5 צפייה בגלריה
טורי ספלינג קנדי ספלינג רנדי ספלינג
טורי ספלינג קנדי ספלינג רנדי ספלינג
איחוי לבבות משפחתי. טורי וקנדי ספלינג עושות שולם
(צילום: אינסטגרם)
אם יש משהו חיובי שאולי ייצא מהמשבר ביחסים של טורי ספלינג ובעלה דין מקדרמוט – זה הידוק הקשר בין הכוכבת (50) ואמה קנדי ספלינג (77).
אתר People מספר שהשתיים, שבמשך שנים רבות היו מסוכסכות, התקרבו מאוד בחודשים האחרונים על רקע התקופה הקשה שעוברת טורי: "קנדי הבטיחה שהיא תדאג לה ולילדים, ושלא יהיו להם בעיות כלכליות", סיפר מקורב למגזין. הוא הוסיף שקנדי שמחה שהיא קרובה כעת אל חמשת נכדיה ונהנית לבלות איתם, ושההרגשה הדדית: "הילדים אוהבים את סבתא שלהם כי היא מפנקת אותם עם הדברים הכי טובים. הנכדים הם כל עולמה והיא אוהבת לפנק אותם כמה שהיא יכולה". בהתחשב בכך שבעלה המנוח, המפיק אהרון ספלינג, היה אחד האנשים העשירים בהוליווד והוריש לה את רוב כספו – תהיו בטוחים שהיא יכולה לפנק את הילדים כמה שרק תרצה.
עוד אומר המקורב: "טורי מתחרטת שהיא נטרה לאמה טינה במשך זמן רב כל כך ושהן איבדו הרבה זמן ביחד אבל היא מקווה לפצות על כך מעתה". בנוסף מספר המגזין שקנדי מסייעת לבתה בכל הקשור לפרידה ממקדרמוט: "היא עוזרת לה עם הגירושים ומתייעצת עבורה עם עורכי דין. היא רוצה לוודא שהילדים יהיו בסדר".
5 צפייה בגלריה
טורי ספלינג קנדי ספלינג רנדי ספלינג
טורי ספלינג קנדי ספלינג רנדי ספלינג
סבתא מפנקת. טורי עם אמה קנדי ואחיה ריאן ספלינג
(צילום: אינסטגרם)
מצד שני, אתר Page Six מבקש להוריד את מפלס השמחה ודווקא טוען שהקשר בין השתיים עדיין לא חף מבעיות, מכיוון שטורי מקנאה בכך שאמה פיתחה קשר קרוב עם מתווך הנדל"ן ג'וש פלאג (37), כוכב סדרת הריאליטי Million Dollar Listing Los Angeles. האתר שוחח עם מקורב שידע לספר: "הקשר בין טורי ואמה תמיד היה בעייתי, אבל עכשיו טורי מרגישה פגיעה במיוחד בגלל הבעיות הכספיות שלה ובגלל שלא ברור מה יעלה בגורל נישואיה, והיא מאוד מקנאה בכל תשומת הלב שקנדי מעניקה לג'וש".
לפי אותו מקורב, קנדי מעניקה לג'וש מתנות יקרות ונוסעת איתו לטיולים בחו"ל על חשבונה. יחד עם זאת – מקורב אחר מספר שלטענות האלו אין שחר: "זה מגוחך. ג'וש מאוד מצליח וקנדי נוסעת לחו"ל עם חברים כל הזמן. כל אחד משלם עבור עצמו".
בכל אופן, טורי עצמה דיברה בעבר על ההתחממות ביחסים בינה ובין אמה וסיפרה בפודקאסט Jeff Lewis Live: "הקשר שלנו טוב יותר מאי פעם. אנחנו מסתמסות בכל יום וזה ממש נהדר". היא גם סיפרה איך התרחשה הסולחה: "לא ראינו אותה הרבה זמן, עוד מלפני הקורונה, ובשלב מסוים היא ערכה ארוחה משפחתית. הלכנו וכולם נהנו מאוד. מאז אנחנו ביחד".
5 צפייה בגלריה
טורי ספלינג קנדי ספלינג אהרון ספלינג
טורי ספלינג קנדי ספלינג אהרון ספלינג
הפנים של טורי אומרות הכל. טורי, קנדי ואהרון ספלינג
(צילום: Chris Weeks\GettyImages)
כאמור, הקירבה בין טורי ואמה לא מובנת מאליה שכן הן היו מסוכסכות עוד לפני מותו של אביה ב-2006, ולאחר שהלך לעולמו הקרע העמיק. לפי מדורי הרכילות והאוטוביוגרפיה של טורי, הנושאים המרכזיים עליו השתיים התקוטטו במהלך השנים היו הניסיונות של קנדי לשלוט בחייה של בתה והיחסים הקרובים מדי של קנדי עם מדורי הרכילות, שנהנו לשמוע ממנה על הבעיות בקשר שלהן.
קנדי נהגה להתראיין ולספר על הנתק ביניהן ואף האשימה את טורי בהתדרדרות במצבו הבריאותי של אביה: "הבת שלי החליטה יום אחד שהיא לא מדברת יותר איתי, עם בעלי ועם אחיה. זה נמשך ארבע או חמש שנים והיה עצוב מאוד. אני חושבת שזה מה שהרג את בעלי, הוא לא רוצה לחיות יותר בגלל זה". היא גם סיפרה בשנת 2009 שמעולם לא פגשה את נכדתה הבכורה, שנולדה שנה לפני כן.
בנוסף היו העניינים הכספיים – קנדי ירשה את רוב הונו של בעלה בעוד שטורי ואחיה קיבלו נתח זעום יחסית מהעיזבון שלו. בהמשך נכנסו טורי ובעלה למשברים כלכליים עמוקים ופעם אחר פעם היו על סף פשיטת רגל, מה שלא תרם לאהדה של טורי כלפי אמה.
5 צפייה בגלריה
טורי ספלינג קנדי ספלינג אהרון ספלינג
טורי ספלינג קנדי ספלינג אהרון ספלינג
איך אומרים, כסף לא קונה אושר
(צילום: Mega)
כמו בכל מה שקשור למשפחת ספלינג בשנים האחרונות, גם ההודעה על הפרידה של בני הזוג הייתה מוזרה: לפני כחודש מקדרמוט הודיע באינסטגרם שהוא וטורי נפרדו, אך כעבור כמה שעות מחק את הפוסט. מאז הוא וטורי (שלא פרסמה הודעה דומה) שומרים על שתיקה בכל הקשור לנושא כך שלא ברור מה סטטוס היחסים ביניהם כרגע.
בהודעה שמחק מקדרמוט הוא כתב: "בעצב גדול ולב כבד מאוד, אחרי 18 שנים ביחד וחמישה ילדים מדהימים, אני וטורי החלטנו ללכת לדרכים נפרדות ולהתחיל במסע חדש משלנו. נמשיך לשתף פעולה כהורים אוהבים ולעזור לילדינו במהלך התקופה הקשה הזו".
כמו שאפשר להבין מהניסוח הרשמי, זו לא הודעה שנכתבה בלהט הרגע אלא שהושקעה בה מחשבה ותכנון מראש, מה שהופך את מחיקתה ושתיקתם של השניים לתמוהים אף יותר. למשפחת ספלינג הפתרונים.
5 צפייה בגלריה
טורי ספלינג קנדי ספלינג דין מקדרמוט
טורי ספלינג קנדי ספלינג דין מקדרמוט
אי אפשר שכולכם תהיו שמחים ביחד בו זמנית? טורי, קנדי ודין מקדרמוט
(צילום: Alberto E. Rodriguez\GettyImages)