3 צפייה בגלריה
שאנן דוהרטי
שאנן דוהרטי
מעריצים נלהבים. בצדק! שאנן דוהרטי
(צילום: אינסטגרם)
לצעירי שנות התשעים וחובבי הנוסטלגיה בארה"ב הייתה הזדמנות מלהיבה ומרגשת לפגוש בסוף השבוע האחרון את הכוכבים הכי גדולים של אותן שנים, בכנס מעריצים מיוחד שבו לקחו חלק שחקני כמה מהסדרות הגדולות של התקופה, ביניהן "צער גידול בנות", "סברינה המכשפה הצעירה", "אריזה משפחתית", "הצלצול הגואל", "מכושפות" ו"בוורלי הילס 90210".
האיחוד של "בוורלי הילס" היה מלהיב במיוחד, שכן בניגוד לכנסים דומים שנערכו בעבר ובהם הקאסט הגיע בהרכב חסר, הפעם נכחו בו כל השחקנים המקוריים (מינוס לוק פרי שהלך לעולמו), ובראשם שאנן דוהרטי שנאבקת בימים אלו במחלת הסרטן.
השחקנים, דוהרטי, ג'ייסון פריסטלי, ג'ני גארת', טורי ספלינג, גבריאל קרטריס, איאן זירינג ובריאן אוסטין גרין, הצטלמו עם המעריצים, נתנו להם חתימות (ניינטיז או לא ניינטיז?) וגם לקחו חלק בפאנל שבו לקהל הייתה הזדמנות לשוחח איתם ולשאול שאלות. אחד הרגעים המרגשים – אם לא המרגש שבהם, התרחש לקראת סוף הפאנל, כשהנוכחים נעמדו ומחאו כפיים לדוהרטי במשך דקות ארוכות. היא מצידה, התרגשה עד דמעות והודתה להם: "תודה רבה, אתם יודעים שאני אוהבת לבכות בלי הפסקה ונראה שזה מה שאני עושה. אז תודה לכם".
3 צפייה בגלריה
שאנן דוהרטי
שאנן דוהרטי
דוהרטי התרגשה עד דמעות
(צילום: AP)
דוהרטי גם הייתה אחראית לרגע משעשע בו אמרה בהומור עצמי: "המקצוע השני שלי הוא להתארס, להתחתן ולהתגרש, ואני עושה את זה היטב". דוהרטי נפרדה בחודש אפריל האחרון מבעלה מזה 11 שנים, קורט איסווריינקו. כשהדוברת שלה אישרה זאת לתקשורת, היא רמזה שבגד בכוכבת: "הדבר האחרון ששאנן רצתה הוא להתגרש. למרבה הצער, היא הרגישה שלא הייתה לה ברירה אחרת".
איסווריינקו היה בעלה השלישי של דוהרטי, קדמו לו השחקן אשלי המילטון לו הייתה נשואה במשך שנה בשנת 1993, ושחקן הפוקר ריק סולומון, שגם לו היא הייתה נשואה במשך שנה בשנת 2002.
עוד סיפרה דוהרטי, שבצעירותה נחשבה לילדה הרעה של הוליווד ומעלליה כיכבו תדירות בצהובונים, שהיא עומדת להתחיל פודקאסט חדש בו היא תספר ותדבר על הכל: "זה יהיה כמו ספר זיכרונות בשידור חי, כך שתוכלו לשמוע על כל מה שסירבתי לספר בעבר. אני אגיד את כל האמת, אבל בצורה נחמדה".
יש לציין שבניגוד לאהבה שהיא מקבל כיום ובשנים האחרונות, במהלך שנות התשעים דוהרטי ספגה הרבה שנאה ובוז, לא רק מהתקשורת אלא גם מהקהל, ואף הוקם עבורה (או נגדה?) מועדון אנטי-מעריצים מיוחד ששמו היה "אני שונא את ברנדה", דמותה בסדרה.
דוהרטי אובחנה לראשונה עם סרטן השד בשנת 2015, ולאחר שרשרת טיפולים ארוכה בישרה בשנת 2017 שהמחלה נמצאת בנסיגה. למרבה הצער, בשנת 2020 היא סיפרה שהסרטן חזר ושהוא בשלב מתקדם. לאחרונה סיפרה גם שהסרטן התפשט למוחה ושיתפה סרטונים מסבב ההקרנות שעברה כטיפול: הפחד שלי ברור... אני בת מזל שיש לי רופאים נהדרים, אבל הפחד הזה, הבלגן, התזמון של הכל, ככה סרטן יכול להיראות".
3 צפייה בגלריה
שאנן דוהרטי
שאנן דוהרטי
מחכים לפודקאסט!
(צילום: GettyImages)