פרק הנישואים של סופיה ורגרה (51) וג'ו מנגניילו (47) תם ונשלם באופן סופי: שמונה שנים אחרי שהתחתנו ושבעה חודשים לאחר שנפרדו, בני הזוג לשעבר הגיעו להסכמה על כל הפרטים וחתמו על הסכם הגירושים, כך דיווחו אתרי הבידור בחו"ל בסוף השבוע.
בניגוד לגירושים אחרים שבהם מעורבים ידוענים עתירי ממון ונכסים – הגירושים של ורגרה ומנגניילו היו מהירים יחסית ולא לוו בבעיות מיוחדות, שכן היה להם הסכם טרום נישואים שהסדיר בבירור את תנאי הפרידה ביניהם. גם העובדה שלשניים לא היו ילדים משותפים, הקלה על הנושא.
גירושיהם מוגדרים כ"תיק ללא עוררין", שמשמעו הוא ש"שני הצדדים הסכימו בכתב על נכסיהם ונישואיהם, והגישו את המסמך לבית המשפט". לפי ההסכם, כל אחד מהם ישמור על הנכסים שרכש במהלך הנישואים ואף אחד מהם לא ישלם מזונות לאחר.
2 צפייה בגלריה
גירושים בלי דרמות. סופיה ורגרה וג'ו מנגניילו
גירושים בלי דרמות. סופיה ורגרה וג'ו מנגניילו
גירושים בלי דרמות. סופיה ורגרה וג'ו מנגניילו
(מתוך אינסטגרם)
ורגרה ומנגניילו הפכו לזוג באמצע שנת 2014, התארסו בחג המולד של אותה השנה והתחתנו בנובמבר 2015. בחודש יולי האחרון הם בישרו על פרידתם: "קיבלנו את ההחלטה הקשה להתגרש. בתור שני אנשים שאוהבים ודואגים זה לזה מאוד, אנחנו מבקשים לכבד את הפרטיות שלנו בזמן שאנחנו מנווטים לעבר השלב החדש הזה בחיינו". יומיים לאחר מכן הגיש השחקן בקשת גירושים וציין את הסיבה כ"חילוקי דעות שאינם ניתנים לגישור".
לאחרונה חשפה הכוכבת שחילוקי הדעות המדוברים נבעו מרצונו של הכוכב להביא ילדים, בעוד שהיא לא הייתה מעוניינת. בריאיון למגזין הספרדי El País הסבירה: "הנישואים שלי התפרקו כי בעלי צעיר יותר, הוא רצה ילדים ואני לא רציתי להיות אמא מבוגרת. הרגשתי שזה לא הוגן כלפי התינוק. אני מכבדת את כל מי שעושה את זה, אבל עבורי זה לא התאים".
לכוכבת יש ילד אחד מנישואיה הראשונים, והיא אמרה: "ילדתי את בני כשהייתי בת 19. הוא עכשיו בן 32, ואני מוכנה להיות סבתא, לא אמא. אז אם האהבה תגיע, הוא צריך להגיע עם ילדים משלו". היא הוסיפה: "אני כמעט בגיל המעבר, ככה הטבע פועל. כשבני יהפוך לאבא, אני רוצה שהוא יביא אליי את התינוק למעט זמן, אחזיר לו אותו ואמשיך בחיי. זה מה שאני צריכה לעשות".
בימים אלו שניהם כבר חובקים בני זוג חדשים: ורגרה יוצאת עם המנתח האורטופדי ג'סטין סלימן בעוד שמנגניילו בזוגיות עם השחקנית קייטלין אוקונר (33).
2 צפייה בגלריה
תם ונשלם
תם ונשלם
תם ונשלם
(צילום: gettyimages)