בצל השמועות על פרידה - שהופכות לאמיתיות מרגע לרגע, אתר TMZ מדווח כי בן אפלק רכש בית בפסיפיק פליסיידס, ללא אשתו (בנפרד?) ג'ניפר לופז.
על פי האתר, אפלק שילם עבור האחוזה - שכוללת חמישה חדרי שינה, שישה חדרי רחצה, פינת אוכל, סלון, חדרי ארונות, בית הארחה ועוד פינוקים רבים - 20.5 מיליון דולר.
3 צפייה בגלריה
בן אפלק סרפינה אפלק
בן אפלק סרפינה אפלק
עוד צעד לקראת הסוף. בן אפלק
(צילום: Backgrid)
שמועות בדבר משבר ביחסים הכי מרתקים בהוליווד החלו בחודש מאי האחרון. בתחילה לופז ואפלק ניסו להכחיש את הדברים ונפגשו בציבור מספר פעמים - כשהם עונדים את טבעות הנישואים שלהם כמובן, אך בו זמנית מקורביהם החלו ללרלר ולספר כי הנישואים שלהם ממש לקראת הסוף.
על פי הדיווחים, השניים לא מתגוררים ביחד כבר מספר חודשים כשלופז מתגוררת באחוזה בבל אייר בזמן שאפלק שהה עד לאחרונה בדירה שכורה בעלות של 100 אלף דולר בחודש ליד אשתו לשעבר ואם ילדיו ג'ניפר גארנר.
בחודש יוני האחרון דווח כי השניים החליטו למכור את ביתם המשותף שבלוס אנג'לס - ששוויו מוערך ב-65 מיליון דולר, ומוקדם יותר החודש נודע כי כמה פריטים יוקרתיים שהיו ברשותם, כמו יצירות אומנות לאספנים נמכרו כבר בתחילת יוני.
3 צפייה בגלריה
האמנו שזה יהיה לנצח. בן וג'ן
האמנו שזה יהיה לנצח. בן וג'ן
האמנו שזה יהיה לנצח. בן וג'ן
(צילום: Mega)
כדי לזרות עוד קצת מלח על הפצעים, נציין כי הרכישה של אפלק מגיעה ימים ספורים לאחר שלופז חגגה את יום הולדתה ה-55 בלעדיו.
הזמרת נצפתה ותועדה כשהיא יוצאת ממלון בהמפטנוס לאחר החגיגות כשהיא עונדת את טבעת הנישואים אך ללא כל זכר לבעלה.
"ראיתי את כול הברכות, הסרטונים והפוסטים היפים שלכם", כתבה לופז באינסטגרם לצד תמונה שלה מהאירוע. "צחקתי, חייכתי, בכיתי - וכשראיתי את שלט החוצות בטיימס סקוור הייתי המומה. יש לי את המעריצים הטובים והמדהימים ביותר בעולם. אני לא יכולה להסביר כמה אני נרגשת ומרגישה מבורכת שאתם חלק מחיי. תודה רבה לכם".
לופז הוסיפה: "קשה להאמין שבילינו את כל הזמן בזה ביחד. כשאני יושבת וחושבת על המסע יוצא הדופן הזה, אני עדיין מרגישה כמו אותה בחורה מתחילת הדרך שהייתה מלאת אנרגיה וחוצפה - מוכנה לטרוף את העולם ועם זאת כל כך עדינה, שברירית ולפעמים מאוד מפוחדת - אבל מלאת אהבה. אני רוצה שתדעו היום, ביום הולדתי, שאתם המתנה הגדולה ביותר שלי - מלבד המשפחה והחברים שלי. תמיד הייתם שם בשבילי - בזמנים הטובים והקשים. אני תמיד יכולה לסמוך עליכם ואני רוצה שתדעו שאתם תמיד יכולים לסמוך עליי. תודה, תודה, תודה!". ושום מילה על בן.
3 צפייה בגלריה
ג'ניפר לופז
ג'ניפר לופז
חגגה בלי בן. לופז
(צילום: אינסטגרם)