17 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט
טיילור סוויפט
מלכת הלבבות. טיילור סוויפט
(צילום: Dimitrios Kambouris/Gettyimages)
"כשזה מגיע למאהבת, אני מבטיחה לך שלעולם לא תמצא מישהי כמוני": שרה טיילור סוויפט (33) בשיר ME, שיצא לאוויר העולם בשנת 2019 והפך ללהיט. ואגב, אם תשמעו מה יש לאחד מהאקסים שלה - במקרה הזה טום הידלסטון - לומר על הזמרת (ספוילר: רק דברים טובים) אז כנראה תשתכנעו שיש דברים בגו.
ועדיין, למרות שהיא אולי בת הזוג הכי מדהימה - סוויפט החליפה לאורך השנים בכותרות לא מעט בני זוג. מוקדם יותר השבוע דיווחו אתרי הרכילות מעבר לים כי הכוכבת רווקה שוב, לאחר זוגיות של חודשיים עם סולן להקת The 1975 מת'יו הילי, שהתחילה פחות מחודש לאחר שנפרדה ממי שהיה בן זוגה בשש השנים האחרונות - ג׳ו אלווין. מבולבלים? גם אנחנו, לכן הגיע הזמן לעשות סדר בחיי האהבה של טיי טיי.

ההוא שזרק אותה בשיחת טלפון: ג'ו ג'ונאס

17 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט ג'ו ג'ונאס
טיילור סוויפט ג'ו ג'ונאס
25 שניות - וביי. טיילור סוויפט וג'ו ג'ונאס
(צילום: Jeff Kravitz/Gettyimages)
ביולי 2008, כשהפכה כבר לשם דבר, סוויפט החלה לצאת עם ג'ו ג'ונאס, אחד משלושת הג'ונאסים. הקשר אומנם החזיק רק שלושה חודשים, אך הוא היווה השראה לאחד מהאלבומים המצליחים של הזמרת - Fearless. טוב, אולי כמו הקשר כמו הדרך שג'ונאס נפרד מטיילור - בשיחת טלפון שנמשכה 25 שניות בדיוק.
"יש שיר אחד שעוסק בבחור הזה, אבל הבחור הזה כבר לא בחיים שלי, לצערי", אמרה הזמרת כשהתארחה בתוכנית של אלן דג'נרס באותה השנה. "הוא יהיה נפלא ואני אפילו לא אזכור את הילד שנפרד ממני בשיחת טלפון שנמשכה 25 שניות - כשהייתי בת 18".
למרות האלבום סוגר החשבונות - בשנת 2015 התראיין ג'ונאס ל-Access Hollywood והודה שאין לו שום תחושות רעות כלפי טיילור. ארבע שנים לאחר מכן, כשהתארחה שוב בתוכנית של דג'נרס, אמרה סוויפט כי יכול להיות שהיא קצת הגזימה בכל הנוגע לג'ונאס כי בכל זאת - הם היו בסך הכל ילדים. "זה היה יותר מדי, הרבה יותר מדי", הודתה. "הייתי בת 18, אלה היו שטויות של בני נוער, אבל אנחנו צוחקים על זה עכשיו".

