הזמרת אדל (35) החתימה את בעלה הטרי, סוכן השחקנים ריץ' פול (41), על הסכם ממון, כך פורסם אמש (שבת) באתרים מעבר לים. על פי הדיווחים, זמן קצר לפני שנישאו בסתר אדל החתימה את פול על הסכם כדי להגן על הונה ונכסיה המסתכמים ב-220 מיליון דולר. באתר Radar Online דווח כי חבריה של הכוכבת היו אלה שדחקו בה להחתים את פול על ההסכם.
3 צפייה בגלריה
אדל ריץ' פול
אדל ריץ' פול
עשתה בשכל. אדל וריץ' פול
(צילום: Kevin Mazur/Getty Images)
על פי נתונים המפורסמים באתר Celebrity Net Worth הונה של אדל, שכאמור מסתכם ב-220 מיליון דולר, כולל בתוכו מספר נכסים שנמצאים ברשות הזמרת, בהם אחוזה בשווי 11 מיליון דולר בסאסקס שבאנגליה, נכס נוסף בשווי 10.5 מיליון דולר בבוורלי הילס, בית נוסף בשכונה היוקרתית שהיא רכשה תמורת 9.5 מיליון דולר ושני בתים נוספים בלונדון בשווי של 14 מיליון דולר.
בנוסף לכל אלה, בדצמבר 2021 רכשה אדל את האחוזה של סילבסטר סטאלון הנמצאת בלוס אנג'לס תמורת 58 מיליון דולר. אם תהיתם, אתר TMZ דיווח שהזמרת בחרה להשאיר את הפסל של רוקי הממוקם ליד הברכה. נציין כי הונו האישי של בעלה הטרי של אדל עומד על 120 דולר.
3 צפייה בגלריה
אדל ריץ' פול
אדל ריץ' פול
מאושרת כפי שלא הייתה בעבר
(צילום: Harry How/Getty Images)
אדל ופול נפגשו לראשונה במסיבה של חבר משותף לפני כמה שנים, אך הפכו לזוג רק לאחר שהזמרת התגרשה לפני כשנתיים. השניים נצפו לאחר מכן ביחד במספר אירועים פומביים ואישרו את הזוגיות באופן רשמי כמה חודשים מאוחר יותר, בספטמבר 2021, בעזרת פוסט אינסטגרם. "מעולם לא הייתי מאוהבת בצורה כזו. אני אובססיבית אליו. אני בהחלט רוצה עוד ילדים", אמרה בריאיון למגזין ELLE.
בחודש ספטמבר האחרון החלו לצוץ שמועות כי השניים נישאו בסתר וחודש לאחר מכן, במהלך המופע של אלן קאר בלוס אנג'לס, אדל אישרה כי היא אכן נישאה לפול. "אלן שאל אם מישהו התחתן לאחרונה ואדל צעקה שהיא", סיפר אחד הצופים שנכח בקהל.
לאדל בן אחד, אנג'לו, מנישואיה הקודמים לסיימון קונקי.
3 צפייה בגלריה
שלא תאלצו להשתמש בהסכם הממון, אמן
שלא תאלצו להשתמש בהסכם הממון, אמן
שלא תאלצו להשתמש בהסכם הממון, אמן
(צילום: אינסטגרם)