פאקס ג'ולי-פיט, בנם של אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט, יצא מטיפול נמרץ – שבוע לאחר שהיה מעורב בתאונת דרכים קשה.
לפי הדיווחים, פאקס בן ה-20 רכב על אופניו החשמליים ברחוב סואן סמוך לביתו ובלי קסדה, והתנגש ברכב שעצר ברמזור אדום. הוא הובהל לבית החולים עם כאבים בירך וחשד לפגיעה בראשו.
כעת מדווח אתר People שמקור יודע דבר אישר שהוא שוחרר ממחלקת טיפול נמרץ: "הוא סבל מטראומה מורכבת וכעת מתחיל דרך ארוכה להחלמה ושיקום פיזי". עוד אמר המקורב שפאקס ואנג'לינה "אסירי תודה על עזרתם המהירה של המגיבים הראשונים שטיפלו בו והצילו את חייו, ועל הטיפול הרפואי המצוין שקיבל".
3 צפייה בגלריה
פאקס ג'ולי פיט
פאקס ג'ולי פיט
אנג'לינה ג'ולי ופאקס ג'ולי-פיט, בשנה שעברה
(צילום: T.JACKSON / BACKGRID)
לאחר התאונה, עד ראייה סיפר לאתר TMZ שבתחילה חשב שפאקס נהרג מכיוון ששכב חסר תנועה על הכביש. רק כשהגיעו הפרמדיקים למקום, הוא חזר להכרה. עוד נאמר שלאחר ההתנגשות, נהג הרכב יצא מרכבו לבדוק לשלומו של פאקס ולנסות לסייע.
ככול הנראה, זו אינה הפעם הראשונה שפאקס היה מעורב בתאונה וחבריו מספרים שהוא נוהג לרכב בפראות ובחוסר זהירות לעיתים קרובות: "חבריו מאוד מודאגים לגביו. לפאקס יש בעיות ואנג'לינה עושה כמיטב יכולתו לעזור לו", סיפר מקורב למשפחה.
לפי הדיווחים, ג'ולי, אחיו ואחיותיו של פאקס שהו לצידו במשך כל השבוע: "הם ביקרו ועזרו לו, הם מאוד קרובים". ומה לגבי אבא בראד? בהתחשב בכך שהוא לא בקשר עם ילדיו – כנראה שלא נראה אותו סועד את בנו.
מקורב לכוכב מסר לאתר Daily Mail: "בראד נסער מאוד מהתאונה של פאקס, אך לא מצליח ליצור איתו קשר. הוא מודאג בכל פעם שהוא שומע על אחד מילדיו שנפצע, ומרגיש חסר אונים מכיוון שאין דבר שהוא יכול לעשות". המקור הבהיר: "בתור אבא, בראד רוצה ללכת לבית החולים או להתקשר אליו. הוא ניסה לעשות זאת הרבה פעמים אבל הילדים לא רוצים לקבל את השיחות שלו. ידיו כבולות". בסדר בראד, יכולת פשוט להגיע לבית החולים, סביר להניח שהשומרים לא היו עוצרים אותך בכניסה.
המקורב שלח עקיצה נוספת לעבר אנג'לה כשאמר: "בראד לא חושב שפאקס היה צריך לרכב על קורקינט בלי קסדה מלכתחילה - הוא צריך להיות ברכב".
3 צפייה בגלריה
פאקס ג'ולי פיט
פאקס ג'ולי פיט
מתפרע בכבישים. פאקס
(צילום: SL, Terma / BACKGRID)
פאקס נולד בוויטנאם וג'ולי אימצה אותו בשנת 2007, כשהיה בן שלוש. פיט אימץ אותו כשנה לאחר מכן. כאמור, אף אחד מהילדים לא בקשר עם אביהם מאז תקרית המטוס המסתורית שהתרחשה בשנת 2016, שבה פיט היכה לכאורה את ג'ולי והילדים.
בשנת 2020 פאקס לא הסתיר את תחושותיו לגבי הכוכב, והקדיש לו פוסט זועם ביום האב שבו כתב: "יום האב שמח למניאק הגדול הזה. הוכחת שוב ושוב שאתה איש נוראי ועלוב. אין לך שום התחשבות או אמפתיה לילדיך הצעירים שרועדים מפחד כשהם בנוכחותך. לעולם לא תצליח להבין את הנזק שגרמת למשפחתך, בגלל שאתה לא מסוגל לעשות זאת. הפכת את החיים של הקרובים אליך לגיהנום מתמשך. אתה יכול להגיד לעצמך ולעולם מה שתרצה, אבל האמת תצא לאור יום אחד. אז יום האב שמח, אדם נוראי שכמוך!"
3 צפייה בגלריה
ההורים המודאגים. אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט
ההורים המודאגים. אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט
ההורים המודאגים. אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט
(צילום: רויטרס)