"רגע משנה חיים": טיילור לאוטנר

17 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט טיילור לאוטנר
טיילור סוויפט טיילור לאוטנר
הנשיקה ששינתה את חייה. סוויפט וטיילור לאוטנר
(צילום: Splashnews)
כמובן שטיילור לא נשארה רווקה יותר מדי זמן וכמה חודשים לאחר הפרידה מג'ונאס, באוגוסט 2009, החלה לצאת עם השחקן טיילור לאוטנר, אותו הכירה על הסט של "יום האהבה", סרט קומדיה רומנטי במהלכו חלקו השניים נשיקה, אותה תיארה סוויפט כ"רגע משנה חיים" ולאוטנר מצידו מיהר לספר כי היא "ממש הטיפוס שלו".
זמן קצר לאחר שהחלו לצאת התראיינה סוויפט לתוכנית רדיו מקומית ונשאלה על היחסים עם לאוטנר. "אני לא יודעת, הוא בחור מדהים ואנחנו ממש ממש קרובים", אמרה בטון מתחמק. ובכל זאת, שלושה חודשים לאחר מכן הרומן הגיע לסופו. "לאוטנר אהב אותה יותר ממה שהיא אהבה אותו", סיפר מקורב לשחקן למגזין Us Weekly לאחר הפרידה. "הוא הלך לכל מקום אפשרי כדי לראות אותה, אבל היא לא נסעה בכלל כדי לראות אותו ובסופו של דבר הם החליטו שהם יותר מתאימים להיות חברים טובים.
ושלא תחשבו שעצם העובדה שטיילור היא זו שהובילה לסיום הקשר הצילה את לאוטנר מלככב באחד השירים שלה. מעריציה המושבעים של הזמרת טוענים כי השיר Back To December למעשה נכתב על השחקן.
17 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט טיילור לאוטנר
טיילור סוויפט טיילור לאוטנר
להלן - הנשיקה!
(צילום: Splashnews)

נזכור ולא נשכח: לוקאס טיל וקורי מונטית'

לפני שנמשיך לרומן המשמעותי הבא נעצור כדי לזכור את אלה שנפלו בין הכיסאות ובקושי זכו לאזכור. הראשון הוא השחקן לוקאס טיל שכיכב בקליפ של הזמרת לשיר You Belong With Me שיצא לאוויר העולם בשנת 2009. טיל, אותו אתם בטח זוכרים מהסרט "אקס-מן: ההתחלה", סיפר בריאיון ל-MTV כי היה מאוהב בטיילור עוד כשהיה בן 16 ואף הודה כי השניים יצאו לתקופה קצרה מאוד - "אבל זה לא היה זה". הסיבה לכך, לטענתו, הייתה מכיוון שהוא מאוד אהב אותה כידידה ולכן זה לא הסתדר.
כוכב נוסף שיצא עם סוויפט לתקופה קצרה עד בלתי מורגשת הוא השחקן המנוח קורי מונטית', ששיחק בסדרה GLEE. השניים בילו יחד במסיבת הגראמי ואף יצאו יחד למסעדה לארוחה לילית בפברואר 2011. "הם נראו מאוד מאושרים יחד", סיפר מקור יודע דבר. נזכיר כי מונטית' הלך לעולמו ביולי 2013 מנת יתר של סמים. זה הזמן לציין כי השמועות מספרות שאת השיר MINE כתבה הזמרת בהשראתו.
17 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט קורי מונטית'
טיילור סוויפט קורי מונטית'
המנוח ואני. סוויפט וקורי מונטית'
(צילום: Rick Diamond/Gettyimages)

