נטלי פורטמן ובעלה בנג׳מין מילפייה נפרדו בשנה שעברה, כך מספרות השמועות. בני הזוג לא הגיבו על הנושא, ולפיכך לא אישרו ולא הכחישו, מה שכמובן עודד את הגולשים להפליג בספקולציות ואת כלי התקשורת לפרסם דיווחים, שיחות עם מכרים יודעי דבר ותמונות פפראצי של השניים ללא טבעות נישואים.
פורטמן, שמאז ומתמיד הייתה חרדה לפרטיותה ופרטיות משפחתה, נשאלה בריאיון חדש עם מגזין Vanity Fair על תחושותיה לגבי הסיקור הנרחב שקיבלו נישואיה בשנה האחרונה, והיא לא הסתירה את כעסה.
"אנשים כתבו על נישואייך וחייך האישיים באופן מאוד פומבי. איך הרגשת?", נשאלה הכוכבת, שענתה בקצרה: "זה נוראי, ואין לי שום רצון לתרום לכך". המראיין טען שגם הוא לא נהנה לשאול על כך, והיא השיבה: "אני מתארת לעצמי".
פורטמן, שנולדה בירושלים כנטע-לי הרשלג, עברה עם משפחתה לארה"ב כשהייתה בת 9 וכשהחלה את דרכה בתעשיית הבידור בגיל 12, אימצה לעצמה את שם הנעורים של סבתה - פורטמן. בשיחה עם Vanity Fair, היא מסבירה שכבר בתור ילדה הייתה נחושה להפריד בין חייה ככוכבת קולנוע צעירה לבין חייה האישיים: "בחרתי לעצמי שם אחר כשהתחלתי, וזה היה מעניין מכיוון שהיו לי שתי זהויות שונות. כעסתי אם מישהו בבית הספר קרא לי נטלי פורטמן, כי שם הכירו אותי בתור נטלי הרשלג. זה היה מעין פיצול קיצוני של הזהות שלי, שניסיתי לאחד קצת יותר כשהתבגרתי. הרגשתי שזה לא בסדר, כי שתי הזהויות האלה הן חלק ממני, אין אני 'אמיתית' ואני 'מזוייפת', והן לא בהכרח זקוקות לשמות שונים".
פורטמן הוסיפה: "ואלו לא רק שתי הגרסאות האלה. יש הרבה דרכים שבהן אחרים רואים אותי, גם באופן אישי וגם בחיי הפומביים, ויש הרבה דרכים שבהן אני רואה את עצמי. חשוב שכולן יהיו בתוכי וחלק ממני. כשנולדו ילדיי והקמתי משפחה, התחלתי להבין שזה לא עוזר שיש שתיים ממני. יש לי הרבה אינטראקציות במהלך היום, ולא לכלול אותן בחוויות שלי יהיה לא אמיתי".
כמו שאפשר להבין, פורטמן לא ניצלה את הריאיון כדי לשים סוף לספקולציות לגבי נישואיה אחת ולתמיד, כך שסטטוס הזוגיות שלה עדיין לא ברור. יחד עם זאת, רק לפני חודש היא נתנה רמז עבה למגזין WSJ, כשסיפרה שהיא מתגוררת בימים אלו בפריז ביחד עם שני הילדים שלה ושל בעלה, אך את מילפייה לא הזכירה. כמובן שזה הספיק למדורי הרכילות ולגולשים כדי לקבוע שמדובר באישור עקיף של הכוכבת על כך שהשניים אכן נפרדו, ושמילפייה עזב את הבית (או סולק ממנו). בנוסף, היא הגיעה לבדה לטקס גלובוס הזהב שהתקיים בינואר, וללא טבעת.
2 צפייה בגלריה
נטלי פורטמן
נטלי פורטמן
בלי בעלה ובלי טבעת. נטלי פורטמן
(צילום: AP)
לפי הדיווחים, השניים נפרדו באמצע השנה שעברה לאחר שמילפייה בן ה-46 בגד בפורטמן (42) עם צעירה צרפתייה בשם קמיל אטיין (25). הם הכירו באופרה הלאומית של פריז, שם הוא עבד בעבר בתור מנהל המחול.
אתר People סיפר שהרומן היה קצר ולאחר שפורטמן גילתה עליו, מילפייה היה נחוש לקבל את סליחתה: "הוא עושה כל מה שאפשר כדי לגרום לה לסלוח לו ולשמור על המשפחה ביחד. הוא יודע שהוא עשה טעות גדולה". אך ניסיונות הפיוס לא צלחו והשניים נפרדו: "הם ניסו לעבוד על הנישואים אבל כרגע הם פרודים", סיפר אתר US Weekly.
פורטמן ומילפייה הפכו לזוג לאחר שהכירו על הסט של הסרט "ברבור שחור" בשנת 2009. ב-2011 נולד בנם הבכור אלף ושנה לאחר מכן, באוגוסט 2012, הם התחתנו בטקס יהודי בקליפורניה. בינואר 2014 נודע שמילפייה החל תהליך גיור, ושלוש שנים לאחר מכן השניים הרחיבו את התא המשפחתי והביאו לעולם את בתם השנייה עמליה.
2 צפייה בגלריה
אפטר פארטי אוסקר
אפטר פארטי אוסקר
פורטמן ובנג׳מין מילפייה
(צילום: Gettyimage)