9 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט סופי טרנר
טיילור סוויפט סופי טרנר
לא, באמת. מה הקשר? טיילור סוויפט וסופי טרנר
(צילום: PapCulture / BACKGRID)
עוד סוף שבוע הגיע ועוד חג התגנב לו מתחת לרדאר בלי ששמנו לב (לא באמת), אבל לפני שנפרד מחגי תשרי לשלום הגיעה העת לרדת לגינה ולשמש כאושפיזין בסוכה.
אנחנו הישראלים, אוהבים אורחים - גם אם אנחנו לא באמת מכירים אותם לעומק, אז נגיד חברויות מוזרות הן לא דבר נדיר ויש סיכוי גבוה מאוד שבסוכה הקרובה לביתכם תפגשו את הגננת שלכם מטרום חובה יחד עם קולגה לעבודה וקרוב משפחה. אבל ככה זה בארץ. בהוליווד מנגד, יש קשרים שפשוט גורמים לנו להרים גבה ולתהות "מה הקשר, לעזאזל?"
לכבוד חג הסוכות וכדי להקל על המבוכה של הצטופפות בין ארבע קורות ומעט סכך, החלטנו לסקור את כל השילובים הכי מוזרים מעבר לים - אלו שהיינו מתים להבין מה הגורם המחבר ביניהם וגם איך זה יהיה לארח אותם בסוכה. קחו לעצמכם מגזין ישן, התחילו לגזור לרצועות שוות ובואו נתחיל.

מה הקשר? סלינה גומז, ניקולה פלץ והבעל ברוקלין בקהאם

9 צפייה בגלריה
סלינה גומז ניקולה פלץ ברוקלין בקהאם
סלינה גומז ניקולה פלץ ברוקלין בקהאם
השילוב המוזר. סלינה גומז, ניקולה פלץ וברוקלין בקהאם
(צילום: אינסטגרם)
בחודשים האחרונים הרשתות החברתיות מלאות בתמונות של השלישייה החדשה - סלינה גומז, ניקולה פלץ וברוקלין בקהאם, ולפני שנרד לפרטים נעצור כדי לשאול את השאלה הכי מתבקשת ובקול רם: האם ליורש העצר לבית משפחת בקהאם אין חברים? סירייסלי, זה כבר נעשה מוזר.
החברות בין השלושה החלה להתפרסם לקראת סוף 2022, ומאז הספיקו המעורבים בקשר לחגוג כמה אבני דרך משמעותיות ולשתף תמונות מתוקות, לעיתים מדי, בכל הזדמנות. זה הזמן לעצור לרגע כדי לציין שמדובר בקשר די חדש מכיוון שגומז, שלאחרונה מכונה על ידי פלץ "סיסטר", לא הייתה בין המוזמנים לחתונה של הבקהאמים באפריל 2022.
אז הכל התחיל בנובמבר 2022, אז יצא לאוויר הסרט הדוקומנטרי My Mind & Me העוסק בחייה של גומז - ופלץ הייתה שם כדי לחגוג איתה. "חוגגים את הסרט התיעודי היפה שלך, מזל טוב סלינה", כתבה השחקנית לצד תמונה של השתיים מחובקות בפיג'מה.
מאז, כאמור, זרמו הרבה תמונות בנהר שנקרא האינטרנט, כשברוקלין הוא חלק בלתי נפרד מהחגיגות. השלושה יצאו יחד לחופשות, התפנקו בשיט על יאכטה וצולמו מחובקים בקטע מעט מקריפ בכל הזדמנות אפשרית. השיא, אגב, נרשם ב-2 בינואר 2023, כשגומז ופלץ חשפו כי עשו יחד קעקוע משותף עם הכיתוב Angel (מלאך) ובאותו הלילה לבשו שמלה תואמת לחגיגות השנה החדשה.
9 צפייה בגלריה
סלינה גומז ניקולה פלץ ברוקלין בקהאם
סלינה גומז ניקולה פלץ ברוקלין בקהאם
ברוקלין בובי, אתה חייב למצוא חברים
(צילום: אינסטגרם)
9 צפייה בגלריה
סלינה גומז ניקולה פלץ ברוקלין בקהאם
סלינה גומז ניקולה פלץ ברוקלין בקהאם
מהזווית הזו זה יותר מטריד
(צילום: אינסטגרם)
"את המלכה שלי, אני אוהבת אותך כל כך", הגיבה פלץ לתמונה משותפת של השתיים, וגומז החזירה לה וקראה לה מלכה.
סלינה, כמה מילים מאיתנו: יש לך נטייה להיקשר, כולנו יודעים את זה, אז תשמרי על עצמך.
9 צפייה בגלריה
סלינה גומז ניקולה פלץ ברוקלין בקהאם
סלינה גומז ניקולה פלץ ברוקלין בקהאם
פחות הקטע שלנו, אבל כל הכבוד. נראה לנו
(צילום: אינסטגרם)