צעירה מדי בשביל שיתעסק איתה: ג'ון מאייר

17 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט ג'ון מאייר
טיילור סוויפט ג'ון מאייר
"ג'ון היקר". סוויפט וג'ון מאייר
(צילום: Dimitrios Kambouris/Gettyimages)
בנובמבר 2009, כשהייתה בת 19 בלבד, החלה טיילור לנהל רומן עם הזמר ג'ון מאייר, המבוגר ממנה ב-12 שנה. השניים הכירו כששיתפו פעולה בלהיט Half of My Heart של מאייר, ונפרדו שלושה חודשים לאחר מכן, בפברואר 2010.
שמונה חודשים לאחר מכן שחררה הזמרת את האלבום Speak Now שכלל בתוכו את שיר סגירת החשבונות Dear John. "ג'ון היקר, אני רואה עכשיו הכל - כשאתה אינך. אתה לא חושב שהייתי צעירה מדי בשביל להתעסק איתי? הילדה בשמלה בכתה כל הדרך הביתה". נציין כי סוויפט מצידה מעולם לא אישרה כי השיר אכן נכתב על מאייר, אבל לא צריך להיות פרופסור לספרות ושירה כדי להבין שזה אכן המצב.
שנתיים לאחר מכן, בריאיון לרולינג סטון, התייחס מאייר לשיר Dear John, ואמר שטיילור ממש השפילה אותו. "זה גרם לי להרגיש נורא, זה לא הגיע לי. אני טוב מאוד בלהפיק לקחים ולעשות חשבון עם עצמי, מעולם לא עשיתי שום דבר שזה יגיע לי. זה היה דבר מאוד עלוב לעשות", אמר. "מעולם לא קיבלתי מייל, אף פעם לא קיבלתי שיחת טלפון, זה תפס אותי לא מוכן".
סוויפט מצידה לא נשארה חייבת ובריאיון למגזין Glamour אמרה: "איזה יומרני זה מצידו לחשוב שהשיר עליו. אני אף פעם לא מגלה על מי השירים שלי נכתבים".
17 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט ג'ון מאייר
טיילור סוויפט ג'ון מאייר
"אל תעוף על עצמך מאמי"
(צילום: Theo Wargo/Gettyimages)

האיש והצעיף (שנשאר אצל אחותו, במגירה): ג'ייק ג'ילנהול

באוקטובר 2010 חייה של טיילור השתנו מקצה לקצה לאחר שהחלה לצאת עם השחקן ג'ייק ג'ילנהול המבוגר ממנה בתשע שנים. למרות שהשניים יצאו יחד בסך הכל שלושה חודשים, מקורבים לזמרת סיפרו שהקשר בין השניים "לגמרי רציני", והם אפילו נצפו כשהם חוגגים יחד את חג ההודיה באותה השנה.
ובכל זאת, שלושה חודשים לאחר מכן, בדצמבר של אותה השנה ורגע לפני פתיחת שנת 2011, ג'ילנהול נפרד מהזמרת, שנותרה שבורת לב ומבולבלת. "ג'ייק זרק אותה רגע לפני השנה החדשה, הוא פשוט אמר לה שזה לא מסתדר", סיפר אחד מחבריה של סוויפט, ואחר הוסיף: "טיילור ממש כועסת ופגועה, היא ממש נכוותה ממנו".
כמה לא מפתיע - זה אומנם לקח כמעט שנתיים אבל בסופו של דבר יצא לאוויר האלום RED, שהכיל בתוכו את שיר מספר חמש - All Too Well, עם רמיזות ברורות לג'ילנהול. סוויפט שרה על טיול לצפון המדינה יחד עם בן זוגה ועל הצעיף שלה שנשאר במגירה בבית של אחותו. "אני יודעת שזה נעלם מזמן והקסם הזה כבר לא כאן, ואולי אני בסדר - אבל אני לא בסדר בכלל", שרה הזמרת.
כדי להדגיש את גודל הפגיעה - טיילור סיפרה בכמה הזדמנויות שונות שבמקור אורכו של השיר הוא 10 דקות שלמות, אבל היא נאלצה לקצר ולחתוך. אגב, ג'ילנהול מצידו טען לא פעם כי לא היה לו שמץ של מושג שהוא מככב באחד השירים שלה. "האם יש עליי שיר?", שאל את הווארד סטרן בטון מופתע בשנת 2015, והוסיף: "אני ממש לא יודע".
ג'ילנהול כמעט ניצל מלינץ' תקשורתי, כשסקוטר בראון רכש את כל הזכויות על שיריה של סוויפט, אבל הזמרת לא התכוונה לוותר בקלות כל כך ובנובמבר 2021 הוציאה מחדש את האלבום - הפעם עם הגרסה הארוכה בת ה-10 דקות של All Too Well. וכן, ג'ילנהול היה על הגריל לא מעט זמן.
17 צפייה בגלריה
ג'ייק ג'ילנהול
ג'ייק ג'ילנהול
ג'ייק ג'ילנהול
(צילום: Alberto E. Rodriguez/Gettyimages)

