3 צפייה בגלריה
אמילי רטאייקאוסקי סבסטיאן ביר-מק'קלארד
אמילי רטאייקאוסקי סבסטיאן ביר-מק'קלארד
בגד בה (לכאורה) עם בנות עשרה. אמילי רטאייקאוסקי וסבסטיאן בר-מקלארד
(צילום: Gettyimage)
סבסטיאן בר-מקלארד (42), בעלה בנפרד של אמילי רטאייקאוסקי ומפיק קולנוע מצליח, מואשם ב"התנהגות מינית בלתי הולמת" כלפי כמה נשים צעירות, אחת מהן בת 17 בלבד, שלפי החשד חיזר אחריהן ושכב איתן - כל זאת בזמן שהיה נשוי לדוגמנית המצליחה.
לפי עדויות שככל הנראה ניתנו לפני כשנה והגיעו כעת לידי מגזין Variety, בר-מקלארד פנה בשנת 2016 לנערה בת 17 באינסטגרם ופתח איתה בשיחה, במהלכה הבטיח לה תפקיד בסרט Good Time בהפקתו. כמו כן הבטיח לה שתפגוש את כוכב הסרט רוברט פטינסון, אותו העריצה.
אותה נערה, כיום אישה בת 24, מספרת שכשהגיעה לסט הצילומים היא נדרשה להתפשט לעיני כל הצוות, שכלל קרוב ל-12 גברים. בנוסף מספרת האישה שציוותו אותה לשחקן ששוחרר זמן קצר לפני כן מהכלא: "הייתי המומה ואחוזת אימה. הפחד שלי גבר כשהשחקן שאל אותי לפתע בלחישה אם הוא 'יכול לדחוף לי אותו פנימה' בזמן שהמצלמה תפעל. סירבתי". פטינסון עצמו לא נכח בסופו של דבר על הסט באותו היום והסצנה שבה השתתפה לא נכללה בסרט.
האישה מספרת שבר-מקלארד לא שילם לה על התפקיד שעשתה, וקנה לה סיגריות במקום. במהלך אותה תקופה, השניים החלו לקיים יחסי מין ומערכת היחסים שלהם נמשכה יותר משנתיים. יש לציין שבניו יורק גיל ההסכמה הוא 17 – הגיל שבו הייתה האישה באותו הזמן.
אישה נוספת סיפרה שבר-מקלארד פנה גם אליה כשהייתה בת 18 והבטיח לקדם את הקריירה שלה. כשנפגשה איתו - שכב איתה ללא הסכמתה: "התנשקנו והעניינים התחממו. לפתע הוא חדר אליי מבלי לבקש וללא קונדום". עוד סיפרה שקילל אותה תוך כדי ואמר לה אחרי זה שרק התלוצץ. בנוסף היא טוענת שהוא נהג לעקוב אחריה בעזרת אפליקציה בטלפון הנייד.
3 צפייה בגלריה
אמילי רטאייקאוסקי סבסטיאן ביר-מק'קלארד
אמילי רטאייקאוסקי סבסטיאן ביר-מק'קלארד
יצאו שבועיים בלבד לפני שהתחתנו
(צילום: Gettyimage)
חברת ההפקה שבה הועסק בר-מקלארד הודיעה כי התלונות ידועות לה ולכן הפסיקה את העבודה המשותפת עמו כבר בשנה שעברה: "הם פעלו במיידית ופיטרו אותו", נמסר. שני הצדדים נמצאים כעת בהליך גישור.
לפי הדיווחים ישנן כמה נשים נוספות שהתלוננו נגד המפיק, ביניהן אישה שהאשימה אותו ב"התנהגות מטרידה" ונוספת שטוענת שבזמן הקשר עמו הייתה בת 15 בלבד - אך פרטים נוספים על עדויותיהן לא ידועים. כאמור, עדויות הנשים תועדו לפני שנה אך נחשפו רק עכשיו. לא ברור אם המידע שוחרר לתקשורת במסגרת החקירה שערכה חברת ההפקות לפני שהפסיקה את שיתוף הפעולה עם בר-מקלארד, או שאולי העניין קשור להליך הגירושים שלו מרטאייקאוסקי.
בני הזוג לשעבר התחתנו בשנת 2018 – אחרי שיצאו ביחד במשך שבועיים בלבד. הם נפרדו לפני כשנה לאחר שנפוצו שמועות על הבגידות של בר-מקלארד, ומאז נמצאים במאבק משפטי. לשניים יש בן משותף, סילבסטר (שנתיים) ורטאייקאוסקי דורשת לקבל עליו משמורת בלעדית. היא אגב, כבר המשיכה הלאה – השבוע פורסמו תמונות פפראצי שלה מתנשקת עם הזמר הארי סטיילס, שהוא במקרה גם האקס של חברתה אוליביה ווילד, מה שלפי השמועות גרם לקרע ביחסים של שתי הנשים.
רטאייקאוסקי עצמה לא הגיבה על ההתרחשויות, אך מקורביה מספרים שהיא מודעת לסיפורים ושאינה מופתעת.
3 צפייה בגלריה
אמילי רטאייקאוסקי
אמילי רטאייקאוסקי
אמילי רטאייקאוסקי
(צילום: Gettyimages)