שיצרו איתי קשר, וכעת זה תלוי בהן אם לשתף את סיפוריהן ברבים. קשה לצאת נגד מישהו מפורסם, כי יש לו עורכי דין יקרים, יח"צנים שמתמחים בניהול משברים ועוד כל מיני טריקים", אמרה והוסיפה: "מנחם לדעת שהאמת תצא לאור בסופו של דבר".
3 צפייה בגלריה
סשה ברון כהן איילה פישר
סשה ברון כהן איילה פישר
הבעיות שלו רק התחילו?
(צילום: GettyImages)