שותק על ידי הפחד: קונור קנדי

בקיץ 2012 נצפתה סוויפט מבלה באחוזה של משפחת קנדי בשכונת Hyannis port, כשהיא צמודה מאוד לקונור קנדי, בנם של רוברט פ. קנדי ג'וניור ומרי קנדי המנוחה. הרומן בין השניים החזיק בדיוק שלושה חודשים (בערך כמו כל הרומנים של טיי טיי עד כה) ומקורבים יודע דבר מספרים כי טיילור, המבוגרת מקונור בארבע שנים, הפחידה את הילד המסכן. "היא הייתה אובססיבית אליו והוא היה בסך הכל בן 18, הוא לא היה מוכן לקשר רציני", סיפרו החברים ל-RadarOnline.
חבר נוסף סיפר כי האובססיה האמיתית של טיילור הייתה למשפחת קנדי ולא לקונור עצמו. "היא הייתה מאוהבת ברעיון של לצאת עם בן משפחת קנדי יותר ממה שהיא אהבה את קונור".
עובדת בונוס: טיילור רכשה אחוזה בשווי 4.9 מיליון דולר בסמוך לאחוזה של משפחת קנדי. לאחר הפרידה העמידה הזמרת את הבית למכירה ובמרץ 2013 מסרה את המפתחות לרוכשים המאושרים.
17 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט קונור קנדי
טיילור סוויפט קונור קנדי
קשר אובססיבי. סוויפט וקונור קנדי
(צילום: Splashnews)

האחד שגרם לה לחרדה: הארי סטיילס

17 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט הארי סטיילס
טיילור סוויפט הארי סטיילס
ידעה שזה לא יעבוד. סוויפט והארי סטיילס
(צילום: David Krieger/Gettyimages)
טרנד שלושת החודשים המשיך עם רומן קצרצר בין סוויפט להארי סטיילס. השניים החלו לצאת יחד בנובמבר 2012 ומקורב לזמר סיפר באותה התקופה כי "הארי הודה שהוא מאוהב בטיילור בזמן שהיו יחד בניו יורק". למרות הצהרת האהבה, לכאורה, השניים הפרידו כוחות שלושה חודשים לאחר מכן, בינואר 2013.
השמועות סיפרו כי השניים נקלעו למריבה רצינית במהלך חופשת השנה החדשה, מה שבעצם הפך את סטיילס לנושא של שני הלהיטים של הזמרת - Style ו-Out Of The Woods, מתוך האלבום 1989. "אני הולכת להשמיע לך שיר שכתבתי על מערכת יחסים שהייתי בה, שהתחושה העיקרית שהרגשתי בה הייתה חרדה", שרה סוויפט. ולמרות זאת, בשנת 2015 הודתה סוויפט כי לאורך כל הדרך ידעה שמערכת היחסים עם סטיילס נידונה לכישלון.
זה הזמן לומר שאם היו לנו תארי אבירות לחלק - סטיילס לגמרי היה מקבל אחד, בטח לאחר שבחר להגן על האקסית הזועמת במהלך ריאיון ל"רולינג סטון" בשנת 2017. "אני לא יודע אם השירים Out Of The Woods ו-Style עליי או לא, אבל הבעיה היא שהיא כל כך טובה והשירים האלה ממש גורמים לך לדמם".
יש לציין כי מאז השניים נפגשו לא מעט פעמים, כשהפעם האחרונה והמצולמת הייתה בטקס פרסי הגראמי בחודש פברואר האחרון, אז קלטה העדשה את סוויפט מלטפת את זרועו של סטיילס.
17 צפייה בגלריה
גראמי הארי סטיילס טיילור סוויפט
גראמי הארי סטיילס טיילור סוויפט
חלום שלנו לגעת לו בזרוע
(צילום: Gettyimages)

