3 צפייה בגלריה
ג'יימס קורדן
ג'יימס קורדן
גורם למלצרים להזיע מפחד. ג'יימס קורדן
(צילום: Gettyimages)
לא פעם קורה שכוכבי הוליווד נחשפים בתור אנשים לא חביבים במיוחד, עם אגו מנופח או חסרי התחשבות באחרים. לרוב אין לכך השלכות מיוחדות אבל לעיתים העדויות והסיפורים השליליים עושים נזק לכוכב, במיוחד בתקופה בה "תרבות הביטול" דומיננטית כל כך וכל סלב נדרש לקחת אחריות למעשיו. הסלב הנוכחי שהזרקור השלילי מופנה אליו הוא השחקן ומנחה תוכנית האירוח ג'יימס קורדן – שהתמודד בעבר עם שמועות על כך שאינו נחמד במיוחד לסובבים אותו ואתמול (ב') התפרסמה לכך עדות נוספת ברשתות החברתיות.
קית' מקנלי, מסעדן אמריקני מצליח, פרסם אתמול פוסט בו התלונן על התנהגותו של קורדן כשהתארח במסעדת בלת'זר שבבעלותו, אשר נמצאת בניו יורק ונחשבת ליוקרתית ופופולרית בקרב העשירים והמפורסמים, עם 1,500 סועדים אשר מתארחים בה מדי יום. מקנלי שיתף אמש מספר תקריות לא נעימות שבמרכזן עמד קורדן, שכונה על ידי המסעדן בתור "הלקוח הכי גס רוח שהיה במסעדה מאז שנפתחה לפני כ-25 שנים".
מקנלי סיפר בפוסט: "ג'יימס קורדן הוא קומיקאי נהדר, אבל איש קטן ואידיוט", ונתן דוגמאות למקרים בהם קורדן רדה בצוות שלו: "בחודש יוני, אחרי שג'יימס קורדן סיים את המנה שלו, הוא הראה למנהל שערה. המנהל התנצל בפניו אבל קורדן היה מאוד מגעיל אליו ואמר: 'תגיש לנו עוד סיבוב של משקאות ברגע זה, ותדאג שכל השתייה שלנו עד כה תהיה על חשבון הבית. ככה לא אכתוב עליכם ביקורת רעה'".
3 צפייה בגלריה
ג'יימס קורדן
ג'יימס קורדן
קית' מקנלי, המסעדן שהתלונן על קורדן
(צילום: אינסטגרם)
בסופו של דבר קורדן כנראה יצא מרוצה מהסעודה ומהדרך שבה טיפלו בו, מכיוון שהוא חזר למסעדה והתארח בה גם בשבוע שעבר, אז התרחשה תקרית לא נעימה נוספת. מקנלי מספר: "ג'יימס קורדן התארח במסעדה עם אשתו ב-9 בספטמבר לבראנץ'. אשתו של מר קורדן הזמינה חביתת חלמונים עם גבינה וסלט. לאחר שהם קיבלו את המנות שלהם, ג'יימס קרא למלצרית והתלונן על המנה שלא הייתה עשויה בדיוק כפי שביקשה אשתו. הם קיבלו מנה אחרת, אך היא הגיעה עם צ'יפס במקום סלט. אז ג'יימס החל לצרוח על המלצרית כמו משוגע: 'את לא מסוגלת לעשות את העבודה שלך! אולי אני צריך ללכת למטבח ולהכין את החביתה בעצמי!'. המלצרית התנצלה וקראה למנהל, שפיצה את השולחן בשמפניה. המנהל סיפר שג'יימס היה חביב כלפיו אך גועלי כלפי המלצרית, שהייתה מאוד נסערת".
מקנלי הגדיל לעשות והודיע בפוסט שקורדן לא רצוי יותר במסעדות שלו - אך שעות ספורות לאחר מכן הוא פרסם פוסט נוסף עם עדכון משמח: "ג'יימס קורדן התקשר אליי כרגע והתנצל. כאחד שפישל בעצמו יותר מרוב האנשים, אני מאמין גדול בהזדמנות שנייה. אם הוא ייתן לי לארח את תוכנית האירוח שלו במשך 9 חודשים, אני מיד אבטל את ההשעיה שלו מהמסעדה". מקנלי הבהיר שהוא מתבדח והוסיף שישמח לארח את קורדן שוב במסעדות שלו: "הכל נסלח", כתב מקנלי, וביטל את ההשעיה הקצרה של הכוכב.
למרות הפיוס, מבחינתו של קורדן הנזק כבר נעשה – אתרים רבים דיווחו על התנהגותו הגסה, שמצטרפת לדיווחים קודמים על כך שמדובר באדם לא חביב במיוחד. בשרשורי כתבות שמבקשות מהגולשים לספר על היתקלויות לא נעימות בכוכבים, שמו של קורדן עולה בתדירות ורבים מציינים את חוסר ההתאמה בין האישיות הטלוויזיונית החביבה שלו לבין התנהגותו הפחות נעימה במציאות.
המקרה של קורדן מזכיר את זה של אלן דג'נרס, שגם היא ואנשי הצוות של תוכנית האירוח המצליחה שלה ספגו ביקורת שלילית רבה על התנהגותם ועל האווירה הרעילה שהשכינו מאחורי הקלעים. זמן קצר לאחר שנחשפו העדויות, דג'נרס החליטה לסיים את תוכניתה לאחר עונתה ה-19. במקרה של קורדן – הוא כבר הודיע לפני כחצי שנה שלא ישוב לעונה נוספת של התוכנית שלו, ושהעונה הנוכחית תהיה האחרונה.
3 צפייה בגלריה
ג'יימס קורדן
ג'יימס קורדן
בפעם הבאה, לפחות תתן טיפ גדול. ג'יימס קורדן
(צילום: Gettyimages)