4 צפייה בגלריה
מערכות יחסים בריטני ספירס
מערכות יחסים בריטני ספירס
היה ונגמר. סם אסגרי ובריטני ספירס
(צילום: Gettyimage)
פחות מ-48 שעות מאז נודע כי בריטני ספירס ובעלה ב-14 חודשים האחרונים, מאמן הכושר סם אסגרי, נפרדו, וכעת (ו') מגיע האישור הרשמי - בצורת סטורי באינסטגרם, כמובן, מצדו של אסגרי. "אחרי שש שנים של אהבה ומחויבות זה לזו, אשתי ואני החלטנו לסיים את המסע שלנו ביחד", כתב.
לפני שנמשיך לצטט את הפרוד הטרי, נציין כי שעות ספורות לאחר שאתר TMZ דיווח על הפרידה של השניים, מקורבים יודע דבר החלו להתראיין ולספר כי אסגרי מתכנן לאיים על ספירס ולדרוש ממנה כספים בתמורה לכך שלא יחשוף "סיפורים מביכים עליה". ואילו כעת, בסטורי הפרידה שהעלה, הוא "מבטיח" אחרת: "אנחנו נאחז באהבה ובכבוד שיש לנו זה לזה ואני מאחל לה את הטוב ביותר תמיד. Shit Happens. לבקש פרטיות נראה מגוחך, אז אני פשוט אבקש מכולם, כולל התקשורת, להיות אדיבים ומתחשבים".
מטעמה של ספירס טרם התקבלה תגובה לפרידה.
4 צפייה בגלריה
סם אסגרי
סם אסגרי
הסטורי שפרסם אסגרי
(צילום: אינסטגרם)
כעת נחזור כמה שעות אחורה, קצת לפני שאסגרי פרסם סטורי פרידה מכובס. במהלך היממה האחרונה הספיק מאמן הכושר לדרוש מספירס שתשלם לו מזונות ושכר טרחה עבור עורכי הדין. בנוסף אתר TMZ דיווח כי בכוונתו לערער על הסכם טרום הנישואים שעליו חתם לפני החתונה, אשר קובע שכל הנכסים והכספים שהיו שייכים לכוכבת לפני החתונה יישארו ברשותה.
לטענתו של אסגרי, ספירס בגדה בו עם אחד מאנשי הצוות שלה, למרות שהזמרת הבטיחה לו שזה לא קרה, ובנוסף האשים אותה כי תקפה אותו, פיזית, במספר הדמנויות - כולל בשנתו.
למרות הניסיון של אסגרי לקבל כספים מספירס, מקורות יודעי דבר מספרים כי הסכם טרום הנישואים שמאמן הכושר חתם עליו מונע ממנו לקבל דמי מזונות. על פי אותם מקורות, "אסגרי יכול לשמור על המתנות שקיבל מספירס במהלך השנים וכמו כן על הרכב שלו - אבל פה זה נגמר". עוד נמסר כי בהסכם ישנו סעיף סודיות מורחב האוסר על אסגרי לדבר על מערכת היחסים שלו עם ספירס.
עם זאת, עורך הדין של אסגרי, ניל הרש, שהגיש את מסמכי הגרושים דרש בכל זאת תשלום עבור מזונות ובכוונתו לערער על הסכם טרום הנישואים. במידה ויצליח - אסגרי יהיה חופשי לספר את כל סודותיו על הזמרת. "לסם יש הרבה ידע ממקור ראשון על בריטני, מערכת היחסים שלהם, הוויכוחים והאתגרים איתם היא מתמודדת", מסר מקורב לזמרת, והוסיף כי להערכתו ספירס "תשלם בשמחה" עבור השקט הנפשי שלה, וייתכן שאותו שקט יעלה לזמרת כמה מאות אלפי דולרים.
4 צפייה בגלריה
היו זמנים בהוליווד פרימיירה בריטני ספירס סם אסגארי
היו זמנים בהוליווד פרימיירה בריטני ספירס סם אסגארי
משחק מלוכלך
(צילום: Getty Images)
נבהיר כי נסיכת הפופ לא מתכוונת להיכנע בקלות ועל פי הדיווחים שכרה את שירותיה של לורה וואסר, עורכת דין יוקרתית במיוחד לענייני גירושים שבין לקוחותיה נמנים קים קרדשיאן, קווין קוסטנר וג'וני דפ. "אין סיכוי שעורכת הדין שלה, תובעת מחוזית לשעבר, תאפשר למישהו לסחוט כך את הלקוחה שלה", מסר מקורב יודע דבר ל"דיילי מייל".
4 צפייה בגלריה
אנחנו לגמרי בעדך בסיפור הזה!
אנחנו לגמרי בעדך בסיפור הזה!
אנחנו לגמרי בעדך בסיפור הזה!
(צילום: Gettyimages)