הקנאה ניצחה אותו: קלווין האריס

17 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט קלווין האריס
טיילור סוויפט קלווין האריס
"תפסיקי להיות יותר טובה ממני". סוויפט וקלווין האריס
(צילום: Jeff Kravitz/Gettyimages)
שמחה וצהלה - קללת שלושת החודשים סוף-סוף נשברה! במרץ 2015 החלה סוויפט לצאת עם הזמר קלווין האריס. השניים נפגשו במסיבת האפטר של פרסי BRIT בלונדון וניהלו מערכת יחסים יחסית יציבה במשך 15 חודשים! הם נפרדו ביוני 2016 והשמועות סיפרו כי הפרידה הגיעה מכיוון שהאריס קינא בהצלחה של סוויפט.
לאחר הפרידה האשים הזמר את סוויפט שהיא הדליפה את הידיעה כי היא הייתה אחראית לכתיבת הלהיט This Is What You Came For שלו ושל ריהאנה. באותה התקופה סוויפט כבר הספיקה לעבור לקשר הבא - הפעם עם השחקן הבריטי טום הידלסטון. "כואב לי כל כך שהיא והצוות שלה יעשו הכל כדי לגרום לי להיראות רע. אני מניח שאם היא מאושרת במערכת היחסים החדשה שלה היא צריכה להתמקד בזה במקום להרוס את האקס שלך".
בריאיון שהעניק ל-GQ סיפר על הקושי שלאחר הפרידה. "זה מאוד קשה כשמישהו שכל כך קרוב אליי הופך משהו לפומבי. ההשלכות של מערכת היחסים שלנו קיבלו יותר פרסום מהקשר עצמו", אמר. "כשהיינו יחד נזהרנו שזה לא יהפוך לקרקס תקשורתי, היא מאוד כיבדה את הרגשות שלי במובן הזה. אבל כשזה נגמר - הגהנום השתחרר".

"אני אוהב את T.S": טום הידלסטון

17 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט טום הידלסטון
טיילור סוויפט טום הידלסטון
מכורים לאור הזרקורים. סוויפט וטום הידלסטון
(צילום: starzfly/Bauer-Griffin/Gettyimages)
ליבו השבור והקנאי של האריס עוד לא הספיק להתאושש וסוויפט כבר המשיכה הלאה לזרועותיו החסונות של טום הידלסטון והשניים אפילו זכו לקבל כינוי משלהם - "הידלסוויפט". בניגוד לקשרים הקודמים שטיילור ניסתה להצניע, הזוגיות עם הידלסטון, שהחלה ביוני 2016, הייתה מוחצנת וגלויה לכל מי שרק רצה.
רגע השיא של השניים נרשם ביולי 2016, אז בילו יחד עם חברים בים. מצלמת הפפראצי שהייתה באזור תיעדה את הזוג המאוהב משתובב במים כשהידלסטון לובש חולצה עליה כתוב "אני אוהב את ט.ס". אתרי הרכילות מעבר לים החלו לחשוד כי מדובר בזוגיות שהיא נטו שואו - אך הידלסטון הכחיש. "אנחנו לגמרי ביחד ואנחנו מאוד שמחים. זו האמת וזה לא תעלול פרסומי". כדי להוכיח שמדובר באהבת אמת - טיילור אפילו טסה לבריטניה כדי לפגוש את אימו של טום.
ובכל זאת, למרות הצהרות האהבה הרבות, השניים נפרדו שלושה חודשים לאחר מכן, בספטמבר 2016. הסיבה לפרידה: הסלידה של סוויפט מאור הזרקורים. "טיילור ידעה מה יהיו התגובות שיגיעו עם גילויי החיבה הפומביים אבל טום לא הקשיב לה", סיפר מקורב לזמרת. "אני חושב שהיא מרגישה קצת נבוכה מכך שכל העולם רואה אותם יחד והנה פתאום זה נגמר".
למרות הכל, להידלסטון יש רק דברים טובים לומר על האקסית סוויפט. "היא אישה מדהימה. היא נדיבה, חביבה ומקסימה והיה לנו מאוד כיף יחד", סיפר בריאיון למגזין GQ בשנת 2017. "אבל אין מה לעשות, מערכות יחסים תמיד דורשות עבודה, לא רק אלה שבאור הזרקורים - כל מערכות היחסים".

