אמא ואחותה של מיילי סיירוס רבות על אותו גבר – ואם להאמין למקורביה של הכוכבת, היא הופתעה לשמוע זאת כמו כולנו.
עבור מי שלא בקיא בפרטים - זו השתלשלות האירועים: בשנה שעברה התחתנה אמן של האחיות, טיש סיירוס (56), עם השחקן דומיניק פרסל (54), אחרי שיצאו במשך קרוב לשנה. הטוויסט בעלילה הגיע בשבוע שעבר, כשאתרי הרכילות דיווחו שלפני שהם הפכו לזוג, פרסל יצא עם סיירוס אחרת: בתה של טיש, הזמרת נואה סיירוס (הצעירה ממנו בשלושים שנה, אבל זה כבר נושא אחר).
לפי הדיווחים, אחרי שטיש ודומיניק החלו לצאת, נואה התנכרה לאמה והיחסים ביניהם התדרדרו עד כדי כך שטיש לא הזמינה את נואה לחתונה ואף הציבה מאבטחים שימנעו את כניסתה לאירוע במקרה ותגיע. עוד סופר שמיילי לקחה את הצד של טיש במריבה המוזרה הזו.
אך כעת מדווח אתר People: "למיילי לא היה מושג לגבי הדרמה עם דומיניק, היא לא ידעה כלום", כך מספר מקורב לזמרת, שהוסיף: "היא דיברה על כך עם אמה והיא חושבת שזו סיטואציה מוזרה, אבל היא אוהבת את אמא שלה ורוצה שהיא תהיה מאושרת".
3 צפייה בגלריה
טיש סיירוס מיילי סיירוס
טיש סיירוס מיילי סיירוס
החבר של הבת התחתן עם האמא. טיש סיירוס ונואה סיירוס
(צילום: GettyImages\Jason Kempin )
בעקבות השמועות, מקורביהם של טיש ודומיניק יצאו להגנתם וביקשו להבהיר שהוא ונואה נפרדו עוד לפני שהחל לצאת עם טיש, ושהקשר ביניהם כלל לא היה רציני. "נואה ודומיניק יצאו ביחד לסירוגין, והיו בעיקר 'ידידים עם הטבות'. הם הפסיקו להיפגש ורק אז טיש התחילה לצאת איתו. טיש ודומיניק מאוהבים ובינו ובין נואה מעולם לא היה משהו אמיתי. מגוחך לחשוב שטיש גנבה אותו מבתה".
יחד עם זאת המקורב הבהיר: "טיש ידעה שהוא יצא עם נואה". עוד הוא אמר, שהאם ובתה מעולם לא שוחחו על הנושא: "טיש לא נתנה לנואה הזדמנות לדבר על כל זה לפני שהיא ודומיניק התחתנו".
לעומת זאת, מקורב אחר אמר לאתר Daily Mail שאין בשמועות האלה שמץ של אמת: "נואה מעולם לא יצאה עם דומיניק והם לא היו ביחד. היא משלה את עצמה אם היא חושבת אחרת, ומנסה ליצור לעצמה תדמית של קורבן".
עוד אמר המקורב: "נואה תמיד הייתה נואשת לתשומת לב מכיוון שהיא לא קיבלה אותה כשגדלה. טיש תמיד הייתה עסוקה עם מיילי כי היא זו שהביאה את הכסף. מיילי וטיש הן כמו אחיות ונואה תמיד קינאה בכך שאין בינה ובין טיש קשר כמו שיש לאמן עם מיילי".
טיש ואביהן של האחיות, בילי ריי סיירוס, התגרשו בשנת 2022 אחרי 28 שנות נישואים. כשנה לאחר מכן היא ודומיניק התחתנו, בחצר האחורית של האחוזה של מיילי, כאמור – נואה לא הוזמנה לאירוע: "טיש רצתה חתונה שלווה ולא רצתה שנואה תעשה דרמות".
3 צפייה בגלריה
טיש סיירוס דומיניק פרסל
טיש סיירוס דומיניק פרסל
טיש סיירוס ודומיניק פרסל
(צילום: אינסטגרם)
הדיווחים האלו מגיעים אחרי שהמשפחה כבר כיכבה לאחרונה בכותרות, אחרי שמיילי זכתה בגראמי והודתה לבני משפחתה מלבד אביה (שכיכב לצידה בסדרה הלהיט שבה התפרסמה, "האנה מונטנה"), ואפילו הדגישה: "אני לא חושבת ששכחתי משהו".
לא ברור מה בדיוק גרם לסכסוך בין האב והבת, אבל הוא סיפר בעבר שצילומי הסדרה המשותפת שלהם לא תרמו לאידיליה: "זה החריב את משפחתי. הסדרה הארורה הזאת החריבה את המשפחה שלי. הייתי מבטל הכול ברגע, כדי שהמשפחה שלי תהיה כאן ושכולם יהיו בסדר, בטוחים, מאושרים ונורמלים. הייתי מוחק הכול בשנייה אם הייתי יכול".
אתר Page Six מספר שאחרי הזכייה של סיירוס בגראמי, אביה ניסה ליצור איתה קשר כמה פעמים, ולא ברור אם היא ענתה לשיחות.
3 צפייה בגלריה
גראמי 2024 מיילי סיירוס
גראמי 2024 מיילי סיירוס
מיילי סיירוס
(צילום: AP)