מהארמון לערוץ E! דוריה רגלנד ובנות משפחת קרדשיאן

9 צפייה בגלריה
קים קרדשיאן דוריה רגלנד קריס ג'נר
קים קרדשיאן דוריה רגלנד קריס ג'נר
מזל שאליזבת לא פה כדי לראות את זה. קים קרדשיאן, דוריה רגלנד וקריס ג'נר
(צילום: Stefanie Keenan/Getty Images)
בחודש אוגוסט האחרון התעוררנו לבוקר עמוס תמונות של דוריה רגלנד, הלא היא אמה של האחת והיחידה מייגן מרקל, מאירוע בו בילתה צמוד (מדי) לבנות משפחת קרדשיאן-ג'נר, קים וקריס.
רגלנד הגיעה לאירוע צדקה עטור כוכבים בלוס אנג'לס שאירח לא אחר מאשר המיליארדר ג'ף בזוס ומצאה את עצמה מצטלמת לסטוריז של קים.
"אמה של מייגן מרקל מבלה עם קים קרדשיאן", נכתב בכותרת של הידיעה הראשית של מגזין Vanity Fair. "הנסיכה המדליקה מבל אייר: קים קרדשיאן נראתה עם אמה של מייגן מרקל", נכתב במגזין Grazia, ואלה ממש חלק פצפון מהכותרות שהמפגש הזה הוציא.
בשמלה קיצית בגוונים של ורוד, צהוב וכתום, הצטרפה רגלנד לכוכבות הריאליטי, ובזמן שהבעת הפנים שלה העידה על מבוכה, קים חגגה על ההזדמנות - ובצדק. זה כנראה הכי קרוב שהיא תגיע לארמון.
9 צפייה בגלריה
קים קרדשיאן דוריה רגלנד קריס ג'נר
קים קרדשיאן דוריה רגלנד קריס ג'נר
לא נוח לנו עם השילוב הזה
(צילום: Stefanie Keenan/Getty Images)

