טראוויס קלסי הוא לא רק ספורטאי מצטיין אלא גם איש עסקים חכם בעל שאיפות גדולות, ולפי הדיווחים הוא מתכנן לנצל את ההצלחה שזכה לה בשנה האחרונה כדי להפוך את עצמו לכוכב גדול עוד יותר – ויש מישהו מפורסם אחר שהוא מתכנן ללכת בעקבותיו (ולא מדובר בחברה המפורסמת שלו).
ברגע שקלסי הפך לבן זוגה של טיילור סוויפט, הפרופיל הציבורי שלו זינק לשמיים. שחקן הפוטבול המצליח הוא דמות מוכרת בעולם הספורט כבר שנים, אבל הזוגיות עם הזמרת הכי מצליחה בעולם הציגה אותו לקהלים חדשים שלא בהכרח התעניינו לפני כן בפועלו.
כעת מדווחים האתרים בחו"ל שקלסי לא מעוניין להישאר בגבולות עולם הספורט, אלא להפוך לכוכב גם בתחומים אחרים – והיעד הבא שהוא מעוניין לכבוש הוא הוליווד. לפי New York Times, חזונו של קלסי הוא ללכת בעקבותיו של דוויין "דה רוק" ג'ונסון, שהתחיל בתור מתאבק והפך לאחד משחקני הקולנוע הכי מצליחים ואהודים בתעשייה.
4 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט
טיילור סוויפט
יוצא מהמגרש ונוסע להוליווד. טראוויס קלסי
(צילום: AP)
מנהליו של קלסי הם האחים אנדרה וארון איינס, שמספרים שרק בשנה שעברה הם נסעו עם קלסי ועברו ליד שלט גדול עם תמונתו של ג'ונסון. קלסי הביע את רצונו להיות מפורסם כמוהו והאחים אמרו לו שהוא יכול להיות כזה. וזה אכן מה שקרה. ארון מספר: "אנשים אומרים לי 'השנה הזו הייתה מטורפת'. כשאני עונה להם 'למען האמת, היא לא כל כך מטורפת', הם מסתכלים עלי מוזר. אבל זה קל כשיש לך תוכנית - ואנחנו הוצאנו אותה לפועל".
האחים בנו תכנית מפורטת כדי להביא את הלקוח שלהם לפסגה והצליח להם, בתקופה האחרונה הוא כיכב בשבע פרסומות, הופיע על שערי מגזינים, השיק מותג אופנה ביחד עם הקבוצה שלו, החל להנחות פודקאסט ביחד עם אחיו שחקן הפוטבול ג'ייסון קלסי, וגולת הכותרת: הנחה פרק של התכנית "סאטרדיי נייט לייב" - כבוד ששמור לכוכבים הכי גדולים של הרגע.
4 צפייה בגלריה
דוויין ג'ונסון דה רוק
דוויין ג'ונסון דה רוק
הרול מודל של קלסי. דוויין ג'ונסון
(צילום: GettyImages)
וכל זה מבלי לציין את הברור מאליו – הזוגיות עם סוויפט, שהתחילה בספטמבר האחרון ובין לילה הפכה להיות הכי מדוברת ומסוקרת בעולם.
ברור לנו מה אתם חושבים – האם הזוגיות הזו היא חלק מהתוכנית הגדולה שלו? ובכן, Daily Mail כותב: "לצאת עם טיילור לא היה בהכרח חלק מהתוכנית, אבל זה בהחלט עזר". תבינו מזה מה שתבינו.
ואי אפשר להכחיש שהזוגיות הזאת הועילה לפרסום שלו: קהל גדול של חובבי מוזיקה ומעריציה של סוויפט בפרט, שאולי לא התעניינו בספורט לפני כן, הפכו לבקיאים ומושקעים רגשית בקלסי וקבוצתו. מכירות המרצ'נדייז של הקבוצה שברו שיאים, המשחקים התמלאו עד אפס במקום בקהל חדש (מה שסביר להניח לא בהכרח שימח את האוהדים הוותיקים והקבועים של הקבוצה) והרייטינג של המשחקים זינק, כמו גם ההתעניינות התקשורתית.
ההצלחה הפתאומית שקלסי הביא לקבוצה – לא על המגרש אלא דווקא מחוצה לו (בפועל הקבוצה רשמה לא מעט הפסדים מאז פתיחת העונה ותחילת הזוגיות), אפשרה למנהלי הקבוצה לשכור צוות של יחצ"נים ואסטרטגיים תקשורתיים, ולפנק את השחקנים בשף פרטי ומאמן אישי.
גם הצוות של קלסי עצמו התרחב: מעבר לשני מנהליו, הוא חתם כמיוצג בסוכנות אומנים מובילה ויש לו כעת גם ארבעה סוכנים שמתמקדים רק בקריירת הפוטבול שלו.
4 צפייה בגלריה
טראוויס קלסי
טראוויס קלסי
מככב על שערי המגזינים
(צילום: מגזין People )
לפי הדיווחים התקופה החשובה לפיתוח הקריירה של קלסי מעבר לעולם הספורט, תתחיל בחודש הבא לאחר הסופר בול ותימשך כחמישה חודשים עד פתיחת מחנה האימונים בחודש יולי. בזמן הזה קלסי ומנהליו יתמקדו בפיתוח והרחבת המותג שלו.
בנוסף לכל זה, קלסי גם עשה צעד חשוב עבור סלב שמכבד את עצמו - וביקש לרשום סימנים מסחריים על שמו ועל כמה ביטויים שלטענתו מזוהים עמו, ביניהם Killlatrav – שם היוזר שלו באינסטגרם (אשר לפי הדיווחים יהיה שם מותג התכשיטים שהוא עומד להוציא), הביטוי Alright Nah, "טיסה 87" – רפרנס למספר החולצה שלו ו- Kelce's Krunch.
יחד עם זאת, מספרים האחים שהם נזהרים שלא להפוך את קלסי למאוס בעיני הקהל וקלסי מצהיר שחזונו הוא "איכות על פני כמות, והאותנטיות קודמת לכל". האם יהפוך לכוכב ענק בקנה המידה של סוויפט או ג'ונסון? הוא בדרך הנכונה - אבל היא עוד ארוכה.
4 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט טראוויס קלסי
טיילור סוויפט טראוויס קלסי
הפאוור קאפל הזה עוד ילך ויתחזק
(צילום: BlayzenPhotos / BACKGRID)