אחרי חודשים ארוכים של שמועות על משבר ביחסים, ביום שישי האחרון קיילי ג'נר והבויפרנד טימותי שאלאמה נתפסו בעדשת הפפראצי כשהם מבלים ביחד בהוליווד.
השניים, שלא נראו ביחד בציבור מאז ינואר האחרון, כשנצפו והתמזמזו קלות בטקס גלובוס הזהב, בילו את הערב בקולנוע. קיילי וטימותי כנראה עודכנו בעלייה בהיקף תחלואת הקורונה והתאבזרו במסכות - ספק כדי להישמר מפני הזיהום, ספק כדי להסתתר מפני צלמי הפפראצי.
על פי דיווחים, הדייט הקודם של השניים היה בחודש מאי האחרון, אז הצטרפו לזוג חברים והארבעה בילו ביחד במסעדה. יחד עם זאת, אין שום תיעוד לאירוע המדובר מלבד כמה עוברי אורח ששמחו לתת קצת מידע: "טימותי היה ממש קול, מאוד נחמד", מסר בר המזל. מקורב לזוג סיפר כי "גם קיילי וגם טימותי מעדיפים לשמור על מערכת היחסים שלהם מתחת לרדאר ורחוק מהעין הציבורית".
נחזור לטקס גלובוס הזהב, שם בילו השניים צמודים ולא חסכו בנשיקות ופלירטוטים. "ברור לכולם שיש ביניהם כימיה מדהימה", סיפר אז מקורב ל-Us Weekly וכינה אותם "ציפורי אהבה". "הם פשוט לא הצליחו להפסיק לגעת אחד בשני לאורך כל הערב".
3 צפייה בגלריה
קיילי ג'נר טימותי שאלאמה
קיילי ג'נר טימותי שאלאמה
בחזרה לטקס גלובוס הזהב. קיילי וטימותי
(צילום מסך)
עם זאת, נראה שאותם פלירטוטים מאוהבים מטקס הגלובוס הוחלפו מהר מאוד בשמועות בדבר משבר זוגי. "הם כבר בקושי מבלים ביחד", סיפר מקורב רכלן בחודש אפריל האחרון. "אי אפשר אפילו לומר שהם בהפסקה. החיים שלהם נעשו מאוד עמוסים והם התרחקו מאוד. כמובן שברגע שלוחות הזמנים יירגעו - הכול יכול להשתנות. עדיין אכפת להם זה מזו, אז אולי הם ימשיכו מאיפה שהפסיקו".
מקור אחר דווקא טען שהם עדיין ביחד למרות השמועות, ובריאיון שפורסם במגזין Ok אמר: "הם מאוד רציניים, מאוהבים ושמחים להוכיח שכל מי שהימר נגדם טעה. טימותי חושב שקיילי היא אשת עסקים מדהימה ואמא נהדרת".
בחודש יוני האחרון השמועות המשיכו להתעצם והפעם סיפרו כי קיילי הרבה יותר מושקעת בקשר הזה: "קיילי עושה כל שביכולתה על מנת לשמור על הזוגיות עם טימותי", אישר מקורב יודע דבר ל"דיילי מייל" והוסיף כי מקורביה חוששים מכך שיישבר לה הלב. "קיילי מאוהבת בו בטירוף והשקיעה המון במערכת היחסים הזו. היא החליטה לפרסם את הרומן ביניהם מכיוון שהייתה בטוחה שיש לזה עתיד".
מקורב אחר סיפר שטימותי מצידו, לא שם את קיילי בראש סדר העדיפויות שלו וציין כי "אחיותיה אומרות לה להתרחק ממנו - אבל היא פשוט לא מסוגלת". מקור אחר אמר כי "משפחתה של קיילי מרגישה שהיא אדם הרבה יותר צנוע ואמיתי כשהיא נמצאת לצידו", והוסיף ש"היא כל כך אוהבת אותו ומאמינה שהוא האחד".
3 צפייה בגלריה
קיילי ג'נר טימותי שאלאמה
קיילי ג'נר טימותי שאלאמה
אתם באמת חייבים להצטלם ביחד יותר. נגמר לנו המלאי!
(צילום מסך)
מקור נוסף (ככה זה כשיש לכם חברים מגה רכלנים) בכלל טען כי "טימותי לא אהב את כל תשומת הלב שהוא וקיילי קיבלו בעקבות אותה נשיקה מטקס גלובוס הזהב", והוסיף: "הקריירה שלו ממריאה והוא רוצה להגן על זה ולתת לעצמו לשגשג בזכות הכישרון שלו ולא בזכות מי שהוא יוצא איתה". עוד הוסיף הלרלרן כי הכוכב "רוצה במקביל גם לשמור על מערכת היחסים עם קיילי", ואמר ש"קיילי יודעת שהיא הכול בשביל טימותי והיא מקבלת את מי שהוא רוצה להיות מבחינה אישית ומקצועית. אולי בעוד שנה, כשהסרט החדש שלו יקבל את מלא תשומת הלב, הוא יהיה בסדר עם האפשרות לצאת עם הזוגיות הזו ממש לאור ולהגיע ביחד לשטיחים אדומים". יש לנו זמן, אנחנו נמתין בסבלנות.
3 צפייה בגלריה
טימותי שאלאמה
טימותי שאלאמה
מרוכז בקריירה. טימותי שאלאמה
(צילום: AP)