3 צפייה בגלריה
שאנן דוהרטי
שאנן דוהרטי
משתפת באומץ. שאנן דוהרטי
(צילום: AP)
שאנן דוהרטי (52) מתמודדת בימים אלו עם סרטן במצב מתקדם, ואתמול (ג') היא שיתפה באומץ עדכון לגבי מצבה הרפואי.
השחקנית פרסמה סרטון שמתעד הקרנה שעברה לפני כחצי שנה, ובו היא נראית דומעת במהלך הטיפול. היא כתבה: "סבב ההקרנה הראשון נערך ב-12 בינואר. שבוע לפני כן בדיקת ה-CT הראתה שיש גידול במוחי. הפחד שלי ברור, אני מאוד קלסטרופובית ודברים רבים קרו בחיי".
היא ממשיכה וכותבת: "אני בת מזל שיש לי רופאים נהדרים, אבל הפחד הזה, הבלגן, התזמון של הכל... ככה סרטן יכול להיראות".
הפוסט זכה עד כה לעשרות אלפי לייקים ותגובות תומכות, בהן גם של חברות מפורסמות כמו סלמה בלייר שכתבה: "זה הרבה להתמודד איתו שוב, ואני מתפללת שהשלווה הנבונה שיש בך תמצא אותך ברגעי האימה האלו. תדעי שאנחנו תומכים בך".
השחקניות מירה סורבינו וקייל ריצ'רדס שלחו גם הן את אהבתן, והעיתונאית ואשת האופנה נינה גרסייה כתבה: "תודה על השיתוף את כל כך אמיצה. חושבים עלייך ומתפללים עבורך".
יום לפני כן שיתפה דוהרטי סרטון נוסף, בו מתאימים לה את המסכה שלבשה במהלך ההקרנה.
3 צפייה בגלריה
שאנן דוהרטי
שאנן דוהרטי
שאנן דוהרטי
(צילום: אינסטגרם)
דוהרטי השתתפה לאחרונה במספר כנסי מעריצים של סדרות וסרטים משנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000, בהם לקחו חלק גם הסדרות האייקוניות בהן כיכבה: "בוורלי הילס 90210" ו"מכושפות". בכנס שנערך במרץ האחרון, היא נשאלה על ידי אחד המעריצים מה שלומה וענתה לו בחיוך: "אני מרגישה נהדר, תודה ששאלת".
דוהרטי אובחנה לראשונה עם סרטן השד בשנת 2015, ולאחר שהמחלה הייתה בנסיגה למשך תקופה, היא חזרה בשנת 2020, אז סיפרה שהמחלה נמצאת בשלב 4. "האם הכל יפה? ממש לא, אבל זה אמיתי ואני מקווה שהשיתופים שלי ילמדו את כולנו ויראו לנו איך הסרטן נראה. אני מקווה לעודד אנשים להיבדק בקביעות, להתגבר על הפחד ולהתמודד עם מה שיגיע", כתבה לפני כשנתיים באחד הפוסטים שלה.
חייה של דוהרטי סוערים גם מעבר להתמודדות עם המחלה: לפני כחודשיים נודע שהגישה בקשת גירושים מבעלה מזה 12 שנים, קורט איסווריינקו. הדוברת שלה מסרה בתגובה לכלי התקשורת: "הדבר האחרון ששאנן רצתה הוא להתגרש. למרבה הצער, היא הרגישה שלא הייתה לה ברירה אחרת". סלואן לא הסתפקה במילים האלו, ורמזה בבוטות מהי הסיבה לפרידה כשהציעה לתקשורת לבקש פרטים נוספים מהמנהלת האישית של איסווריינקו – שלטענתה "קשורה בצורה אינטימית" לסיבת הגירושים. אתר TMZ סיפר אז שלפי מסמכי תביעת הגירושים שהגישה הכוכבת, היא הודיעה שהיא דורשת מבעלה דמי מזונות ואינה מעוניינת לשלם לו.
בנוסף, היא תקפה לאחרונה את אירגון השחקנים האמריקני בטענה שאינו דואג לשחקניו החולים אשר לא יכולים לעבוד: "איך קורה שאנשים כמוני, שעבדו מגיל 10 ושילמו עמלות, כשאנחנו לא מסוגלים לעבוד מסיבות בריאותיות - האיגוד שלנו נוטש אותנו?", כתבה. נשיאת הארגון הנוכחית, השחקנית פראן דרשר, לא הגיבה לדבריה.
3 צפייה בגלריה
שאנן דוהרטי
שאנן דוהרטי
שאנן דוהרטי
(צילום: אינסטגרם)