שש שנים בלי טבעת: ג'ו אלווין

17 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט ג'ו אלווין
טיילור סוויפט ג'ו אלווין
שש שנים וביי. סוויפט וג'ו אלווין
(צילום: Splashnews)
טיילור וג'ו אלווין הכירו באירוע המט גאלה בשנת 2016, זמן קצר לאחר שסוויפט נפרדה מהשחקן טום הידלסטון. לאורך השנים הם שמרו על חשאיות כמעט מוחלטת ועל מרחק מאור הזרקורים: הם לא צעדו ביחד על שטיחים אדומים, ניסו להתחמק מהמצלמות כשהגיעו ביחד לאירועים ודיברו על הזוגיות שלהם לעיתים רחוקות מאוד.
לשמחתם של המעריצים, סוויפט אוהבת לפזר רמזים לחיי האהבה שלה בשירים וכך היא עשתה גם במקרה של אלווין. בשנת 2017 הוציאה לאור את אלבומה Reputation שכלל בתוכו את הלהיט Gorgeous, שם היא שרה על המבטא האנגלי של בן זוגה.
"אני מבין שאנשים סקרנים לדעת לגבי חיים של אחרים, אבל זה לא משהו שאני רוצה לספר עליו ולתת לכאלה שאין להם שום קשר אלינו או ידע לגבינו אפשרות לדון בזה", הסביר אלווין בריאיון למגזין Vogue בשנת 2018.
אחת הפעמים הבודדות שסוויפט התייחסה לזוגיות עם אלווין הייתה בסרט הדוקו שלה Miss Americana, שכלל תיעוד של השניים ביחד. הזמרת אמרה שם שההחלטה להסתיר את הקשר מעין הציבור הייתה משותפת והוסיפה: "התאהבתי במישהו עם חיים נורמליים, מאוזנים ויציבים".
17 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט ג'ו אלווין
טיילור סוויפט ג'ו אלווין
עדיין לא התאוששנו מהפרידה
(צילום: Splashnews)
לפני כשנה החלו לצוץ שמועות על כך שהשניים התארסו, וכשאלווין נשאל על כך בריאיון הוא ענה: "אם היה לי פאונד על כל פעם שאמרו שהתארסתי, אז היו לי הרבה כאלה. והאמת היא שאם התשובה הייתה כן אז לא הייתי אומר, ואם התשובה היא לא – אז גם לא הייתי אומר".
בחודש אפריל האחרון ואחרי שש שנים יחד, סוויפט ואלווין נפרדו - בלי שום הכנה מוקדמת. "לא הייתה שם דרמה, הם פשוט מיצו את הקשר", סיפר מקורב לשניים לאתר Entertainment Tonight.
17 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט ג'ו אלווין
טיילור סוויפט ג'ו אלווין
חבל, הייתם זוג יפה
(צילום: Gettyimages)
נכון לכתיבת שורות אלה, וחשוב לציין כי המצב צפוי להשתנות בכל רגע נתון, סוויפט עדיין רווקה, ככל הנראה עובדת על אלבום חדש הסוגר חשבונות עם אלווין ואולי גם קצת עם מת'יו הילי. בהתחשב ברזומה האקסים המאוד מפואר של הזמרת אנחנו בהחלט לא נתפלא אם השם הבא שייקשר אליה יהיה האחד והיחיד פיט דייוידסון, וזה משתי סיבות: האחת, טיילור תמיד יוצאת עם הבחורים הכי שווים, ומי יותר שווה מפיט? השנייה - להוציא את קים קרדשיאן מדעתה, כמובן.
17 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט
טיילור סוויפט
אז מה דעתך על פיט דייוידסון?
(צילום: Matt Winkelmeyer/Gettyimages)