נקמת האקסיות: טיילור סוויפט וסופי טרנר

9 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט סופי טרנר
טיילור סוויפט סופי טרנר
הלב שלנו עם ג'ו ג'ונאס. סתם, לא באמת
(צילום: JosiahW / BACKGRID)
אין חיבור יותר מבורך ויותר מסוכן משתי נשים עם שנאה משותפת לאקס שלהן. וכדי להפוך את הצירוף הזה להרבה יותר נוראי - אחת מאותן נשים היא טיילור סוויפט, AKA זמרת שירי הנקמה הטובה ביותר בעולם.
בסוף השבוע האחרון וימים ספורים לאחר שפורסם כי ג'ו ג'ונאס ואשתו ואם בנותיו, כוכבת "משחקי הכס" סופי טרנר, החליטו להתגרש - הרפש בין השניים החל לצאת החוצה. טרנר הגישה תביעה לבית המשפט והאשימה את ג'ונאס שהוא מחזיק בדרכונים של הבנות ומסרב להחזיר אותן לאנגליה, ואילו הזמר מצידו מסר כי הוא "מעוניין בהורות משותפת עם הילדים כך שהם יגדלו עם שני ההורים וזה בסדר אם הילדים יהיו גם בארצות הברית וגם בבריטניה".
טרנר כנראה לא השתכנעה מדברי השלום של בעלה בנפרד והחליטה לבלות את הלילה עם אקסית אחרת - סוויפט כמובן. תחילה בילו השתיים במלון Barrière Fouquet שבניו יורק, כמה ימים לאחר מכן יצאו יחד, שלובות ידיים, לבילוי נוסף בעיר - והיו כמה בילויים נוספים מאז.
"התמיכה של טיילור בסופי ממש משפרת את מצב הרוח שלה בזמן הקשה הזה של הגירושים", סיפר מקורב לשחקנית ל-Page Six, ואחד אחר הוסיף שזה "זמן טוב לבלות עם חברים".
זה הזמן להזכיר כי ג'ונאס וסוויפט יצאו יחד לתקופה קצרה של שלושה חודשים בשנת 2008 ונפרדו לאחר שהזמר "זרק" את טיילור בשיחת טלפון, מה שכמובן היווה השראה לאחד מהאלבומים המצליחים של הזמרת - Fearless.
"יש שיר אחד שעוסק בבחור הזה, אבל הוא כבר לא בחיים שלי, לצערי", אמרה הזמרת כשהתארחה בתוכנית של אלן דג'נרס באותה השנה. "הוא יהיה נפלא ואני אפילו לא אזכור את הילד שנפרד ממני בשיחת טלפון שנמשכה 25 שניות - כשהייתי בת 18".
אגב, באמת שאנחנו לא עושים אֵיפָה וְאֵיפָה אבל היינו נותנים הכל כדי להזמין את האקסיות הנפלאות האלה אלינו לסוכה - אנחנו מתים על השחרות, עם או בלי לחן.
9 צפייה בגלריה
ג'ו ג'ונאס
ג'ו ג'ונאס
בגדול - הלך עליך. ג'ו ג'ונאס
(צילום: Amy Sussman/Getty Images)

הפתעה השנה: קים קרדשיאן ואשר

לקים קרדשיאן יש אופי מתאבסס. מה זאת אומרת? כשקים מתלהבת ממשהו היא עושה אותו שוב ושוב ושוב וכך היה בתקופה האחרונה עם הזמר אשר.
קימי הנלהבת הגיעה לכל הופעה אפשרית של אשר, התייצבה בשורה הראשונה והציפה את הסטוריז שלה בסרטונים בהם הפגינה בקיאות מקסימלית בשיריו של הזמר, שנראה מאוד מרוצה מהסיטואציה.
מכיוון שקרדשיאן, או בכינוי שהדבקנו לה לטובת הכתבה - אובסס, כתבי הרכילות ברחבי העולם החלו לחקור ולחפור האם ישנו רומן חדש ומסעיר המתפתח לנו ממש מתחת לאף. למעשה, כבר בחודש מאי האחרון, כשנפגשו באירוע המט גאלה, קרדשיאן ואשר לא הפסיקו לפלרטט והסובבים אותם התקשו להתעלם. "קים פלרטטה איתו כל הלילה ואפילו לא ניסתה להסתיר זאת מהצלמים", אמר אחד האורחים שזכה לצפות בשניים מקרוב.
לצערנו, רומן לא יצא מזה אבל חברות טובה כן. עד כדי כך טובה שקרדשיאן נבחרה להיות זו שמבשרת לזמר כי הוא נבחר להופיע במחצית הסופרבול השנה. וזה הזמן לשבח את כישורי המשחק של קרדשיאן! פייר, צפינו בריפיט ונהנינו מכל רגע.